2. |
Юніна О. Є. Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз / О. Є. Юніна. — Б.м., 2020 — укp.Дисертація є порівняльно-педагогічним дослідженням проблеми навчання іноземних мов в загальноосвітніх школах США та України. У роботі обґрунтовано актуальність, розкрито стан наукової розробленості досліджуваної проблеми, визначено мету, завдання, об'єкт, предмет, висвітлено теоретико-методологічні засади, схарактеризовано методи, джерельну базу дисертаційної роботи, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів.У науковій роботі розглянуто історико-педагогічні аспекти навчання іноземних мов у системах шкільної освіти США та України; розкрито сутність сучасних концепцій навчання іноземних мов, виявлено особливості використання компетентнісного підходу як основи процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах двох країн. На основі порівняльного аналізу виявлено загальне та відмінне в змісті й сучасних формах, методах, технологіях навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України та США, визначено шляхи використання американського досвіду для підвищення ефективності іншомовної освіти у загальноосвітніх школах України.Ключові слова: навчання іноземних мов, концепції іншомовного навчання, компетентнісний підхід, ефективність іншомовної освіти, зміст навчання, сучасні форми, методи та технології навчання, система оцінювання.^UThe dissertation is a comparative pedagogical study of the problem of teaching foreign languages in secondary schools in the United States and Ukraine. The introduction substantiates the relevance, reveals the state of scientific development of the research problem, defines the purpose, objectives, object, subject, highlights the theoretical and methodological principles, describes the methods, source base of the dissertation, reveals the scientific novelty and practical significance of the results.The dissertation considers the historical and pedagogical aspects of teaching foreign languages in the school education systems of the United States and Ukraine; the essence of modern concepts of teaching foreign languages is revealed, the peculiarities of using the competence approach as the basis of the process of teaching foreign languages in general education schools of the two countries are revealed. On the basis of comparative analysis similarities and differences in content and modern forms, methods, technologies of teaching foreign languages in secondary schools of Ukraine and the United States are opened up, the ways to use American experience and to improve the effectiveness of foreign language education in secondary schools of Ukraine are identified.Keywords: foreign language teaching, concepts of foreign language teaching, competency-based approach, the efficiency of foreign language education, the content of education, modern forms, methods and technologies of teaching, assessment system. Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ
|