Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (48)Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=БЕЗКЛУБ$<.>+<.>A=ИГОР$<.>+<.>A=АНАТОЛЬЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Безклубий І.А. 
Теоретичні проблеми банківських правочинів: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.03 / І.А. Безклубий ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 32 с. — укp.

Проведено грунтовне дослідження теоретичних та практичних проблем регулювання банківських правочинів, що реалізуються під час надання фінансових послуг. Представлено результати комплексного наукового аналізу дискусійних питань щодо визначення сутності банківських правочинів та їх юридичної природи. Розглянуто існуючі та розроблено нові цивілістичні конструкції та пов'язані з ними правові категорії, що застосовуються у банківських правовідносинах. Обгрунтовано приватно-правову теорію банківських правочинів у системі зобов'язального права цивільно-правової науки. Сформульовано визначення понять банку, грошей, цінних паперів як об'єктів банківських правочинів, розкрито сутність банківських процентів. Здійснено класифікацію та з'ясовано місце банківських у системі цивільних правочинів. Досліджено предмет та підстави виникнення грошового зобов'язання у банківських правовідносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)921.230.4 +
Шифр НБУВ: РА342888

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Руденко Я. В. 
Творчість Раїси Кириченко у контексті музично-пісенного мистецтва Полтавщини (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). / Я. В. Руденко. — Б.м., 2019 — укp.

У дисертації вперше в українському мистецтвознавстві здійснено комплексне системне дослідження особливостей формування особистості і творчої діяльності Раїси Кириченко у зв'язку із регіональною специфікою музично-пісенного мистецтва Полтавського краю.На основі комплексного вивчення джерел (наукові, мемуарні, архівні, історико-біографічні, публіцистичні, електронні ресурси, інтерв'ю, спогади) в історичному й теоретичному аспектах охарактеризовано мистецький потенціал Полтавщини (традиції народної пісенності та професійного хорового мистецтва й ін.) як соціокультурне підґрунтя професійного становлення Раїси Кириченко. Виокремлено й розглянуто основні етапи творчого шляху співачки, висвітлено її репертуар, характерні ознаки вокальної майстерності, неофольклорні риси виконавського стилю, з'ясовано значення творчості Раїси Кириченко для культурно-мистецького життя Полтавщини й України.^UIn this thesis, for the first time in Ukrainian art studies, a comprehensive systematic study of the peculiarities of personality formation and creative activity of Raisa Kyrychenko is carried out in connection with the regional specificity of music and song art of Poltava region.On the basis of a comprehensive study of sources (scientific, memoir, archival, historical and biographical, journalistic, electronic resources, interviews, memoirs), in the historical and theoretical aspects, the artistic potential of Poltava region (traditions of folk song and professional choral art, etc.), as social and cultural basis of Raisa Kyrychenko's professional formation. The main stages of the singer's creative way are defined, her repertoire, characteristic features of vocal skills, neofolklore features of the performing style are highlighted, the significance of Raisa Kyrychenko's creativity for the cultural and artistic life of Poltava region and Ukraine are found out.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Небога О. Г. 
Київська вокальна школа в контексті національних культурних традицій / О. Г. Небога. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено дослідженню київської вокальної школи академічного сольного співу з моменту її зародження до сучасного стану, окреслено основні тенденції розвитку. Розглянуто передумови появи школи, еволюційний шлях подано у вигляді низки взаємопов'язаних етапів з підкресленням ролі головних персоналій кожного періоду.Дослідження містить аналіз педагогічних методів корифеїв школи – О. Мишуги, О. Муравйової, М. Донець-Тессейр, Д. Євтушенко, О. Гродзин-ського та інших, а спільними творчими принципами названо органічне поєднання традицій світових шкіл з етнічною самобутністю українського співу, свідоме відношення до психофізіологічних процесів, які відбуваються в організмі під час співу, невпинне самовдосконалення, успішне співвідношення концертної, педагогічної та громадської діяльності. На основі аналізу камерно-вокального та оперного доробку відомих співаків, визначено стильові риси київської вокальної школи. Ключові слова: школа, вокал, культура, академічний спів, традиції, мистецтво, співак, артист, педагог, вокальне виконавство.^UThe thesis is devoted to research of the Kyiv vocal school of academic solo singing from its origin to the present state, the main tendencies of development are outlined. Starting conditions for the emergence of the school are considered and its evolutionary path is presented in a series of interrelated stages, emphasizing the role of the main characters of each period.The scientific novelty of the study is that for the first time in national Art Studies Kyiv vocal school is being systematically investigated as an Art phenomenon of the world vocal tradition, the stylistic features of chamber vocal and opera performance of its leading representatives are determined.The paper describes systematic nature of national school development, inspired by the achievements of Italian and Russian schools, enriched by the achievements of prominent Ukrainian singers and educators. Kyiv vocal school gained significant development in the first half of the 20th century, when vocal departments appeared at the School of Music and Drama (1904) and the Kyiv Conservatory (1913). Ukrainian artists are involved in the foundations of the national singing school along with foreign singers and teachers.The analysis performed in the thesis makes it possible to explain the phenomenon of Kyiv school of solo singing, which comprises the trinity of its sources, such as spiritual music and strong folk tradition in combination with the achievements of leading Western European schools. Rapid development of Kyiv vocal school is a natural result of musical and historical processes and a successful attempt to combine the principles of intonation of Ukrainian folk songs with the traditional performing principles of academic vocal. Colorful in terms of scientific and pedagogical concepts as well as stylistic features, Kyiv school of solo academic singing has all the hallmarks of an artistic phenomenon within European and world vocal arts.Keywords: school, vocal, culture, academic singing, traditions, art, singer, artist, teacher, vocal performance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського