Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (103)Книжкові видання та компакт-диски (132)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=ГУТОРОВ$<.>+<.>A=НАТАЛИ$<.>+<.>A=АЛЕКСАНДРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Гуторова О.О. 
Господарський механізм функціонування та розвитку садівництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.02 / О.О. Гуторова ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2004. — 20 с. — укp.

Розглянуто особливості формування та розвитку господарського механізму галузі садівництва за умов становлення багатоукладної економіки, виділено найбільш дієві шляхи підвищення економічної ефективності виробництва, переробки, зберігання й реалізації плодів і ягід. Відносно оптимальних агробіологічних вимог плодоягідних культур розроблено та економічно обгрунтовано новий методичний підхід щодо визначення мікрозон розміщення та розвитку промислового садівництва з урахуванням породно-сортового складу насаджень. На прикладі садівницьких господарств Харківської області вперше виявлено циклічну закономірність прояву врожайності плодово-ягідних культур, визначено середні розміри циклів, а також кількісний вплив кліматичних факторів на врожайність багаторічних насаджень. Обгрунтовано параметри економічно найбільш доцільної галузевої структури спеціалізованих садівницьких підприємств. Розглянуто проблеми інвестиційно-інноваційної діяльності в промисловому садівництві регіону, агропромислової інтеграції та організації безвідходної технології в садівництві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.154 +
Шифр НБУВ: РА329983

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гуторова Н.О. 
Проблеми кримінально-правової охорони державних фінансів України: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.08 / Н.О. Гуторова ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 2002. — 38 с. — укp.

Досліджено сутність і виявлено характерні особливості державних фінансів як родового об'єкта злочинів, особливості механізму заподіяння йому шкоди. Зазначено, що родовий об'єкт злочинів збігається з предметом правового регулювання самостійної галузі права - фінансового права. Здійснено типологізацію злочинів проти державних фінансів на основі видового (групового) об'єкта. З урахуванням історичного розвитку кримінального законодавства та практики його застосування проведено системний аналіз складів злочинів, виявлено недоліки кримінально-правової охорони державних фінансів. Обгрунтовано необхідність, можливість і доцільність створення самостійного інституту Особливої частини кримінального права "Злочини проти державних фінансів". Наведено пропозиції щодо вдосконалення чинного кримінального законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4Укр)117
Шифр НБУВ: РА318492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гуторов О.І. 
Стратегія формування сталого землекористування в сільському господарстві: теорія, методологія, практика: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.06 / О.І. Гуторов ; Рада по вивченню продукт. сил України НАН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Розроблено модель екологізації державного регулювання сільськогосподарського землекористування, критеріальними ознаками якої є економічні, екологічні та соціальні чинники, на підставі яких здійснюється раціональне й екологобезпечне землекористування. Обгрунтовано стратегічні напрями формування сталих і високопродуктивних територіальних систем сільськогосподарського призначення з урахуванням природно-економічних особливостей регіону. Розроблено концептуальні підходи до формування екологічного паспорта сільськогосподарського підприємства, який включає динаміку змін економіко-екологічних показників агропромислового виробництва та трансформаційні процеси потенціалу земель і грунтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-511.2
Шифр НБУВ: РА374916 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Гуторов О.І. 
Удосконалення нормативно-правового регулювання обігу психоактивних речовин у приватному секторі регіональної аптечної мережі: Автореф. дис... канд. фармац. наук: 15.00.01 / О.І. Гуторов ; Нац. фармац. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено організаційно-регулярні заходи щодо вдосконалення нормативно-правового регулювання обігу психоактивних речовин у приватному секторі регіональної аптечної мережі на засадах доказової фармації та фармацевтичного права. Проаналізовано дані наукової літератури стосовно взаємодії соціального менеджменту та моралі у системі правовідносин лікар - пацієнт - провізор приватної аптечної мережі. Досліджено організаційно-правову структуру фармацевтичної підприємницької діяльності в регіональній аптечній мережі. Проведено моніторинг аддиктивних розладів здоров'я та немедичного вживання психоактивних речовин на прикладі трамадолу на регіональному рівні. Запропоновано схему замісної терапії трамадолом аддиктивних розладів здоров'я та розроблено науково-практичні рекомендації щодо вдосконалення фармацевтичного законодавства у сфері обігу психоактивних речовин для впровадження до приватного сектору регіональної аптечної мережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 л 72-39 к + Х819(4УКР)148 +
Шифр НБУВ: РА349336

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Гуторова Е.А. 
Удосконалення обліку і контролю цінних паперів на підприємствах: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / Е.А. Гуторова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2003. — 18 с.: рис. — укp.

Доповнено та уточнено класифікації цінних паперів, акцій та облігацій, що базуються на групувальних ознаках та характеристиках за їх економічним змістом, що більш повно розкриває різноманітність та інвестиційну привабливість цінних паперів. Конкретизовано функції даних паперів як способів акумуляції коштів у руках емітента для забезпечення його діяльності та досягнення позитивних фінансових результатів. Розроблено принципові засади удосконалення обліку цінних паперів і розрахунків з акціонерами з внесків до статутного капіталу. Удосконалено процес аналітичного обліку та ефективності контролю гарантій і зобов'язань шляхом розробки нових та вдосконалення діючих форм облікових регістрів, а саме відомостей обліку видачі акцій, акцій у акціонерів, власних акцій підприємства; особистого рахунку власника облігації, книжки акціонера, журналу обліку дисконтних векселів, відомостей забалансованого обліку векселів одержаних і виданих, що відображають гарантії та зобов'язання. Обгрунтовано процедуру обліку операцій з акціями та векселями на балансових і позабалансових рахунках з застосуванням комп'ютерних технологій. Розроблено спосіб вдосконалення нарахування дивідендів шляхом авансового накопичення джерел за рахунок чистого прибутку з метою забезпечення гарантій акціонерам одержання прибутків від своїх укладень, що сприяє підвищенню привабливості акцій та збільшенню капіталу підприємства. Визначено комплексний підхід до змісту та послідовності контролю акцій на всіх етапах їх функціонування та перевірки вексельних операцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-149.3 +
Шифр НБУВ: РА325347

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Гуторова І.В. 
Формування конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І.В. Гуторова ; Харк. нац. аграр. ун-т ім. В.В.Докучаєва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Узагальнено існуючі погляди та розкрито власне бачення сутності категорій "конкуренція" та "конкурентоспроможність сільськогосподарських підприємств" (КСП). Систематизовано чинники, що формують КСП. Проаналізовано методичні підходи до оцінювання рівня КСП. Розкрито сучасний стан і тенденції розвитку сільськогосподарських підприємств Харківщини, визначено рівень їх конкурентоспроможності. Проаналізовано динаміку зміни конкурентоспроможності основних видів сільськогосподарської продукції та визначено фактори, що впливають на її рівень. Обгрунтовано основні напрями підвищення КСП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)321-13
Шифр НБУВ: РА375191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Рак С. В. 
Кримінальна відповідальність за службову недбалість / С. В. Рак. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертацію присвячено правовій характеристиці кримінальної відповідальності за службову недбалість. На основі дослідження ґенези кримінальної відповідальності за службову недбалість прослідковано вплив політичного режиму на становлення, розвиток та позиціонування злочинів у службовій сфері загалом та службової недбалості зокрема. Розглянуто підстави криміналізації даного діяння та соціальну обумовленість існування ст. 367 КК України. Визначено, що серед усіх факторів, які обумовлюють встановлення кримінальної відповідальності за службову недбалість, вирішальними є суспільна небезпечність цього діяння, його відносна поширеність, конституційна адекватність, міжнародно-правова допустимість та необхідність криміналізації. Встановлено, що соціальна обумовленість існування ст. 367 КК України підтверджується її соціальною корисністю, системно-правовою несуперечливістю, можливість боротьби з діянням за допомогою кримінально-правових засобів і неможливість боротьби за допомогою інших, наявністю ресурсів для здійснення кримінального переслідування та співрозмірність позитивних і негативних наслідків заборони. Здійснено характеристику об'єктивних та суб'єктивних ознак службової недбалості. Зокрема, у межах аналізу об'єктивної сторони службової недбалості аргументується виділення двох форм учинення цього злочину: дія (неналежне виконання обов'язків) та бездіяльність (невиконання обов'язків). Під час характеристики наслідків службової недбалості обґрунтовано недоцільність визначення понять «істотна шкода» і «тяжкі наслідки» виключно як заподіяння матеріальної шкоди та аргументовано потребу повернення до попередньої редакції Закону в контексті тлумачення даних кримінально-правових категорій. Обґрунтовано, що бездіяльність може стати причиною суспільно небезпечних наслідків. У разі, якщо службова недбалість вчиняється у формі дії, причинний зв'язок може бути прямий або опосередкований, у випадках, коли формою діяння є бездіяльність, причинний зв'язок може мати лише опосередкований характер.Під час розгляду суб'єкта службової недбалості зазначається, що він є спеціальний – службова особа як публічного, так і приватного права. Розкрито зміст юридичних ознак суб'єкта злочину, передбаченого ст. 367 КК України.Здійснений аналіз характеру функцій, покладених на осіб, які надають публічні послуги, дозволив зробити висновок, що у разі їх невиконання чи неналежного виконання може заподіюватися шкода охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб. Тому запропоновано, шляхом внесення змін до назви та диспозиції ст. 367 КК України, визнати дану категорію осіб суб'єктом службової недбалості.Обґрунтовано пропозицію щодо додаткової диференціації відповідальності за службову недбалість шляхом передбачення як кваліфікуючої ознаки у ч. 2 ст. 367 КК України вчинення службової недбалості особами, які займають особливо відповідальне становище.При характеристиці суб'єктивної сторони службової недбалості зроблено висновок, що у переважній більшості випадків службова недбалість позиціонується практиками як необережний злочин. Однак з огляду на чинне законодавство є підстави стверджувати про можливість вчинення даного злочину з непрямим умислом. У третьому розділі дисертаційного дослідження розглянуто заходи кримінально-правового характеру, що застосовуються до осіб, які вчинили службову недбалість. Обґрунтовано, що з урахуванням специфіки суб'єкта злочину, передбаченого ст. 367 КК України, одним із найефективніших способів досягнення мети спеціальної превенції щодо осіб, які вчинили службову недбалість, є застосування таких покарань, як штраф, позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю та громадські роботи.У зв'язку з великим відсотком застосування до осіб, які вчинили злочин, передбачений ч. 2 ст. 367 КК України, звільнення від кримінального покарання з випробуванням пропонується з метою уникнення їх безкарності реалізовувати пробаційні програми. Для цього запропоновано внести зміни до ч. 2 ст. 76 КК України шляхом передбачення поряд із таким додатковим заходом, як застосування пробаційних програм, вказівку на те, що у рамках пробаційних програм можливим є застосування неоплачуваної праці на користь суспільства.^UThe thesis is devoted to the legal characteristic of criminal liability for official negligence. Based on the study of the genesis of criminal liability for official negligence, the influence of the political regime on the formation, development and positioning of crimes in the official sphere as a whole and official negligence in particular, has been traced the grounds for the criminalization of this act and the social conditionality the existence of Art. 367 of the Criminal Code of Ukraine have been analyzed. It is determined that among all the factors that determine criminal liability for official negligence the decisive ones are: the social danger of this act, its relative prevalence, constitutional adequacy, international legal permissibility and the need for criminalization. It is established that the social conditionality of the existence of Art. 367 of the Criminal Code of Ukraine is confirmed by its social benefits, systemic legal consistency, the ability to combat the action through criminal legislation means and the impossibility of fighting through others, the availability of resources for criminal prosecution and the proportionality of the positive and negative consequences of the ban. In the context of the grounds for criminal liability, objective and subjective features of official negligence are considered. When considering the objective side of official negligence, has been for the uniform application of the law it has been proposed leave in the disposition of Art. 367 of the Criminal Code of Ukraine the wording "failure to perform or improper performance of duties." In the context of analyzing the socially dangerous consequences of official negligence it has been proved that causing intangible harm is socially dangerous, it meets other criteria of criminalization, therefore it is necessary to return to the previous wording of paragraphs 3 and 4 of the note to Art. 364 of the Criminal Code of Ukraine, which gave every reason to assert that substantial harm and socially dangerous consequences can have a tangible and intangible nature.It has been subs proved that inaction can cause socially dangerous consequences. If official negligence is committed in the form of an action, the causal relationship may be direct or conditioning, in cases where the form of the act is inaction, the causal relationship can only have a conditioned character.When characterizing the subjective signs of official negligence, it was concluded that in the overwhelming majority of cases, official negligence is positioned by practitioners as a careless / reckless crime. However, taking into account the current legislation, there are grounds for asserting the possibility of committing this crime with indirect intent.When considering the subject of official negligence, it is noted that he is special - an official of public law and an official of private law. It is substantiated that given the significance of the powers concentrated in the hands of persons engaged in professional activities related to the provision of public services, in the event of non-fulfillment or careless performance of their duties, substantial harm to the rights, freedoms and interests of individual citizens, state or public interests or interests of individual legal entities. Therefore, it is advisable to determine the auditor, appraiser, expert, notary, arbitration manager, independent mediator, member of labor arbitration and arbitrator as the subject of official negligence by amending the name and disposition of Art. 367 of the Criminal Code.In the context of the mechanism of criminal law regulation, it is determined the criminal law measures applied to persons who have committed official negligence. It is substantiated that, taking into account the specifics of the subject of the crime, provided for by Art. 367 of the Criminal Code of Ukraine, features of its objective and subjective signs one of the most effective ways to achieve the goal of special prevention in relation to persons who have committed official negligence, is the use of such penalties as fines, deprivation of the right to hold certain positions or engage in certain activities, and public works.There is a large percentage of the application to persons who have committed a crime under p. 2 of Art. 367 of the Criminal Code of Ukraine, exemption from criminal punishment with probation. It is proposed to avoid probable impunity to implement probation programs. For this proposed changes in p. 2 of Art. 76 of the Criminal Code of Ukraine, by means of a prediction alongside such an additional measure as the use of probation programs, an indication that within the framework of probationary programs, it is possible to use unpaid work in favor of society.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
8.

Сергієвський С. К. 
Кримінальна відповідальність за державну зраду / С. К. Сергієвський. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація присвячена кримінально-правовій характеристиці кримінальної відповідальності за державну зраду (ст. 111 КК України). У дисертації на основі генезису кримінальної відповідальності за державну зраду визначено значний вплив на інститут кримінальної відповідальності за зраду політичного режиму та геополітичного контексту. Досліджено підстави криміналізації цього діяння та соціальну зумовленість існування ст. 111 КК. Вказано на шляхи актуалізації ст. 111 КК України сучасним загрозам національній безпеці. Охарактеризовано об'єктивні та суб'єктивні ознаки державної зради. Обґрунтовано диференціацію кримінальної відповідальності за державну зраду за формами її вчинення та суб'єктом. Проаналізовано заходи кримінально-правового характеру стосовно осіб, котрі вчинили державну зраду, а також умови звільнення від кримінальної відповідальності за державну зраду. Так, розмір основного покарання за державну зраду, вчинену без кваліфікуючих ознак, пропонується зменшити, замінити конфіскацію майна як додаткове покарання штрафом. До винних у державній зраді пропонується застосувати заходи безпеки у вигляді позбавлення громадянських прав – виборчого права. Визначено доцільність розширення умов звільнення від кримінальної відповідальності за державну зраду. У контексті процесу деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій України розглянуто перспективи та умови можливої ​​амністії осіб, притягнених до кримінальної відповідальності за державну зраду, а також осіб, причетних до колабораційної діяльності. В підсумку дослідження сформульовано теоретичні висновки та пропозиції з вдосконалення кримінально-правової регламентації відповідальності за державну зраду.^UThe thesis is devoted to the legal characteristic of criminal liability for treason (Art. 111 of the Criminal Code of Ukraine).The dissertation on the basis of the genesis of criminal liability for treason identified as a significant impact on the institution of criminal liability for treason of the political regime and geopolitical context. The bases of criminalization of this act and social conditionality of existence of Art. 111 of the Criminal Code are researched. The ways of actualization of the norm on criminal liability for treason against modern threats to national security are determined. The characteristics of objective and subjective signs of treason are described. The expediency of differentiating criminal liability for treason according to the forms of its commission and the subject has been established.It is proposed to reduce the amount of the main punishment for treason committed without qualifying features, to replace the confiscation of property as an additional punishment with a fine. It is proposed to apply security measures to those guilty of treason in the form of deprivation of civil rights – suffrage. The expediency of expanding the conditions for exemption from criminal liability for treason has been determined. In the context of the process of de-occupation and reintegration of the temporarily occupied territories of Ukraine, the prospects and conditions of a possible amnesty for persons subject to criminal liability for high treason, as well as those involved in collaboration activities, are considered.As a result of the research, theoretical conclusions and proposals for improving the criminal law regulation of liability for treason were formulated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського