Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (53)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гриценко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Гриценко Л. М. 
Генотипові та фенотипові ознаки вірулентності вірусів ECHO: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 03.00.06 / Л. М. Гриценко ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність використання маркерів вірулентності (МВ) для вірусів ЕСНО (Enteric cytopathogenic human orphan) на підставі вивчення їх фено- і генотипових властивостей. Досліджено МВ для штамів вірусів ЕСНО 3-х, 6-ти, 11-ти, 13-ти, 24-х, 30-х типів, ізольованих на території України. Доведено, що віруси ЕСНО різних типів, ізольовані від здорових і хворих осіб, найкраще розмножувалися та мали найбільші титри на культурі клітин RD відповідно. Встановлено, що для штамів, ізольованих від здорових осіб, найменші показники титрів були на лінії Vero; для штамів, ізольованих від хворих осіб, найменші титри реєстрували на культурі клітин HEp-2. Зазначено, що фенотипові ознаки вірулентності мають генетичне підгрунтя. Виявлено 13 точкових нуклеотидних замін між штамами, ізольованими від здорових і хворих осіб на підставі секвенування гена поверхневого капсидного білка VP1. Доведено, що для штамів, ізольованих від здорових осіб, у позиціях гена нуклеотидів 2494, 2549, 2574, 2577, 2605, 2621, 2622, 2626, 2638, 2663, 2686, 2787, 2916 характерні нуклеотиди T, C, A, A, C, G, T, G, T, T, C, T, T; для штамів, ізольованих від хворих осіб, у даних позиціях характерні нуклеотиди C, T, G, G, T, A, C, A, C, A, T, C, A. Зазначено, що встановлені нуклеотидні заміни є основою для внутрішньотипової диференціації авірулентних і вірулентних штамів вірусів ЕСНО.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р264.76 + Р264.919 + Е326.222.114 ECHO
Шифр НБУВ: РА377804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Гриценко Л.Л. 
Інвестиційне проектування в системі управління науково-технічним розвитком: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.02 / Л.Л. Гриценко ; Сум. держ. ун-т. — Суми, 2006. — 21 с. — укp.

Розкрито значення та систематизовано основні напрямки управління науково-технічним розвитком, проаналізовано теоретичні та методичні підходи щодо формування організаційно-економічного механізму інвестиційного проектування, обгрунтовано необхідність розробки багаторівневого підходу щодо його здійснення. Сформульовано концептуальні засади формування системи інноваційно-орієнтованого інвестиційного проектування, його принципи та основні положення, обгрунтовано її роль як інструмента управління науково-технічним розвитком. Зазначено про необхідність врахування специфічних складових під час розробки техніко-економічного обгрунтування проекту в межах цієї системи. Висвітлено теоретико-методичні підходи щодо урахування науково-технічного фактора під час розрахунку показника "межове значення періоду окупності". Удосконалено науково-методичні підходи щодо розрахунку нормативу дисконтування, запропоновано механізм його галузевої диференціації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-56 +
Шифр НБУВ: РА342628

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Гриценко Л.О. 
Формування графічних понять в учнів 8 - 9 класів на уроках креслення (методичний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.О. Гриценко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні засади формування графічних понять в учнів XIII - IX класів на уроках креслення. Визначено основні методологічні принципи теорії поетапного формування розумових дій і понять. Визначено та обгрунтовано психолого-дидактичні особливості формування в учнів даних понять. Проведено структурно-логічний аналіз змісту та послідовності їх вивчення. Обгрунтовано, що методична система формування понять учнів має враховувати реалізацію принципу диференціації навчання. Вивчено та обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості графічних понять у процесі графічної діяльності. Запропоновано чотири сукупності методичних прийомів викладання та учіння, які дають змогу формувати відповідну групу графічних понять. Відзначено, що створена система вправ і контрольних робіт сприяє підвищенню рівня їх сформованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3 +
Шифр НБУВ: РА328592

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського