Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (74)
Пошуковий запит: (<.>A=Білик М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Білик М.П. 
"Кримський цикл" творів І.О.Буніна: проблематика, тематика, поетика: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.02 / М.П. Білик ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше в літературознавстві розкрито значення "кримського" періоду життя та творчості І.О.Буніна. Доведено, що цей період не локалізований у часі, а має "наскрізний" характер і визначає певний напрямок ідейно-естетичних шукань письменника. Розроблено нові підходи до "кримського" тексту в спадщині автора. Висвітлено твори незібраного "кримського циклу" як цілісність, що дозволило проаналізувати їх за урахування еволюції художника та взаємозв'язків між різними компонентами. Висвітлено думку про те, що даний цикл сформовано довколо багатогранного образу Криму, який став своєрідною художньою моделлю світу, зумовленою його особистою філософсько-естетичною концепцією.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4 Бунін,І.О.45 +
Шифр НБУВ: РА344301

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Білик М.В. 
Психологічні чинники прояву політичної культури студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.В. Білик ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено ціннісно-настановчий та діяльнісний аспекти політичної культури особистості в їх єдності та взаємозв'язку. Виявлено суперечливий характер прояву політичної культури молоді за сучасних соціокультурних умов. Проаналізовано вплив психологічних чинників (змістових складових мотиваційно-потребової сфери, когнітивного стилю, способу міжособистісної взаємодії та структури ціннісно-смислових орієнтацій) на особливості прояву політичної культури студентської молоді. Визначено основні психологічні детермінанти реалізації даної якості та сучасні стилі політичної активності студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.08 + С40(4УКР) + С5*666 +
Шифр НБУВ: РА334111

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Білик М. Ю. 
ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ / М. Ю. Білик. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо формування конкурентних переваг закладів вищої освіти.Визначено риси закладів вищої освіти як відкритої системи. Уточнено змістовне навантаження дефініції «конкурентні переваги закладу вищої освіти». Розроблено послідовність етапів формування конкурентних переваг закладів вищої освіти. Здійснено дослідження конкурентного середовища функціонування закладів вищої освіти України. Проведено аналіз показників діяльності Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Оцінено ресурсний потенціал Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського та побудовано рівняння регресії за методом планування експерименту. Розроблено концепцію освітньої програми, на основі застосування бізнес-моделі Canvas. Проведено моніторинг конкурентних переваг закладів вищої освіти. Обґрунтовано стратегічні рішення щодо просування освітньої програми.Ключові слова: заклад вищої освіти, конкурентна перевага, освітня програма, ресурсний потенціал, бізнес-модель^UThe dissertation for obtaining the scientific degree of candidate of economic sciences (Doctor of Philosophy) in the specialty 08.00.04 Economics and Management of Enterprises (by Types of Economic Activity) (051 – Economics). – Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University, Ministry of Education and Science of Ukraine, Kremenchuk, 2021.The dissertation is devoted to the development of theoretical principles and practical recommendations for the formation of competitive advantages of higher education institutions. The approach to the presentation of higher education as an open system that operates in the market of educational services and is a producer of educational products – educational program, which, unlike others, is determined by a set of structural elements, business processes, marketing environment, allows to use marketing tools to form competitive advantages of higher education institutions in the market of educational services. The meaning of the concept of «competitive advantages of higher education institutions» is defined, which in contrast to the existing definitions is considered as the ability of higher education institutions on the basis of effective use (combinations) of all available resources and competencies to create consumer value (educational product), stakeholders in the market of educational services. An approach to the formation of competitive advantages of higher education institutions based on the definition and consideration of the interests of external stakeholders (state, society, business community, external partners) and internal stakeholders (higher education applicant , staff of higher education institutions (administrative and academic staff)), which creates the basis for the formation of strategic directions of higher education. The set of quantitative and qualitative indicators of the higher education institution's activity for assessing its competitiveness has been improved, which provides an opportunity to determine the competitive advantages of the higher education institution. The approach to estimating the resource potential of a higher education institution on the basis of determining the integrated indicator by the characteristics of elements (personnel, material, organizational, informational, financial) is substantiated, and the regression equation is constructed by the method of planning the first order experiment competitiveadvantages of higher education institutions for a certain period of time. The concept of the educational program is developed, which is considered as a business model and allows to form a product portfolio of higher education institutions, which is the basis for the formation of competitive advantages of higher education institutions. The analysis of identification of competitive advantages of higher education institutions is carried out, based on the survey of respondents – direct and potential consumers of educational programs, which allowed to determine the main directions of formation of competitive advantages of higher education institutions.Key words: higher education institution, competitive advantage, educational program, resource potential, business model.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського