1. |
Артімонова І.В. Управління маркетинговою діяльністю аграрних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.В. Артімонова ; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. — Біла Церква, 2010. — 20 с. — укp.Визначено тенденції пропозиції та споживання аграрної продукції на регіональному рівні та встановлено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності у системі формування попиту, мотивації, потреби на аграрно-продовольчому ринку. Розроблено методичні положення та практичні рекомендації щодо формування організаційної структури управління маркетинговою діяльністю на підставі забезпечення довготривалих взаємовідносин з клієнтами. Запропоновано структуру галузевої системи агромаркетингової інформації області, до якої входять обласний і районні інформаційно-консультаційні центри, що якісно співпрацюють з сільськогосподарськими товаровиробниками. Визначено напрями використання інструментів аграрного маркетингу в практичній діяльності та обгрунтовано шляхи їх удосконалення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1-21 Шифр НБУВ: РА374422 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Артімонова Т. П. Ціннісний дискурс студентської молоді в період ринкових та демократичних трансформацій: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Т. П. Артімонова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.Проведено концептуалізацію становлення ціннісного дискурсу студентів, що розгортається під впливом ринкових і демократичних трансформацій у реальному українському суспільстві. На підставі уточненого змісту опорних понять "цінності", що спрямовані на ефективне формування та самовідтворення цілісної особистості майбутнього фахівця у знаннєвому суспільстві, та "ціннісний дискурс", що подається як аргументований діалог поколінь, з'ясовано аксіологічні та професійні позиції студентської молоді, узгоджено загальнозначиме та нормативне у її висловлюваннях, пояснено її соціокультурну практику взаємодії між собою й іншими суб'єктами ринкових і демократичних перетворень на основі консенсусу. Обгрунтовано механізм формування ціннісних орієнтацій студентства, який здійснюється за алгоритмом: пред'явлення цінностей студенту, усвідомлення ціннісних орієнтацій молоддю, ухвалення ціннісної орієнтації, реалізація ціннісних орієнтацій в діяльності та поведінці, закріплення ціннісної орієнтації в спрямованості особистості та переклад її в статус якості особистості, тобто потенційний стан, актуалізація потенційної ціннісної орієнтації. Проаналізовано вилив різних чинників на розвиток і вдосконалення світоглядної культури вітчизняної студентської молоді, визначено міру впливу системи індивідуально селекціонованих цінностей на особистість. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю217.1 + Ч481.43 Шифр НБУВ: РА381644 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|