Артюх Т. О. Маркетингове забезпечення діяльності сільськогосподарських підприємств - виробників овочевої продукції: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Т. О. Артюх ; Приват. ВНЗ "Європ. ун-т". — К., 2010. — 22 с. — укp.
Охарактеризовано функції та механізми маркетингового забезпечення діяльності підприємств. Розкрито особливість маркетингової діяльності на овочевому ринку. Сформовано методологічні підходи щодо формування системи маркетингового забезпечення на ринку овочевої продукції. Проаналізовано стан розвитку ринку овочевої продукції й оцінено маркетингове середовище підприємств даного ринку. Досліджено структуру наповнення ринку за рахунок домогосподарств і сільськогосподарських підприємств. Розкрито перспективи розвитку ринку. Визначено напрями розширення можливостей маркетингового забезпечення діяльності підприємств у структурі кластерних формувань. Вдосконалено методологічні підходи щодо оцінки ефективності маркетингового забезпечення.