Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (175)Книжкові видання та компакт-диски (144)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=АРТЕМОВ$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Артемович О.Д. 
Групи, близькі до нерозкладних, і пов'язані з ними задачі теорії кілець: Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук: 01.01.06 / О.Д. Артемович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 33 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В152.30,022 + В152.50,022
Шифр НБУВ: РА310335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Артемова Л.В. 
Оцінно-емотивна домінанта експресивності сучасних іспанських аналітичних статей (на матеріалі періодичних видань "El Pais", "El Mundo", "АВС"): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.05 / Л.В. Артемова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Висвітлено оцінно-емотивний аспект експресивності сучасних іспанських аналітичних статей. Запропоновано визначення аналітичної статті як прагматично-орієнтованого тексту оцінно-емотивного характеру, метою створення якого є здійснення мовленнєвого впливу на свідомість, почуття та емоції адресата з метою стимулювання змін у його світогляді та соціальній позиції. До групи аналітичних жанрів включено власне статтю, коментар, колонку, критику, листи до редактора та огляд преси. З'ясовано, що адресант є ключовою фігурою у створенні тексту, що знаходить відображення в акцентованому характері експресивності, відкритій оцінності та емотивній насиченості матеріалу. Показано роль оцінної програми як домінанти аналітичної статті, зокрема доведено, що негативна оцінка є частиною комунікативності стратегії адресанта. Показано можливості здійснення за допомогою аналітичної публікації глибокого взаємопроникнення таких лінгвопрагматичних аспектів експресивності, як оцінність та емотивність, що утворюють оцінно-емотивну домінанту. На підставі вивчення композиційно-змістової структури аналітичної статті у контексті прагматики встановлено прагматично навантажені композиційні блоки тексту (інтродуктивну та заключну частини). Розкрито значення різних видів повтору (морфемного, лексичного та синтаксичного) та їх комбінування, риторичних питань та діалогізмів як способів інтенсифікації оцінно-емотивної домінанти змісту висловлювання іспанської статті аналітичного жанру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-715 +
Шифр НБУВ: РА344963

Рубрики:

      
3.

Артемова С.М. 
Перебіг гломерулонефриту в умовах цитомегаловірусної інфекції: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.02 / С.М. Артемова ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 1999. — 19 с. — укp.

Розглянуто особливості перебігу різних форм гломерулонефриту за умов цитомегаловірусної інфекції. Обстежено 112 хворих на різні форми гломерулонефриту. Встановлено, що більшість хворих на гломерулонефрит інфіковано цитомегаловірусом (ЦМВ), особливо пацієнти з нефротичною формою хронічного гломерулонефриту (ГН). На підставі поглибленого вивчення даних клініко-лабораторних та імунологічних показників виявлено: в інфікованих хворих гломерулонефрит набуває набагато важчого перебігу, що проявляється у більш виражених набряковому синдромі, протеїнурії, гематурії та дисбалансі системи імунітету. Імунологічні зміни у хворих на ГН за умов ЦМВІ характеризувались пригніченням Т-супресорів, активності комплементу та системи фагоцитозу. Визначено, що у хворих на гострий ГН, інфікованих ЦМВ, хронізація процесу відбувається у 100% випадків, тоді як у неінфікованих - значно рідше. Запропоновано включати у комплекс обов'язкових досліджень у разі ГН вірусологічні тести на ЦМВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р414-37
Шифр НБУВ: РА308211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Артемова О.І. 
Розвиток креативного мовлення молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.І. Артемова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-911.33
Шифр НБУВ: РА313519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Артемов В.І. 
Управління ефективністю функціонування нафтогазовидобувного комплексу України: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.03 / В.І. Артемов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 34 с. — укp.

Розроблено методологічні основи та наведено практичні рекомендації щодо вдосконалення управління підвищенням ефективності нафтогазовидобувного комплексу національного господарства України за умов його ринкової трансформації. Розкрито економічну природу категорії ефективності виробництва та господарювання. Досліджено стан і перспективи розвитку рентних відносин, ціноутворення, відтворювальних процесів у даному комплексі. Обгрунтовано шляхи зміни співвідношення централізації та демократизації в управлінні та плануванні газовидобувної промисловості, активізації інвестування в основні фонди, відтворювальної та стимулювальної функцій оплати праці у трансфомаційній економіці. Розроблено концепцію територіально-галузевої інтеграції у нафтогазовидобувному комплексі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.652.1-07-21 +
Шифр НБУВ: РА360934

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Коломієць Т. В. 
Педагогічні технології формування фахової комунікативної компетентності студентів фармацевтичних спеціальностей у закладах вищої освіти / Т. В. Коломієць. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена дослідженню педагогічних технологій формування фахової комунікативної компетентності студентів фармацевтичних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін у закладах вищої медичної освіти.Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в межах проведеного дослідження:- вперше виокремлено змістові лінії фахової комунікативної компетентності (ФКК) студентів фармацевтичних спеціальностей при вивченні гуманітарних дисциплін; розроблено компонентно-рівневу структуру ФКК, аргументовано її значущість для фахової діяльності майбутніх фармацевтичних спеціалістів; апробовано та обґрунтовано педагогічні технології формування ФКК у студентів фармацевтичних спеціальностей засобами ІКТ у процесі вивчення гуманітарних дисциплін «Іноземна мова (за професійним спрямуванням)», «Психологія спілкування», «Етика», «Теорія і практика професійної комунікації», перевірено ефективність їх реалізації під час навчання цих дисциплін;- визначено критерії, охарактеризовано рівні та показники сформованості ФКК студентів фармацевтичних спеціальностей; розроблено модель формування ФКК студентів фармацевтичних спеціальностей під час вивчення гуманітарних дисциплін.- подальшого розвитку й вдосконалення набули форми, методи і засоби навчання у процесі формування ФКК студентів фармацевтичних спеціальностей.^UThe thesis is devoted to studying pedagogical technologies of professional communicative competence formation in students of pharmaceutical specialties in the process of studying humanities in establishments of higher medical education.The scientific novelty of the study outcomes deals with the following:- for the first time content lines of professional communicative competence in students of pharmaceutical specialties in the process of studying humanities were defined; the component-level structure of professional communicative competence was developed, its significance for future pharmaceutical professional activity was argued; pedagogical technologies of professional communicative competence formation in students of pharmaceutical specialties by means of ICT in the process of studying humanities “Foreign language (due to vocational direction)”, “Psychology of communication”, “Ethics”, “Theory and practice of professional communication” were developed and proved; the efficiency of their realization in the process of teaching these disciplines was tested;- the criteria, indicators and levels of professional communicative competence formation in students of pharmaceutical specialties were developed; the model of formation of professional communicative competence in students of pharmaceutical specialties during the studying process of humanities was dwveloped.- forms, methods and means of studying in the process of professional communicative competence formation in students of pharmaceutical specialties have been further developed and improved.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського