Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (40)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ГРИЦІВ$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Гриців О.В. 
Вплив модуляторів синтезу оксиду азоту на прояви хронічної гіпоксії, викликаної монооксидом вуглецю, та хронічної гіпоксії замкненого простору: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.04 / О.В. Гриців ; Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я.Горбачевського. — Т., 2006. — 20 с. — укp.

З'ясовано особливості ураження печінки та мозку за хронічної гемічної гіпоксії, спричиненої монооксидом вуглецю та хронічної гіпоксії замкненого простору, та на тлі застосування попередників синтезу оксиду азоту - L-аргініну та глутаргіну і блокаторів - NO-синтаз - N-нітро-L-аргініну, аміногуанідину та фенітоіну. Установлено, що за гіпоксії замкненого простору зростає інтенсивність процесів ліпопероксидації у внутрішніх органах тварин, що супроводжується пригніченням активності антиоксидантної системи, ферментів дихального ланцюга мітохондрій і синтезу оксиду азоту у внутрішніх органах. Хронічна термічна гіпоксія, спричинена отруєнням чадним газом, характеризується подальшим прогресуванням процесів переокиснення мембранних ліпідів, зменшенням активності ферментів антиоксидантної системи й енергозабезпечення мітохондрій у печінці та мозку, що відбувається на тлі зменшення в них вмісту нітрит-аніону. Неселективні блокатори NO-синтаз N-нітро-L-аргінін і фенітоін, меншою мірою селективний блокатор індуцибельної NO-синтази аміногуанідин сприяють прогресуванню оксидантного стресу та порушенню функціонування мітохондрій за обох типів гіпоксичного ураження, на тлі пригнічення синтезу оксиду азоту. Застосування прекурсорів оксиду азоту L-аргініну та глутаргіну за хронічної гіпоксії замкненого простору та за інтоксикації монооксидом вуглецю супроводжується зменшенням інтенсивності процесів вільнорадикального окиснення, підвищенням активності антиоксидантної системи, відновленням активності ферментів електротранспортного ланцюга мітохондрій, що відбувається на тлі зростання синтезу оксиду азоту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.725 +
Шифр НБУВ: РА345667

Рубрики:

      
2.

Гриців А.В. 
Фазові рівноваги в потрійних системах хрому з вуглецем і Id/I-металами VII та 3Id/I-металами VIII груп: Автореф. дис...канд. техн. наук: 05.17.11 / А.В. Гриців ; НАН України. Ін-т пробл. матеріалознавства ім. І.М.Францевича. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К225.04

Рубрики:

      
3.

Гриців Т. Г. 
Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів засобами народної педагогіки / Т. Г. Гриців. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено проблемі виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів засобами народної педагогіки.На засадах теоретичного аналізу досліджуваної проблеми уточнено сутність понять «ціннісне ставлення до Батьківщини», «виховання ціннісного ставлення до Батьківщини», «вихованість ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів»; визначено базові цінності – любов до Батьківщини, безкорисливе піклування, самоповага. З'ясовано потенціал народної педагогіки в освітньому процесі початкової школи у контексті виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів. Визначено структурні компоненти вихoвaності цiннiсного стaвлення дo Бaтькiвщини, а саме: когнітивний, емоційно-ціннісний, поведінковий. Розроблено критерії («знання про ціннісне ставлення до Батьківщини»; «бажання виявляти ціннісне ставлення до Батьківщини»; «прояв цiннiсного стaвлення до Батьківщини у реальній діяльності» з відповідними показниками, схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький) вихованості ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів засобами народної педагогіки. Охарактеризовано психологічні механізми (національна самосвідомість та національно-культурна ідентичність) та функції виховання ціннісного ставлення до Батьківщини. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів засобами народної педагогіки. Розроблено й апробовано проєктну виховну технологію для молодших школярів «Культурна спадщина мoєї Бaтькiвщини», яка передбачає доцільне використання різноманітних форм і методів виховної роботи.^UThe thesis research is devoted to the problem of cultivation of a values-based attitude towards the Motherland among younger schoolchildren by means of folk pedagogy. On the basis of a theoretical analysis of the problem under study, the essence of the concepts of «values-based attitude towards the Motherland», «cultivation of the values-based attitude towards the Motherland», «educatedness of the values-based attitude towards the Motherland among younger schoolchildren» was clarified. The potential of folk pedagogy in the educational process of elementary school in the context of cultivation of a values-based attitude towards the Motherland in younger schoolchildren was revealed.The structural components of educatedness of the values-based attitude towards the Motherland are determined, namely: cognitive, emotional-value, behavioral.Criteria have been developed («knowledge of the values-based attitude towards the Motherland»; «desire to show the values-based attitude towards the Motherland»; «demonstartion of the values-based attitude towards the Motherland in real activity» with relevant indicators; the levels (high, sufficient, middle, low) of educatedness of the values-based attitude towards the Motherland in younger schoolchildren by means of folk pedagogy, psychological mechanisms (national self- awareness and national-cultural identity) and functions of cultivation of the values-based attitude towards the Motherland are characterized.The effectiveness of pedagogical conditions for educating the values ​​of the Motherland in junior schoolchildren by means of folk pedagogy is theoretically substantiated and experimentally tested. The project educational technology for junior schoolchildren "Cultural heritage of my Motherland" which provides expedient use of various forms and methods of educational work is developed and tested.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського