Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Год Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Год Б.В. 
Ідея всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського відродження: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Б.В. Год ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 44 с. — укp.

Досліджено генезис ідеї всебічного й гармонічного виховання особистості в епоху європейського Відродження, розкрито його передумови, етапи та методолого-теоретичні засади, процес формування ренесансної виховної парадигми. Проведено системний аналіз гуманістичного виховання, визначено його мету, принципи, напрями, методи й організаційні форми та показано спроби практичного втілення. Розкрито зміст педагогічного ідеалу гуманістів, доведено його варіативність в окремих регіонах Європи. Висвітлено еволюцію ідеї всебічного й гармонійного виховання особистості в епоху європейського Відродження. Виявлено тенденції, суперечності та закономірності досліджуваної ідеї, розглянуто її подальший розвиток у XVII - на початку XXI ст. Зроблено спробу визначити перспективу досліджуваної ідеї в постіндустріальному суспільстві, можливість її застосування за умов модернізації освітньо-виховного простору України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)43 +
Шифр НБУВ: РА340623

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Токуєва Н. В. 
Педагогічна спадщина та громадсько-просвітницька діяльність М. К. Андрієвського (1922–1998 рр.) / Н. В. Токуєва. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація є історико-педагогічним дослідженням персоналістичної та регіоналістичної соціально-педагогічної проблематики. У роботі вперше у вітчизняному історико-педагогічному пізнанні комплексно проаналізовано зміст педагогічної спадщини і громадсько-просвітницької діяльності М. Андрієвського. Визначено теоретичні основи та новаторський зміст педагогічних ідей освітянина щодо виховання та розвитку особистості у середовищі школи-інтернату. Доведено, що в їхній основі було усвідомлення важливості трудового виховання, яке здіснювалося за допомогою створення педагогічного середовища, максимально наближеного до сім'ї, що забезпечувало реальний соціально-гуманістичний ефект родинного виховання. Розкрито зміст та особливості освітньо-виховної, організаційно-педагогічної та громадсько-просвітницької діяльності М. Андрієвського, виявлено етапи, особливості, закономірності та суперечності її розвитку. З'ясовано можливості використання творчого доробку М. Андрієвського в умовах інноваційного розвитку освіти України.^UThe thesis is a historical and pedagogical study of personalist and regionalist sociopedagogical issues. In terms of the national historical and pedagogical cognition, this work is the first to analyze the content of pedagogical ideas and activity of M. Andriievskyi. The historical and sociocultural context of establishment of M. Andriievskyi's pedagogical vision was described. It is proved that they are defined by the awareness of the importance of labor education through the creation of the pedagogical environment of a family model, with a real sociohumanistic effect of family education. The essence of M. Andriievskyi's activity was highlighted, namely his educational, organizational and pedagogical, and socioeducational activity aimed at implementing initiatives to reform boarding schools of that time using the principles of family pedagogy. The stages, peculiarities, regularities, contradictions of development of Andriievskyi's pedagogical ideas and activity were distinguished. Perspectives of implementing M. Andriievskyi's pedagogical experience for the innovative development of Ukrainian pedagogical practice were outlined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського