Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (12)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (106)
Пошуковий запит: (<.>A=Ваховський Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Ваховський Л.Ц. 
Філософія виховання західної цивілізації в епоху просвітництва: Автореф. дис...д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.Ц. Ваховський ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 40 с. — укp.

Висвітлено особливості філософії виховання як форми педагогічного теоретизування, визначено функції філософії у структурі педагогічного знання, а також наведено класифікацію філософсько-педагогічних концепцій. На підставі нових методологічних підходів здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку філософії виховання західної цивілізації в епоху Просвітництва. Подано педагогічну інтерпретацію філософської антропології англійських, французьких і німецьких просвітників. Розглянуто аксіологічні, методологічні та герменевтичні аспекти їх філософсько-педагогічної системи. Проведено порівняльний аналіз розвитку філософії виховання західноєвропейського Просвітництва та української філософсько-педагогічної думки XVII - XVIII ст. Розкрито значення ідей просвітників з метою розробки концептуальних засад реформування сучасної вітчизняної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)464 + Ч30В2:Ю + Ю3(0)5-535 + Ю252:Ч30
Шифр НБУВ: РА321070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Юніна О. Є. 
Навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах США та України: порівняльний аналіз / О. Є. Юніна. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація є порівняльно-педагогічним дослідженням проблеми навчання іноземних мов в загальноосвітніх школах США та України. У роботі обґрунтовано актуальність, розкрито стан наукової розробленості досліджуваної проблеми, визначено мету, завдання, об'єкт, предмет, висвітлено теоретико-методологічні засади, схарактеризовано методи, джерельну базу дисертаційної роботи, розкрито наукову новизну та практичне значення отриманих результатів.У науковій роботі розглянуто історико-педагогічні аспекти навчання іноземних мов у системах шкільної освіти США та України; розкрито сутність сучасних концепцій навчання іноземних мов, виявлено особливості використання компетентнісного підходу як основи процесу навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах двох країн. На основі порівняльного аналізу виявлено загальне та відмінне в змісті й сучасних формах, методах, технологіях навчання іноземних мов у загальноосвітніх школах України та США, визначено шляхи використання американського досвіду для підвищення ефективності іншомовної освіти у загальноосвітніх школах України.Ключові слова: навчання іноземних мов, концепції іншомовного навчання, компетентнісний підхід, ефективність іншомовної освіти, зміст навчання, сучасні форми, методи та технології навчання, система оцінювання.^UThe dissertation is a comparative pedagogical study of the problem of teaching foreign languages in secondary schools in the United States and Ukraine. The introduction substantiates the relevance, reveals the state of scientific development of the research problem, defines the purpose, objectives, object, subject, highlights the theoretical and methodological principles, describes the methods, source base of the dissertation, reveals the scientific novelty and practical significance of the results.The dissertation considers the historical and pedagogical aspects of teaching foreign languages in the school education systems of the United States and Ukraine; the essence of modern concepts of teaching foreign languages is revealed, the peculiarities of using the competence approach as the basis of the process of teaching foreign languages in general education schools of the two countries are revealed. On the basis of comparative analysis similarities and differences in content and modern forms, methods, technologies of teaching foreign languages in secondary schools of Ukraine and the United States are opened up, the ways to use American experience and to improve the effectiveness of foreign language education in secondary schools of Ukraine are identified.Keywords: foreign language teaching, concepts of foreign language teaching, competency-based approach, the efficiency of foreign language education, the content of education, modern forms, methods and technologies of teaching, assessment system.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського