Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (72)Реферативна база даних (2134)Книжкові видання та компакт-диски (1863)Журнали та продовжувані видання (115)
Пошуковий запит: (<.>A=БУЙ$<.>+<.>A=ЧИНЬ$<.>+<.>A=МАЙ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Демко М. Я. 
Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності комерційних банків України / М. Я. Демко. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичних підходів та прикладних рекомендацій у сфері формування інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків України.У роботі узагальнено теоретико-методичні основи наукових досліджень у сфері формування маркетингових комунікацій підприємств загалом та комерційних банків зокрема, їх інтегрованих маркетингових комунікацій, встановлено авторську позицію щодо їх визначення. На противагу існуючим підходам та визначенням подані у роботі дозволяють досягнути їх субординації та уникнути цільових конфліктів, прийнявши за основу ієрархічний ланцюг: комунікації, маркетингові комунікації, банківські маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації банків.Сформовано семантичну модель брендингу комерційного банку. Вона передбачає використання як основних складових інтегрованих маркетингових комунікацій комерційного банку для формування його бренду, так і синтетичних (допоміжних) та їх узгодження з впливом інших складових комплексу маркетингу банку. Як синтетичні складові інтегрованих маркетингових комунікацій комерційних банків пропонується розглядати передусім вірусний маркетинг, маркетинг подій та інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу. Розвинуто механізм організації інтегрованих маркетингових комунікацій у діяльності банків, складовими якого виокремлено маркетинговий аналіз ринкової ситуації; вибір цільових аудиторій, формування бюджету на просування; прийняття маркетингових рішень щодо інтегрованих маркетингових комунікацій; складанням графіку поширення інформації та реалізація заходів інтегрованих маркетингових комунікацій банку, оцінювання їх ефективності з визначенням впливу на імідж та репутацію комерційного банку. Запропонований механізм дозволяє досягти відповідної просторово-часової гармонізації маркетингових комунікацій комерційного банку та підпорядкувати процес їх цілям стратегічного розвитку, зокрема, цілям сталого розвитку. На підставі проведених маркетингових досліджень визначено уподобання різних сегментів ринку банківських продуктів – фізичних осіб різного віку та статі стосовно складових маркетингових комунікацій комерційних банків та встановлено ту ознаку сегментації ринку, що відображає відмінність таких уподобань з використанням критерію х2. Проведені дослідження дозволили встановити залежність впливу складових маркетингових комунікацій комерційних банків на клієнтів залежно від їх віку та їх фактичну відсутність залежно від статі клієнтів. Визначено різний вплив окремих складових системи маркетингових комунікацій на клієнтів, які належать до різних сегментів ринку. Метою розроблення заходів щодо вдосконалення діяльності комерційного банку є покращання його фінансових показників, для досягнення якої запропоновано використання лагової моделі. Результати дослідження засвідчили, що для маркетингових комунікацій комерційних банків ефект від їх впливу на обсяги реалізації банківських продуктів в середньому зберігається в продовж п'яти років.З урахуванням результатів опитування та використання методу аналізу ієрархій розроблено рекомендовану структуру інтегрованих маркетингових комунікацій для банків на роздрібному ринку залежно від приналежності клієнтів до певного сегменту, визначено пріоритети у використанні для них певних складових маркетингових комунікацій, подано рекомендовані ідеї для об'єднання комунікаційних інструментів у межах реалізації сегментоорієнтованого підходу, запропоновано системи інтегрованих маркетингових комунікацій для кожної вікової групи, які об'єднані певною основною ідеєю. Проведений аналіз маркетингових комунікацій великих комерційних банків в Інтернеті на основі даних про показники трафіку їх сайтів дозволив встановити такі проблеми функціонування їх Інтернет-комунікацій як високий показник відмов на сайтах, неефективне використання медійної реклами та поштової розсилки, недостатня активність банків у соціальних мережах, неефективне формування партнерських програм в Інтернеті для стимулювання партнерами реферального трафіку. З використанням концепції бенчмаркінгу визначено напрями вирішення виявлених проблем, що дозволить підвищити ефективність просування продуктів комерційних банків в умовах цифрової економіки. Встановлено, що особливу увагу комерційним банкам слід звернути на ті соціальні мережі, активними користувачами яких є підлітки та молодь, зокрема Tiktok та Instagram, для формування у них прихильності до даного банку у майбутньому^UThe dissertation is devoted to substantiation of theoretical and methodical approaches and applied recommendations in the field of formation of integrated marketing communications of commercial banks of Ukraine.The paper summarizes the theoretical and methodical foundations of research in the field of marketing communications of enterprises in general and commercial banks in particular, their integrated marketing communications, established the author's position on their definition. In contrast to the existing approaches and definitions presented in the paper allow to achieve their subordination and avoid targeted conflicts, based on a hierarchical chain: communications, marketing communications, banking marketing communications, integrated marketing communications of banks.A semantic model of commercial bank branding has been formed. It involves the use of both the main components of integrated marketing communications of a commercial bank for the formation of its brand, and synthetic (auxiliary) and their coordination with the influence of other components of the marketing complex of the bank. As synthetic components of integrated marketing communications of commercial banks, it is proposed to consider primarily viral marketing, event marketing and integrated marketing communications at points of sale.The mechanism of organization of integrated marketing communications in the activity of banks is developed, the components of which are the marketing analysis of the market situation; selection of target audiences, budgeting for promotion; making marketing decisions on integrated marketing communications; scheduling the dissemination of information and implementation of measures of integrated marketing communications of the bank, assessing their effectiveness to determine the impact on the image and reputation of a commercial bank. The proposed mechanism allows to achieve appropriate spatio-temporal harmonization of marketing communications of a commercial bank and to subordinate the process to the goals of strategic development, in particular, the goals of sustainable development.Based on marketing research, the preferences of different market segments of banking products - individuals of different ages and genders in relation to the components of marketing communications of commercial banks and identified a feature of market segmentation that reflects the difference between such preferences using criterion х2. The conducted researches allowed to establish the dependence of the influence of the components of marketing communications of commercial banks on clients depending on their age and their actual absence depending on the sex of clients. Different influences of separate components of the system of marketing communications on clients belonging to different market segments are determined.The purpose of developing measures to improve the activities of a commercial bank is to improve its financial performance, to achieve which it is proposed to use a lag model. The results of the study showed that for marketing communications of commercial banks, the effect of their impact on sales of banking products lasts an average of five years. Taking into account the results of the survey and using the method of hierarchy analysis, the recommended structure of integrated marketing communications for banks in the retail market depending on the affiliation of customers to a particular segment, priorities in using certain components of marketing communications, recommended ideas for implementation of a segment-oriented approach, proposed systems of integrated marketing communications for each age group, which are united by a certain basic idea.The analysis of marketing communications of large commercial banks on the Internet on the basis of data on traffic indicators of their sites allowed to identify such problems of functioning of their Internet communications as high failure rates on sites, inefficient use of media advertising and mailing, insufficient activity of banks in social networks, inefficient formation affiliate programs on the Internet to encourage referral traffic by partners. Using the concept of benchmarking, the directions of solving the identified problems are identified, which will increase the efficiency of promoting the products of commercial banks in the digital economy. It has been established that commercial banks should pay special attention to those social networks whose active users are adolescents and young people, in particular Tiktok and Instagram, in order to form their commitment to this bank in the future


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Майовець Є.Й. 
Аграрне підприємство в трансформаційній економіці України: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.01 / Є.Й. Майовець ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2007. — 36 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні проблеми формування високоефективного аграрного підприємництва в Україні на етапі переходу до ринкової економіки. Описано механізм розвитку аграрного підприємництва, розкрито сутність основних понять і категорій. Визначено роль аграрного підприємництва у забезпеченні продовольчої безпеки країни. Проаналізовано структуру сучасного аграрного підприємництва, виявлено його найбільш ефективні організаційно-виробничі форми. Запропоновано концепцію стратегії утвердження інноваційної моделі розвитку аграрного підприємництва. Виявлено зміни у формуванні аграрного ресурсного потенціалу в трансформаційному періоді, проаналізовано його кількісні та якісні показники, розглянуто механізм оптимального використання. Досліджено соціальні аспекти розвитку аграрного підприємництва, визначено його вплив на сільський соціум. Обгрунтовано шляхи переходу до екологічно збалансованого аграрного підприємництва. Розкрито причини тінізації аграрної економіки, охарактеризовано її сучасні форми та розроблено заходи щодо обмеження даного процесу. Запропоновано новий механізм макроекономічної координації аграрного підприємництва за умов нестабільності перехідного періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-131.1 +
Шифр НБУВ: РА352967

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Майданюк О.В. 
Адаптація серцево-судинної системи кваліфікованих спортсменок у синхронному плаванні протягом річного циклу підготовки: Автореф. дис. канд. з фіз. виховання та спорту: 24.00.01 / О.В. Майданюк ; Держ. НДІ фіз. культури і спорту {Київ}. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Досліджено адаптаційні зрушення системної та периферичної гемодинаміки спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації в різні періоди підготовки. Встановлено, що заняття синхронним плаванням супроводжуються значними адаптаційними змінами системної та регіонарної гемодинаміки; характер та спрямованість виявлених адаптаційних зрушень відрізняються у спортсменок різного віку та спортивної кваліфікації. Визначено, що від підготовчого до змагального періоду у спортсменок, що брали участь у дослідженні, відбувається збільшення УІ, СІ, W, зменшення ЗПОС, а також збільшення наповнення судин великих півкуль головного мозку артеріальною кров'ю, зменшення асиметрії парних гемодинамічних показників, тонусу артеріол та венул, що свідчить про збільшення функціональних резервів та адаптаційного потенціалу серцево-судинної системи спортсменок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.175.709-111 +
Шифр НБУВ: РА328342

      
4.

Майоров В.В. 
Адміністративно-правовий статус суб'єктів протидії тероризму в Україні: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / В.В. Майоров ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Проаналізовано систему суб'єктів боротьби з тероризмом, їх адміністративно-правовий статус, визначено проблеми державного контролю у сфері протидії тероризму, а також його специфіку у даній сфері. Досліджено конвенціональний механізм протидії тероризму, а також правовий аспект функціонування інституціональних антитерористичних систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112 + Х819(4УКР)072.8
Шифр НБУВ: РА372008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Майборода М. В. 
Аналіз і синтез хвилевідних елементів дисперсійних компресорів електромагнітних імпульсів / М. В. Майборода. — Б.м., 2021 — укp.

Мета роботи – строгий електродинамічний аналіз перехідних процесів, що пов'язані зі стисненням електромагнітних імпульсів дисперсійними хвилевідними елементами та модельний синтез нових прототипів таких елементів із цікавими для застосування характеристиками. Об'єктом дослідження є перехідні процеси при поширенні електромагнітних хвиль у середовищах і хвилеводах із дисперсією групової швидкості. Методи дослідження: метод неповного розподілу змінних, метод інтегральних перетворень, метод точних поглинаючих умов, метод кінцевих різниць в часовій області, метод обернення хвильового фронту.Теоретичні результати: доведено, що апроксимація законів модуляції вхідних сигналів по амплітуді та частоті не призводить до радикальної зміни форми стиснутого імпульсу на виході, розв'язано задачу стиснення надширокосмугового ЕМІ у планарному діелектричному хвилеводі, що був звернутий у спіраль, строго проаналізовано стиснення оптичних і інфрачервоних ЕМІ в безмежному об'ємі. Новизна: було запропоновано та реалізовано два нові підходи, що дозволяють розглядати двовимірні початково-крайові задачі для -поляризованих хвиль, що поширюються у «відкритих» областях декартового простору та у вигнутих у -площині відрізках плоско-паралельних металевих і планарних діелектричних хвилеводів. Ступень упровадження: Результати роботи можуть бути використаними при підготовці та проведені навчальних лекцій у вищих навчальних закладах Міністерства освіти і науки України, де досліджується науковий напрям із дифракції електромагнітних хвиль в хвилевідних системах із дисперсією групової швидкості. Сфера використання: Результати, отримані у дисертаційній роботі, можуть бути використано при конструюванні дисперсійних компресорів електромагнітних імпульсів для систем зв'язку, радіо- та геолокації, прискорення заряджених частинок та інших галузей, де потрібні короткі та потужні імпульси.^UThe aim of the work is a rigorous electrodynamic analysis of transients associated with the compression of electromagnetic impulses in dispersion waveguide elements and model synthesis of new prototypes of such elements with interesting characteristics.The object of study is the transients in the propagation of electromagnetic waves in media and waveguides with a group velocity dispersion. Research methods: method of incomplete distribution of variables, method of integral transformations, method of exact absorbing conditions, method of finite differences in time domain, wavefront reversal method.Theoretical results: it is proved that the approximation of the laws of modulation of input signals by amplitude and frequency does not lead to a radical change in the shape of the compressed pulse at the output, solved the problem of compression of ultra-wideband EMI in a planar dielectric waveguide, which was turned into a spiral, strictly analyzed the compression of optical and infrared EMI in infinite medium. Novelty: two new approaches have been proposed and implemented, which allow to consider the two-dimensionality of initial-boundary value problems for -polarized waves propagating in "open" regions of Cartesian space and in -planecurved segments of plane-parallel metal and planar dielectric waveguides. Implementation: The results of the work can be used in the preparation and conduct of lectures in higher educational institutions of the Ministry of Education and Science of Ukraine, which investigates the scientific direction of diffraction of electromagnetic waves in waveguide systems with group velocity dispersion. Scope: The results obtained in the dissertation can be used in the design of dispersion compressors of electromagnetic pulses for communication systems, radio and geolocation, acceleration of charged particles and other areas where short and powerful pulses are required.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Майструк Т. С. 
Англійські запозичення у функціонально-стильових різновидах української мови кінця XX - початку XXI століть: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Т. С. Майструк ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексний аналіз семантичних і функціонально-стилістичних особливостей англійської лексики в текстах публіцистичного, інформаційного та наукового стилів у контексті формування лексичної бази української мови кінця XX - XXI ст. й у зіставленні з нормами сучасної літературної мови. Виокремлено й охарактеризовано спектр англомовних лексичних одиниць, що демонструють специфічні риси й основні тенденції становлення лексичного фонду публіцистичного, інформаційного та наукового стилів мовлення на межі XX - XXI ст. Визначено основні тенденції запозичення англомовних лексичних одиниць у тексти різного комунікативного призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-322 + Ш141.14-05
Шифр НБУВ: РА376842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Майорова Т.В. 
Банківське кредитування інвестиційних проектів: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Т.В. Майорова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Висвітлено найсуттєвіші характеристики процесів інвестування у національній економічній системі за рахунок банківського кредиту, досліджено сучасний стан ринку інвестиційного кредиту в Україні, перспективи та шляхи його розвитку. Значну увагу приділено міжнародному інвестиційному кредиту та його ролі у фінансуванні вітчизняних промислових інвестиційних проектів. Особливе практичне значення має дослідження організації кредитування інвестиційних проектів на прикладі АКБ "МТ-Банк". Доведено необхідність удосконалення процесу інвестиційного кредитування, зокрема, управлінні кредитними ризиками. Підкреслено, що ринок банківського інвестиційного кредиту в Україні обумовлює необхідність створення Державного банку реконструкції та розвитку, удосконалення законодавчої бази та впровадження нових форм інвестиційного кредитування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.2 + У9(4Укр)0-56
Шифр НБУВ: РА309891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
8.

Майстренко О.Ф. 
Бетони з використанням заповнювачів на основі продуктів спалювання твердих побутових відходів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.05 / О.Ф. Майстренко ; Одес. держ. акад. буд-ва та архіт. — О., 2001. — 17 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання отримання бетонів із використанням заповнювачів на базі продуктів спалювання твердих побутових відходів (ТПВ). Досліджено продукти спалювання ТПВ заводів Дніпропетровська, Києва, Севастополя, Харкова з метою з'ясування можливості їх використання в промисловості будівельних матеріалів. Встановлено, що одним з методів стабілізації складу продуктів спалювання ТПВ може бути їх поділ на фракції, що дозволяє одержати заповнювачі з більш стабільними показниками хімічних і фізико-технічних властивостей. Досліджено хімічні властивості та гідравлічну активність продуктів спалювання ТПВ, вивчено їх взаємодію з продуктами гідратації цементу. Отримано різні склади бетонів із використанням заповнювачів з продуктів спалювання ТПВ; вивчено вплив складів продуктів спалювання ТПВ на міцність і морозостійкість бетонів. Проведено санітарно-гігієнічну оцінку продуктів спалювання ТПВ і бетонів на їх основі, визначено їх раціональну область використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н331.601.33 + Н626.102.16
Шифр НБУВ: РА313655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Буй Т.Г. 
Боргові цінні папери у фінансуванні корпорацій: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Т.Г. Буй ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено оцінку застосування боргових цінних паперів українськими корпораціями для залучення коштів на внутрішньому та міжнародних ринках капіталу, обгрунтовано залежність ефективного використання корпоративних боргових цінних паперів від наявності передумов, які враховують розвиненість ринку цінних паперів, корпоративних відносин і фінансової інфраструктури. Доведено необхідність застосування фінансового інжинірингу у борговому фінансуванні, визначено поняття структурованих цінних паперів, запропоновано їх класифікацію та напрями використання у фінансуванні корпорацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-93 + У9(4УКР)262.292
Шифр НБУВ: РА372409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Майборода Г. О. 
Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтації / Г. О. Майборода. — Б.м., 2022 — укp.

Удосконалено сутність поняття «бренд» як інструменту маркетингу, який застосовується на всіх етапах життєвого циклу товару та використовує основні складові маркетинг-міксу для формування набору характерних емоцій та асоціацій, які виникають у свідомості споживача під час купівлі та споживанні продукту. Обґрунтовано класифікацію брендів з позиції маркетингу з акцентуванням уваги на споживача та його потребах. Сформульовано визначення бренд-менеджменту як ефективної системи управління щодо захисту інтелектуальної власності, що передбачає створення та функціонування бренду підприємства за допомогою залучення комплексу взаємопов'язаних маркетингових елементів для формування довгострокових конкурентних переваг. Досліджено взаємозв'язок складових бренд-менеджменту із показниками традиційної маркетингової концепції «4Р» та концепції, орієнтованої на споживача «4С». Обґрунтовано доцільність використання стратегій розвитку бренду підприємствами галузі та необхідність формування комплексної системи бренд-менеджменту, що передбачає не тільки розробку візуальної складової бренду, але й маркетингове дослідження ринку хліба та хлібобулочних виробів.Удосконалено методичний підхід до класифікації методів оцінки бренду та запропоновано розглядати їх відповідно за трьома підходами: фінансовим (використання кількісних показників), маркетингового (використання у методах споживчих і поведінкових аспектів) та комбінованого (оцінка вартості бренду комплексно, враховуючи його фінансові та маркетингові складові).Розглянуто сучасний стан розвитку підприємств, які представлені на локальному ринку хліба та хлібобулочних виробів. Визначено, що для збільшення частки ринку та зростання потужності товарообороту хлібопекарської продукції необхідно створювати й розвивати сильний бренд. За результатами дослідження маркетингових факторів, які впливають на розвиток бренд-менеджменту галузі, визначено, що на макрорівні найбільший вплив мають економічні, соціально-культурні та науково-технологічні фактори, а на мікрорівні - споживчі фактори, конкуренти й контактні аудиторії. На основі цього сформовано альтернативні шляхи стратегії розвитку бренд-менеджменту на підприємствах хлібопекарської галузі. За результатами дослідження конкурентного середовища хлібопекарських підприємств в умовах маркетингової орієнтації враховуючи показники оцінки бренду визначено, що локальні підприємства займають середні позиції щодо розвитку бренду. Вони мають високі показники прихильності до бренду та впізнаваності, але за показниками якості поступаються регіональним виробникам. За результатами анкетування оцінено лояльність і прихильність споживачів до брендів на ринку хліба та хлібобулочних виробів. Сформовано модель поведінки споживачів хлібопекарської продукції на основі дослідження соціально-демографічного портрета, поведінкового і психологічного аспектів, а також виявленого взаємозв'язку з брендом через висвітлення каналів отримання інформації. Побудовано маршрут споживача від усвідомлення потреби до повторної купівлі продукту, що надає можливість сформувати тісний контакт бренду зі споживачем, перетворюючи його на постійного й лояльного прихильника в довгостроковій перспективі. Розроблено методику оцінки вартості бренду хлібопекарської продукції «Q.A.S.V.C», яка враховує особливості хлібопекарської галузі та оцінює бренд з використанням поведінкових метрик, визначених у ході проведеного дослідження споживачів на ринку хліба та хлібобулочних виробів. Вартість бренду розраховується як добуток прибутку від нематеріальних активів та коефіцієнта оцінки поведінкових метрик (до яких віднесено: сприймана якість, відомість, особливості, візуальні складові, прихильність). Розроблено стратегію розвитку бренду підприємств хлібопекарської галузі для підвищення загальної вартості бренду, яка впливає на прибутковість та конкурентоспроможність підприємств галузі. Ключові напрямки стратегії сформовано на основі виявлених в ході дослідження поведінкових метрик бренду. Оцінювання очікуваних результатів запропоновано проводити на основі моніторингу кількісних критеріїв ефективності. Розглянуто ймовірні ризики, що можуть виникнути, та шляхи їх мінімізації. Розроблено календарний план впровадження етапів стратегії, який розрахований на один рік.^UThe concept of a brand is enhanced as a marketing tool used at all stages of the product life cycle and included the main components of the marketing mix to create a set of characteristic emotions and associations that arise in the consumer's mind when he is buying, and supplying a product. The classification of brands is substantiated as a marketing instrument, focusing on the consumer and his needs. The definition of brand management is formed as an effective management system for the protection of intellectual property and operation of the brand with a help of a set of interconnected marketing elements to develop long-term competitive advantages. The relationship between brand management and basic marketing concepts has been studied.In this regard, the expediency of using brand development strategies by enterprises in the industry and the relevance of forming a brand management which involves not only the development of the visual component of the brand, but also marketing research of the bread and bakery market. The methods of brand value assessment are considered. It is proposed to use it in the context of three approaches such as financial (use of quantitative indicators), marketing (use of qualitative indicators), and combined (set of quantitative and qualitative indicators).The current state of development of enterprises represented on the local market of bread and bakery products is considered. It is determined that to increase market share and increase the turnover capacity of bakery products, it is necessary to create and develop a strong brand.According to the study of marketing factors that influence the development of brand management of the industry, it is determined that at the macro-level economic, socio-cultural, and scientific-technological factors affect significantly. At the micro-level, consumer factors, competitors, and contact audiences influence essentially. According to results, formed alternative ways of brand management development strategy at the bakery enterprises.According to the results of the study of the competitive environment of bakery enterprises in terms of marketing orientation, taking into account the indicators of brand evaluation, it is determined that local enterprises occupy average positions in terms of brand development. They have high rates of brand commitment and recognition, but in terms of quality are inferior to regional manufacturers. According to the results of the survey, the loyalty and commitment of consumers to brands in the market of bread and bakery products was assessed.The developed model of the consumer behavior of bakery products is based on the study of gender characteristics and estimation of factors of commitment to a brand of bakery products. The customer journey of bakery products goes from awareness of the need to the actual purchase to visualize the intersection of the consumer with the brand.A developed method “QASVC” of valuing the brand of bakery products takes into account the specifics of the bakery industry and evaluates the brand using behavioral metrics. It was identified during a consumer survey of the market for bread and bakery products. The value of the brand is calculated as the product of return on intangible assets and the coefficient of evaluation of behavioral metrics (included perceived quality, fame, features, visual components, commitment).The proposed brand development strategy of the bakeries increases the total brand cost, profitability, and competitiveness. The main directions of the strategy are formed in accordance with the behavioral metrics of the brand. It is proposed to evaluate the expected results based on monitoring quantitative efficiency criteria. The probable risks that may arise and methods of overcoming them are considered. A calendar plan for the implementation of the strategy stages has been developed and designed for one year.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
11.

Майданевич Ю.П. 
Бухгалтерський облік і контроль процесу виробництва продукції молочної промисловості: організація і методика: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.09 / Ю.П. Майданевич ; Нац. аграр. ун-т. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено рекомендації щодо удосконалення організації та методики бухгалтерського обліку та внутрішньогосподарського контролю процесу виробництва на базі вивчення та вирішення проблемних питань, пов'язаних з обліком і контролем витрат і виходу продукції на підприємствах молочної промисловості. Визначено вплив організаційних і технологічних особливостей функціонування підприємств молочної промисловості на побудову системи обліку процесу виробництва. З урахуванням одержаних результатів розроблено рекомендації щодо оптимізації управління господарською діяльністю підприємств молочної промисловості. Удосконалено систему управління та обліку процесу виробництва шляхом поділу підприємств молочної промисловості на центри відповідальності. Запропоновано класифікацію витрат для практичного застосування підприємствами молочної промисловості. Наведено рекомендації щодо удосконалення методики обліку з урахуванням переваг і недоліків сучасних вітчизняних і зарубіжних методів обліку витрат і калькулювання. Запропоновано здійснювати розподіл непрямих витрат пропорційно кількості одержаної продукції (напівфабрикатів), перерахованих в однопроцентне молоко, для більш точного їх розподілу. Розроблено алгоритм вибору методу розрахунку трансферних цін з метою удосконалення системи калькулювання собівартості молокопродукції. Запропоновано методику обліку витрат на виробництво молочної продукції. Створено систему контролю процесу виробництва шляхом розробки схеми організації внутрішньогосподарського контролю процесу виробництва молочної продукції та форм звітних зведених документів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)230.675.135.3 + У052.9(4УКР)230.675.135.3-218 +
Шифр НБУВ: РА355265

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Майко Н. В. 
Вагові оцінки точності функціонально-дискретних методів розв'язування крайових задач / Н. В. Майко. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертацію присвячено побудові і дослідженню наближених методів розв'язування задач математичної фізики та одержанню вагових апріорних оцінок точності цих методів з урахуванням впливу крайових і початкових умов. Одержано вагові оцінки точності різницевих схем для двовимірного рівняння Пуассона та одно- і двовимірного рівняння теплопровідності в канонічних областях з різними типами крайових умов з урахуванням початково-крайового ефекту. Для звичайного диференціального рівняння 2-го порядку з дробовою похідною у випадку як сталих, так і змінних коефіцієнтів знайдено низку достатніх умов про належність розв'язку певним функціональним просторам та одержано вагові оцінки, які враховують вплив крайової умови Діріхле. Для наближеного розв'язування цієї задачі побудовано сіткові схеми та одержано вагові апріорні оцінки похибки в різних сіткових нормах з урахуванням крайового ефекту. Одержано вагові оцінки в різних нормах для точних і наближених розв'язків двовимірного рівняння Пуассона з дробовою похідною та задачі Гурса для диференціального рівняння з дробовою похідною і змінними коефіцієнтами. Одержано вагові інтегральні оцінки точності методу перетворення Келі для розв'язування абстрактної задачі Коші для диференціального рівняння 1-го порядку із самоспряженим додатно визначеним оператором у гільбертовому просторі та досліджено їх непокращуваність за порядком. Одержано низку вагових оцінок точності методу перетворення Келі для розв'язування диференціального рівняння 2-го порядку в гільбертовому і банаховому просторах з урахуванням впливу як крайової умови, так і гладкості вхідних даних.^UThe dissertation is devoted to the construction and study of the approximate methods for solving the problems of mathematical physics, namely to obtaining weighted accuracy estimates of these methods with taking into account the influence of boundary and initial conditions. The weighted error estimates of the finite-difference approximation for Poisson's equation and for one- and two-dimensional heat equations in canonical domains under different types of boundary conditions with allowance for the initial and boundary effect are obtained. For the second-order ODE with a fractional derivative in the case of constant and variable coefficients, a number of sufficient conditions for exact solutions to belong to certain functional spaces are found and weighted estimates that take into account the impact of the Dirichlet boundary condition are obtained. To solve the problem numerically, we construct a grid scheme and obtain the accuracy estimate in various discrete norms with taking into account the boundary effect. We also find the weighted estimates for exact and approximate solutions of the first boundary value problem for Poisson's equation in a unit square with a fractional derivative and for the Goursat problem for a differential equation with variable coefficients and fractional derivatives. Next, the weighted estimates in the integral norm for the accuracy of the Cayley transform method for solving the abstract Cauchy problem for the first-order differential equation with a self-adjoint positive definite operator in a Hilbert space are obtained, and their unimprovability in order is studied. The Cayley transform methods without saturation of accuracy for solving the second-order differential equations in Hilbert and Banach spaces are constructed, and the weighted error estimates with taking into account the influence of the boundary conditions and the smoothness of the input data are obtained.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Майка М. Б. 
Виконання ухвал суду у цивільному процесі / М. Б. Майка. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню процедури виконання ухвал суду у цивільному процесі. У роботі досліджені загальнотеоретичні аспекти виконання ухвал суду у цивільному процесі, визначено особливості виконання окремих видів ухвал суду у цивільних справах, здійснено характеристику правового статусу суб'єктів виконання ухвал суду у цивільному процесі.На підставі аналізу правової теорії, правозастосовчої та судової практики, практики державних та приватних виконавців, міжнародно-правових актів, а також правових позицій Європейського суду з прав людини з'ясовано правову природу правовідносин на стадії виконання ухвал суду у цивільному процесі, запропоновано авторські класифікації ухвал суду у цивільному процесі за критеріями порядку та способу виконання, суб'єктів виконання ухвал суду у цивільному процесі та правовідносин, які виникають на стадії виконання ухвал суду у цивільних справах. Проаналізовано повноваження органів державної влади та визначено правові прогалини законодавчого регулювання правовідносин у сфері виконання ухвал суду у цивільних справах.У роботі визначено доктринальні положення та практичні висновки щодо удосконалення чинного законодавства України у сфері регламентування процедури виконання ухвал суду у цивільному процесі, запропоновано шляхи уніфікації судової практики.^UThe dissertation is devoted to a comprehensive study of the procedure for the execution of court rulings in the civil process. In this work the general theoretical aspects of execution of court decisions in the civil process are investigated, the peculiarities of execution of certain types of court decisions in civil cases are determined, the description of the legal status of the subjects of execution of court decisions in the civil process has been carried out.Based on the analysis of legal theory, law enforcement and jurisprudence, practices of state and private performers, international legal acts, as well as legal positions of the European Court of Human Rights, the legal nature of legal relations at the stage of execution of court decisions in the civil process has been clarified, author's classification of decisions has been proposed. the court in the civil process according to the criteria of the procedure and manner of execution, the subjects of execution of court decisions in the civil process and the legal relations that arise at the stage of execution of court decisions in civil cases affairs The author has analyzed the powers of state authorities and defined legal gaps in the legislative regulation of legal relations in the field of supervision and control over the execution of court rulings in civil cases.The paper defines doctrinal provisions and practical conclusions regarding the improvement of the current legislation of Ukraine in the field of regulating the procedure for the execution of court rulings in the civil process, and proposes ways of unification of judicial practice.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Майстренко О.М. 
Використання аміксину в комплексній терапії хворих на ентеровірусні менінгіти: Автореф. дис. канд. мед. наук: 14.01.13 / О.М. Майстренко ; АМН України. Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського. — К., 2003. — 23 с.: рис., табл. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.016.1-52 +
Шифр НБУВ: РА327924

Рубрики:

      
15.

Майорова І.М. 
Використання результатів дослідження ринку при виборі експортної стратегії промислового підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / І.М. Майорова ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2002. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання аналізу та розвитку використання ринкових досліджень у зовнішньоекономічній діяльності металургійного підприємства стосовно процесів прийняття рішення щодо виходу на світові ринки, розробки методичних і практичних рекомендацій під час вибору експортної стратегії, та організації експортної діяльності. Обгрунтовано економічну доцільність використання дослідження ринку у зовнішньоекономічній діяльності. Удосконалено організаційний підхід щодо організації ринкових досліджень світового та регіонального ринків. Запропоновано експортну модель діяльності підприємства щодо аналізу та вибору ринкової стратегії та модель визначення ефективності експорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.5-592
Шифр НБУВ: РА318238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Майор Х. Я. 
Вміст фізіологічного пріона в периферичній частині пріон-реплікуючої системи щурів за дії препаратів глюкозаміногліканового ряду: автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.04 / Х. Я. Майор ; Ін-т біології тварин НААН України. — Л., 2010. — 16 с. — укp.

Вперше проведено визначення вмісту фізіологічного пріона й його молекулярних форм у селезінці, тонкому кишечнику та скелетних м'язах лабораторних щурів. Доведено, що пентосан полісульфат є на два порядки ефективнішим, у порівнянні з гепарином, щодо зниження вмісту фізіологічного пріона. Вперше встановлено відсутність впливу пентосан полісульфату на рівень мРНК фізіологічного пріона у периферичних органах пріон-реплікуючої системи лабораторних тварин. Визначено, що пентосан полісульфат не ушкоджує молекули геномної ДНК клітин селезінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р627.016-29 + Р627.426.9-29
Шифр НБУВ: РА372991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Майор П.С. 
Вплив гіпоксії на життєздатність насіння та фізіологічний стан проростків озимої пшениці різних сортів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.12 / П.С. Майор ; НАН України. Ін-т фізіології рослин і генетики. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено вплив кисневого дефіциту на проростаюче насіння та проростки озимої пшениці на початкових етапах розвитку. Виявлено деякі закономірності між стійкістю сорту до гіпоксії та параметрами, що характеризують поглинання кисню у випадку затоплення. Визначено вплив гіпоксії на процеси росту, дихання та синтезу білків у проростках сортів, що відрізняються за стійкістю до даного фактора. Зроблено висновок про адаптивний характер змін участі альтернативної оксидази на початкових етепах гіпоксичного впливу та захисну роль білків-шаперонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.103-273.3,022
Шифр НБУВ: РА308577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Чинь Суан Хьєу 
Вплив соціально-економічних перетворень на рівень життя населення В'єтнаму: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.09.01 / Чинь Суан Хьєу ; НАН України. Ін-т економіки. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Визначено сутність і зміст категорії "рівень життя" та принципи адекватної його оцінки з урахуванням специфіки соціально-економічних умов і механізмів формування рівня життя населення В'єтнаму. З залученням надбань світового досвіду розроблено комплексну систему соціальних та економічних показників, необхідних для своєчасного й адекватного реагування на зміни в соціальному становищі, рівнях доходів і реальному споживанні населення. Обгрунтовано доцільність використання в соціально-економічній практиці В'єтнаму індикаторів і нормативів життєвого рівня населення, спрямованих на виявлення соціальних груп, що знаходяться за межею бідності, та формування комплексу заходів державної політики в сфері соціального забезпечення, праці, зарплати та зайнятості населення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ВЄТ)0-94
Шифр НБУВ: РА311777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Майло А. М. 
Вплив циклічного деформування на неоднорідність фізико-механічних властивостей поверхневого шару конструкційних металевих матеріалів під час втоми: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 01.02.04 / А. М. Майло ; НАН України ; Ін-т пробл. міцності ім. Г.С. Писаренка. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Встановлено зв'язок пошкодженості, визначеної у локальних зонах поверхневого шару досліджуваного матеріалу, на стадії розсіяного пошкоджування під час втоми з його довговічністю. Виявлено закономірності її кінетики відповідно до структурної неоднорідності за експериментальними характеристиками для алюмінієвих і титанових сплавів. Встановлено, що у діапазоні довговічності на стадії розсіяного пошкодження характеристика має циклічний характер, де частота екстемумів зміцнення зростає, а періодичність - зменшується. Періодичність характеристик пошкоджуваності описує дискретна модель, запропонована у роботах В. С. Іванової, із застосуванням сталої універсальної руйнування. Встановлено, що положення першого екстремуму відповідає відносній кількості циклів напрацювання близько 10 %. Одержані характеристики пошкоджуваності та застосування дискретної моделі дозволяють з вищою достовірністю (до 80 %) прогнозувати циклічну довговічність на стадії розсіяного пошкодження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К206.223
Шифр НБУВ: РА379816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Майстат Т.В. 
Діагностичні критерії та удосконалення терапії у хворих на коронавірусну інфекцію (клініко-експериментальне дослідження): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.13 / Т.В. Майстат ; АМН України. Ін-т епідеміології та інфекц. хвороб ім. Л.В.Громашевського. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено загальні та диференційні характеристики коронавірусної інфекції залежно від ступеня тяжкості перебігу патологічного процесу. Встановлено диференційно-діагностичні відмінності монокоронавірусної інфекції від міксткоронавірусних захворювань. На підставі порівняльного аналізу методів діагностики коронавірусної інфекції виявлено, що найбільш ефективним є метод флуоресцентних зондів. Доведено діагностичну цінність експресного методу з використанням флуоресцентного зонда МДХІ, здатного у 22,3 % випадків виявляти коронавіруси безпосередньо у клінічному матеріалі. Наведено результати експериментального дослідження препарату прополісу "Прополтін", які свідчать про відсутність у нього токсичних властивостей, а також його антивірусну активність. Обгрунтовано доцільність використання препарату у разі коронавірусної інфекції та встановлено його клінічну ефективність і відсутність побічних негативних явищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р514.1-3
Шифр НБУВ: РА318491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського