Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (77)Книжкові видання та компакт-диски (108)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=БРАТК$<.>+<.>A=ВИТАЛИ$<.>+<.>A=ВИКТОРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Браткова 
Гігієнічні принципи профілактики донозологічних порушень психічного здоров'я підлітків 15-17 років: автореф. дис... канд. мед. наук : 14.02.01 / Ольга Юріївна Браткова ; АМН України, Державна установа "Інститут гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзєєва". — К., 2009. — 20 с. : рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.64
Шифр НБУВ: РА367088

Рубрики:

      
2.

Братков С.І. 
Запобігання нелегальній міграції підрозділами міліції громадської безпеки Міністерства внутрішніх справ України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / С.І. Братков ; Акад. упр. М-ва внутр. справ. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання адміністративно-правового механізму запобігання нелегальній міграції. Обгрунтовано висновки щодо трьох рубежів запобігання нелегальній міграції, визначено основні канали руху нелегальних мігрантів через Україну. Показано графічно та на підставі наведених статистичних даних обгрунтовано загрозу національній безпеці України з боку нелегальної еміграції та необхідність боротьби з нею. Запропоновано певні зміни та доповнення в адміністративне законодавство України й обгрунтовано необхідність створення Державної міграційної служби як Центрального органу виконавчої влади. Наведено висновки, спрямовані на вдосконалення державних органів щодо попередження та конкретного запобігання нелегальній міграції в Україну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.033.1
Шифр НБУВ: РА374014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Братко К.В. 
Онтологія в естетичному пізнанні: аналіз філософсько-естетичної концепції Романа Інгардена: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.08 / К.В. Братко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено критико-рефлексивне дослідження парадигмальних засад естетичного пізнання. На підставі аналізу феноменологічної концепції Романа Інгардена визначено один з імовірних шляхів дисциплінарного коституювання естетики, виявлено ключову роль онтології в обгрунтуванні та теоретико-методологічній розбудові, а також у тематичному структуруванні естетичних розвідок. Проведено поглиблений аналіз та з застосуванням основних концептів і принципів онтології розкрито суть і функції художньо-естетичного в контексті фундаментальних буттєвих взаємозалежностей як адекватного культурі людського світовідношення. Інгарденівську теорію літературного твору розглянуто як узагальнену модель витвору мистецтва, основу продуктивного синтезу всіх приналежних до сфери естетичних феноменів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8г(4ПОЛ)6 + Ю3(4ПОЛ)6 +
Шифр НБУВ: РА323484

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Братко І. В. 
Правове регулювання міжнародної технічної допомоги: стан, тенденції та перспективи розвитку: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.11 / І. В. Братко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості договірно-правового регулювання надання та використання міжнародної технічної допомоги (МТД) Україні. Розглянуто рамкові угоди, які визначають основні умови техніко-економічного співробітництва, механізми узгодження та надання МТД та особливості реалізації програм і проектів міжнародної технічної допомоги МТД на території України. Визначено принципи правового регулювання відносин між донорами та країнами-реципієнтами у даній сфері. Висвітлено особливості імплементації міжнародних угод у сфері МТД і правове регулювання МТД ЄС. Виявлено прогалини у законодавстві України з питань надання та використання МТД і запропоновано шляхи їх усунення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х916.1 + У580.6
Шифр НБУВ: РА379045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Братковський М.Л. 
Управління громадянською злагодою в регіоні: Автореф. дис... канд. наук з держ. управління: 25.00.04 / М.Л. Братковський ; Донец. держ. акад. упр. — Донецьк, 2002. — 21 с.: рис. — укp.

Досліджено закономірності становлення громадянської злагоди та наведено характеристику кожної з них, виявлено передумови необхідності й можливості управління громадянською злагодою на регіональному рівні, розроблено концептуальну модель регіонального управління громадянською злагодою. Запропоновано концепцію моделювання управління громадянською злагодою в регіоні та надано методичні рекомендації щодо реалізації регіональної моделі у формі конфедерації суспільно-політичних організацій як управління громадянською злагодою з боку громадян.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.013 + Х819(4УКР-4ДОН)011.219-9 + С5*667.1*333.641.212 +
Шифр НБУВ: РА322391

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Братковський М. Л. 
Формування механізмів реалізації публічної влади на підставі довіри: автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.02 / М. Л. Братковський ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 34 с.: рис. — укp.

Розкрито принципи побудови та функціонування системи влади, публічний характер якої висвітлено як соціальний, правовий феномен формування та реалізації владних повноважень. Визначено економічний зміст категорії "довіра" та її місце у формуванні механізмів реалізації публічної влади. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання довіри та розроблено відповідну модель. Систему місцевого самоуправління запропоновано трансформувати через механізм реалізації концепції децентралізації функцій влади. Механізм протидії корупції розглянуто як головний чинник підвищення довіри до публічної влади та розроблено інформаційну модель взаємодії з нею громадянина.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011:Ю7 + Ю703.1
Шифр НБУВ: РА381713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Кошіль О. П. 
Підготовка майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти / О. П. Кошіль. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню проблеми підготовки майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Обґрунтовано поняття: «підготовка майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти» як складова професійної підготовки вихователя, що є цілеспрямованим, планомірним, організованим процесом формування системних знань про дитину, освітнє середовище, середовищний підхід в освіті, педагогічне проєктування та фахових умінь, що забезпечують зорієнтованість на розвиток і саморозвиток індивідуальності вихованця в спеціально спроєктованому та реалізованому освітньому середовищі закладу дошкільної освіти; «готовність майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти» як інтегральне, системне, особистісне утворення, яке включає аксіологічний, когнітивний, праксеологічний, рефлексивний компоненти та забезпечує здатність вихователів проєктувати освітнє середовище закладу дошкільної освіти. Визначено структуру готовності майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти (аксіологічний, когнітивний, праксеологічний, рефлексивний компоненти); розроблено критеріально-діагностичний апарат для визначення рівнів готовності майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти: критерії (ціннісно-мотиваційний, інформаційно-когнітивний, операційно-діяльнісний, професійно-рефлексивний), показники та рівні (низький, середній, високий). Обґрунтовано зміст, форми і методи підготовки майбутніх вихователів до проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Уточнено зміст понять дослідження: «освітнє середовище закладу дошкільної освіти», «педагогічне проєктування». Розроблено навчальну програму дисципліни «Проєктування освітнього середовища закладу дошкільної освіти».^UThe thesis is aimed at theoretical and experimental research of the problem of future educators preparation to design the educational environment of the preschool institution. The concept: «future educators preparation to design the educational environment of preschool institution» as a component of professional training of educators, which is a purposeful, planned, organized process of forming systemic knowledge about the child, educational environment, environmental approach in education, pedagogical design and professional skills provide focus on the development and self-development of the child in a specially designed and implemented educational environment of preschool institution; «future educators readiness to design the educational environment of preschool institution» as an integrated, systemic, personal education, which includes axiological, cognitive, praxeological, reflective components and provides the ability of educators to design the educational environment of preschool institution. Conclusions are drawn that the implementation of the environmental approach in preschool education leads to the creation of a specific environment – «childhood world», and the educational environment of preschool institution in its essence has objective opportunities to play the role of holistic personal development of a preschool child and is a systemic education, a special set of conditions, material and intangible resources of the preschool institution.The content of the concept «pedagogical design» as a prognostic educational activity of an educator, designed to ensure the implementation of the ideas of a humanistic personality-oriented education system has been specified; creation of projects aimed at solving current problems in education; modernization of the educational process at various levels, including a specific educational institution.The structure of future educators readiness to design the educational environment of the preschool institution (axiological, cognitive, praxeological, reflexive components) has been determined; a criterion-diagnostic apparatus for determining the level of future educators readiness to design the educational environment of preschool institution: criteria (value-motivational, information-cognitive, operational-activity, professional-reflexive), indicators and levels (low, medium, high) has been developed. The content, forms and methods of future educators preparation to design the educational environment of a preschool institution have been substantiated. The content of the research concepts: «educational environment of a preschool institution», «pedagogical design» has been clarified.The practical significance of the research results is to develop a syllabus of the course «Designing the educational environment of preschool institution» (for third-year students of educational qualification level «junior specialist» / educational and professional degree of professional junior bachelor specialty 012 Preschool education); updating the internship programs of future preschool education specialists, developing professional cases that contain targeted professional and pedagogical tasks, which provide the formation of practical skills and abilities to apply project technologies, practice and improve professional skills.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського