Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=БУРМАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бурман Л.В. 
Дидактичні умови формування діалогічних умінь у студентів вищих навчальних педагогічних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бурман ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2000. — 21 с. — укp.

Розглянуто процес формування діалогічних умінь засобами спеціальних дисциплін. Розкрито сутність понять "діалогічне навчання", "діалогічне спілкування", "діалогічні уміння". Розроблено класифікацію діалогічних умінь, критерії та методи діагностики рівня їх сформованості у майбутніх педагогів. Обгрунтовано поетапний характер відпрацювання та закріплення в студентів діалогічних умінь. Визначено й експериментально перевірено дидактичні умови, які забезпечили результативність даного процесу. Програму "Формування діалогічних умінь студентів у процесі вивчення географічних дисциплін" застосовано в навчальному процесі вищої педагогічної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22
Шифр НБУВ: РА312134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Бурман Л.В. 
Педагогічні умови формування діалогічних умінь у студентів вищих навчальних педагогічних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Бурман ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2008. — 21 с. — укp.

На підставі аналізу певних матеріалів філософської, психолого-педагогічної та методологічної літератури обгрунтовано суть понять "діалогічні уміння", "діалогічне спілкування". Класифіковано діалогічні уміння. Конкретизовано зміст, критерії, показники, рівні сформованості, методи дігностики цього професійного феномену. Теоретично обгрунтовано можливості педагогічного процесу вищої школи у формуванні діалогічних умінь у майбутніх учителів. На підставі аналізу педагогічної літератури й емпіричного досвіду підготовки фахівців розроблено модель формування діалогічних умінь, яка відображає взаємодію різних компонентів і дає змогу прослідкувати динаміку розвитку цього процесу. Основними блоками моделі є цільовий, змістово-процесуальний і критеріально-рівневий. Процес формування діалогічних умінь має поетапний характер, а його результативність забезпечується реалізацією програми та комплексу педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА358254

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського