Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (127)Книжкові видання та компакт-диски (105)Журнали та продовжувані видання (17)
Пошуковий запит: (<.>A=БАКУМЕНК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Бакуменко Б.В. 
Адресні методи підвищення завадозахищеності систем радіолокаційного впізнавання на основі кодування сигналами запиту та відповіді координат повітряних об'єктів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / Б.В. Бакуменко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 19 с. — укp.

Вирішено наукове завдання підвищення завадозахищеності систем радіолокаційного впізнавання (РЛВ). Розроблено адресні методи радіолокаційного впізнавання на основі кодування просторових координат повітряних об'єктів сигналами запиту та відповіді. Метод радіолокаційного впізнавання на базі кодування просторових координат повітряних об'єктів сигналами запиту та відповіді. Метод радіолокаційного впізнавання з адресним запитом і адресною відповіддю полягає у кодуванні складними сигналами відповіді - їх уточнення за даними бортової навігаційної апаратури. Суттю методу радіолокаційного впізнавання з адресною відповіддю є одночасне обслуговування відповідачем усіх прийнятих за час аналізу сигналів запиту з кодуванням складним сигналом відповіді координат повітряного об'єкта. Прихованість адресних систем РЛВ забезпечується кодуванням сигналів відповіді складними псевдохаотичними сигналами, завадостійкість - зменшенням інтенсивності потоку сигналів відповіді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц432 +
Шифр НБУВ: РА358348

      
2.

Бакуменко О.О. 
Земства Російської імперії: історіографія проблеми (II половина XIX - XX ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / О.О. Бакуменко ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено комплекс історіографічних джерел з історії земств. Встановлено взаємозв'язок між змінами у громадсько-політичному житті країни та зміною поглядів дослідників на місце та роль земств як органів самоврядування. Вперше докладно охарактеризовано певні етапи вивчення земських установ, а також визначено особливості методологічної та джерельної бази досліджень на кожному з періодів. Висвітлено ключові проблеми та тенденції подальшого вивчення земської тематики в Україні. Значну увагу приділено дослідженню земської проблематики російськими та українськими вченими з часу виникнення земств і до сьогодення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4Укр)5-477.1
Шифр НБУВ: РА309651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бакуменко О.О. 
Інтенсифікація обробки зерна в абразивно-дисковій лущильній машині шляхом поєднання процесів пневмосепарування та аспірації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.12 / О.О. Бакуменко ; Одес. нац. акад. харч. технологій. — О., 2002. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено вплив конструктивних і режимних параметрів комбінованих пневмосепараційних аспіраційно-пневмотранспортних систем на інтенсивність обробки зерна. Проаналізовано кінематичні, динамічні, енергетичні залежності та головні аеродинамічні параметри процесів пневмосепарування, аспірації та пневмотранспорту відходів лущення з робочої зони. Описано пневмосепарування з урахуванням сепарування на ситовій поверхні шляхом переходу потенціальної енергії міжзернового тиску у робочій зоні у кінетичну енергію частинки, що проходить крізь отвір сита. Запропоновано інженерну методику розрахунку, наведено характеристики процесів лущення та аспірації. Розроблено конструкцію лущільної машини, проведено її випробування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л823.02-5 +
Шифр НБУВ: РА322082

Рубрики:

      
4.

Бакуменко В.Д. 
Теоретико-методологічні засади формування державно-управлінських рішень: Автореф. дис... д-ра наук з державного управління: 25.00.01. / В.Д. Бакуменко ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 36 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади формування державно-управлінських рішень, що є одним з основних напрямів виду діяльності та галузі науки державного управління. Визначено поняття державно-управлінських рішень, проведено їх класифікацію шляхом виділення основних етапів і напрямів державного управління, а також відповідних видів і форм. Проаналізовано сучасний стан теорії та методології формування таких рішень, запропоновано нові теоретичні моделі, на базі яких розроблено загальні та проблемно-орієнтовані підходи й методи вдосконалення формування державно-управлінських рішень, зокрема, програмно-цільових і нормативно-правових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)03
Шифр НБУВ: РА315059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Бакуменко О.М. 
Фізико-хімічні закономірності взаємодії алюмінію та його сплавів з водними і водно-спиртовими розчинами сильних основ: Автореф. дис. канд. хім. наук: 02.00.04 / О.М. Бакуменко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 18 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено фізико-хімічні закономірності розчинення алюмінію та його сплавів у водних і водно-спиртових розчинах гідроксидів натрію та літію. Показано, що реакція розчинення алюмінію та його сплавів у лужних водних розчинах проходить за електрохімічним механізмом з переважним катодним контролем. Встановлено, що під час переходу від розбавлених до концентрованих розчинів лугу відбувається зміна лімітуючої стадії анодної реакції. Запропоновано багатостадійний механізм анодної реакції розчинення алюмінію і його сплавів у розчинах NaOH. У водних розчинах LiOH кінетика реакції ускладнюється утворенням на поверхні електрода алюмінатів літію. З'ясовано, що інгібуюча дія спиртів обумовлена взаємодіями, що відбуваються в об'ємі розчину (утворенням водневого зв'язку, кислотно-основними перетвореннями, сольватацією). Виявлено, що вплив багатоатомних спиртів (етиленгліколю та гліцерину) на кінетику розчинення у багато разів сильніший у порівнянні з одноатомними, що пов'язано не з адсорбційними явищами, а з більшою гідрофільністю молекул багатоатомних спиртів. Визначено локальні температурні ефекти на межі поділу метал/розчин. Встановлено, що у всіх досліджених розчинах, на межі поділу фаз спостерігається значний екзотермічний ефект, зумовлений, головним чином, утворенням поверхневих оксидних сполук алюмінію. Для сплавів Д-16 і В-95 значення локального температурного ефекту більше, ніж для чистого алюмінію, що пов'язано з більшою швидкістю розчинення сплавів. На основі отриманих даних оптимізовано склад лужного травильного розчину, що застосовується для контурного травлення алюмінію та його сплавів. Запропоновано базовий склад електроліту для лужних джерел струму з алюмінієвим анодом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г123.2-27 + Г576.75 +
Шифр НБУВ: РА327988

Рубрики:

      
6.

Бакуменко Т. К. 
Творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу / Т. К. Бакуменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу. У Вступі обґрунтовано актуальність і ступінь дослідження проблеми, сформульовано об'єкт, предмет, мету, гіпотезу, завдання, методи дослідження, розкрито наукову новизну, практичне значення роботи, наведено відомості про апробацію та впровадження отриманих результатів. В першому розділі ‒ «Теоретичні засади творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу» ‒ розкрито феномен творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, з'ясовано сутнісні характеристики дефініцій «розвиток», «саморозвиток», «творчість», «творчий саморозвиток», «культурно-освітній простір» та на основі цього визначено сутність поняття «творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти» як вид творчої діяльності суб'єк-суб'єктної орієнтації, спрямований на самопізнання в процесі професійної підготовки, самовдосконалення та творчу самореалізацію в процесі взаємодії з вихованцями та забезпечує формування позитивної Я-концепції дітей дошкільного віку. Розглянуто сутність, структурні компоненти та складові творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, проаналізовано проблему культурно-освітнього простору, визначено принципи організації та характеристики культурно-освітнього простору в педагогічному коледжі. Також теоретично обґрунтовано технологію творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу, яка складається з блоків: цільового, представленого метою та завданнями творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, нормативною базою дослідження; методологічного, складовими якого є концептуальні підходи та принципи організації процесу творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти; процесуального, який визначив змістовне й організаційне забезпечення процесу творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти на мотиваційно-цільовому, організаційному та рефлексивно-творчому етапах творчого саморозвитку; діагностично-рефлексивного, до складу якого увійшли компоненти, критерії, показники та рівні, діагностичний інструментарій процесу творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти. У другому розділі ‒ «Експериментальна перевірка технології творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу» ‒ здійснено аналіз стану творчого саморозвитку здобувачів в педагогічних закладах освіти, описано реалізацію технології творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу; доведено ефективність запропонованої технології творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу. Визначено критерії й показники рівнів творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, які необхідні для проведення констатувального та формувального експериментів: мотиваційно-ціннісний (позитивна мотивація до саморозвитку; система ціннісних орієнтацій; розвинена емоційна сфера), світоглядно-особистісний (система знань про творчість, творчий саморозвиток на рівні понять та категорій; сформований гуманістичний світогляд; розвинене критичне мислення), діяльнісно-креативний (здатність застосовувати творчі здібності в педагогічній діяльності, прагнення до самоосвіти і саморозвитку, готовність до виховання творчих здібностей у дітей).Практичне значення одержаних результатів полягає в упровадженні в освітній процес закладу фахової передвищої освіти технології творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти в єдності її структурних і функціональних компонентів; розробці методики психолого-педагогічного діагностування рівнів творчого саморозвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти; оновленні змісту навчальних дисциплін за циклом професійної підготовки здобувачів освіти в розрізі таких тем: «Творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти: теоретико-методологічні аспекти», «Мотивація досягнення як задоволення внутрішньої потреби особистості у творчому саморозвитку», «Культурно-освітній простір у процесі інтерактивної взаємодії суб'єктів навчання»; доповненні змісту завдань педагогічної практики здобувачів; розробці та впровадженні спецкурсу вибіркового освітнього компоненту «Теорія та практика творчого саморозвитку фахівців дошкільної освіти» та комплексу практичних завдань для розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців дошкільної освіти (педагогічні задачі, вправи з використанням педагогічних ситуацій, тренінгові завдання для творчого розвитку); підготовці методичних рекомендацій для викладачів, керівників-методистів практики та здобувачів освіти «Творчий саморозвиток майбутніх фахівців дошкільної освіти в культурно-освітньому просторі педагогічного коледжу».^UThe Introduction substantiates the relevance and degree of research of the problem, formulates the object, subject, purpose, hypothesis, tasks, and research methods, reveals the scientific novelty, practical significance of the work, provides information on testing and implementation of the results. In the first section – «Theoretical principles of creative self-development of future preschool education specialists in the cultural and educational space of pedagogical college» ‒ the phenomenon of creative self-development of future preschool education specialists is revealed, the essential characteristics of definitions «development», «self-development», «creativity», «creative self-development», «cultural and educational space» and on this basis the essence of the concept of «creative self-development of future professionals» in preschool education, as a type of creative activity of subjective orientation, aimed at self-knowledge in training, self-improvement and creative self-realization in interaction with students and ensures the formation of a positive self-concept of preschool children. The essence, structural components and components of creative self-development of future specialists of preschool education are considered, the problem of cultural and educational space is analysed, the principles of organization and characteristics of cultural and educational space in pedagogical college are defined. The technology of creative self-development of future specialists of preschool education in the cultural and educational space of the pedagogical college is also theoretically substantiated. It consists of the blocks: task-oriented, represented by the purpose and objectives of creative self-development of future specialists in preschool education, the regulatory framework of the research; methodological, which includes conceptual approaches and principles of organizing the process of creative self-development of future professionals in preschool education; procedural, which determined the substantive and organizational support of the process of creative self-development of future specialists in preschool education at the motivational-direction, organizational and reflexive-creative stages of creative self-development; diagnostic-reflexive, which includes components, criteria, indicators and levels, diagnostic process tools of creative self-development of future professionals in preschool education. In the second section –«Experimental testing of technology of creative self-development of future preschool education specialists in the cultural and educational space of pedagogical college» ‒ the efficiency of the proposed technology of creative self-development of future preschool education specialists in the cultural and educational space of the pedagogical college is proved. Criteria and indicators of levels of creative self-development of future specialists of preschool education, which are necessary for an ascertaining and formative experiments: motivational-value (positive motivation for self-development; system of value orientations; developed emotional sphere), worldview-personal (system of knowledge about creativity, creative at the level of concepts and categories; formed humanistic worldview; developed critical thinking), activity-creative (ability to use creative abilities in pedagogical activities, self-education and self-development drive, readiness to raise children's creativity). The practical significance of the obtained results lies in the introduction into the educational process of the institution of higher education of the technology of creative self-development of future specialists of preschool education in the unity of its structural and functional components; development of methods of psychological and pedagogical diagnosis of levels of creative self-development of future specialists in preschool education; updating the content of academic disciplines in the cycle of professional training of higher education students in the context of the following topics: «Creative self-development of future preschool education professionals: theoretical and methodological aspects», «Motivation to achieve as meeting the intestinal necessity of the individual in creative self-development», «cultural and educational space in the interactive reciprocity process in subjects of study»; supplementing the content of the tasks of pedagogical practice of applicants; development and implementation of a special course of the selective educational component «Theory and practice of creative self-development of preschool education specialists» and a set of practical tasks for the development of creative potential of future preschool education specialists.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Бакуменко Р. О. 
Розвиток професійної компетентності офіцерів інформаційно-аналітичного забезпечення у системі післядипломної освіти. / Р. О. Бакуменко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі розвитку професійної компетентності фахівців інформаційно-аналітичного забезпечення у системі післядипломної освіти. Уточнено суть і визначено структуру їх професійної компетентності, обґрунтовано організаційно-педагогічні умови її розвитку. Здійснено педагогічне моделювання поетапного її розвитку, що охоплює взаємопов'язані і взаємозумовлені цільово-методологічний, змістовно-функціональний, суб'єктний, організаційно-діяльнісний і діагностувально-результативний блоки, для реалізації яких удосконалено контекстну методику її розвитку. Здійснено діагностування розвиненості професійної компетентності досліджуваних і визначено її рівні – низький, середній і високий. Експериментально підтверджено результативність організаційно-педагогічних умов її розвитку.^UThe thesis deals with the theoretical basis of informationa l and analytical support officers' professional competence development in the postgraduate education system. The essence and structure of their professional competence are specified. Organizational and pedagogical conditions for the development of their professional competence in the system of postgraduate education are substantiated.Pedagogical modeling of gradual development of informational and analytical support officers' professional competence development is carried out. It includes interconnected and interdependent target-methodological, content-functional, subjective, organizational-activity and diagnostic-effective blocks, for the implementation of which the methodology of its contextual development is improved. An objective assessment of the analysts professional competence development were committed and the levels of its deve lopment - low, medium and high were established. The effectiveness of organizational and pedagogical conditions of its development has been experimentally confirmed. Methodical recommendations for its development have been developed and implemented. The obtained results of the research can be used in the system of officer training in higher educational institutions. They also can be used for training students of operational level courses of the National Defense University of Ukraine named after Ivan Cherniakhovskyi as well, and officers in higher education institutions of the State Border Guard Service of Ukraine and Security Service of Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського