Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (24)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ДРОБЯЗК$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дробязко І.М. 
Маркетингова спрямованість діяльності органів місцевого самоврядування: автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.04 / І.М. Дробязко ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Харк. регіон. ін-т держ. упр. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано заходи щодо впровадження маркетингових підходів у діяльність органів місцевого самоврядування з урахуванням особливостей існуючого рівня їх розвитку та специфіки взаємодії зі споживачами послуг. Розкрито можливості використання маркетингових технологій діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, що пов'язано з поширенням на їх діяльність принципів нового публічного менеджменту. Визначено особливості маркетингової діяльності у сфері публічного управління, пов'язані зі специфікою продукту, характером відносин між виробником і споживачем послуги, обмеженістю ресурсних можливостей, відкритістю та прозорістю управлінських процесів. На підставі узагальнення досвіду функціонування місцевого самоврядування розвинутих країн визначено переваги впровадження "територіального" маркетингу й умови його використання в Україні. Запропоновано виокремити процес формування управлінської послуги як такий, що є більш тривалим за часом, ніж безпосередньо її надання, та залучити до здійснення початкових етапів споживачів. Розроблено механізм реалізації соціального маркетингу в органах місцевого самоврядування, функціонування якого передбачає такі дії: виявлення проблем за допомогою технологій суцільного управління якістю та регулювання взаємовідносин з громадянами; формування цілей маркетингової програми; визначення цільових груп; розробка загального плану програми та її конкретних складових за допомогою даних технологій; здійснення впливу на цільові групи; оцінювання ефективності реалізації маркетингової програми. Удосконалено процес здійснення територіального маркетингу за рахунок залучення до формування відповідної стратегії членів територіальної громади. Запропоновано підходи до використання таких маркетингових технологій, як комплексне управління якістю, "шість торкань", керування взаємовідносинами з громадянами, реалізація яких сприятиме підвищенню результативності діяльності органів місцевого самоврядування з регулювання процесів соціально-економічного розвитку територіальних громад.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.2-91 +
Шифр НБУВ: РА359918

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Дробязко С. І. 
Управління витратами підприємства на основі удосконалення процесу бюджетування: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. І. Дробязко ; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2011. — 16 с. — укp.

Вперше розроблено модель функціонально-вартісного аналізу витрат за допомогою ранжування функцій та використання АВС-аналізу, заснованого на принципі Парето, що дозволяє розкрити практичну значимість функцій забезпечення процесу бюджетування, в тому числі витрат машинобудівних підприємств. Запропоновано методику процесу бюджетування на основі використання одночасно економічного та технологічного СВОТ-аналізу, що дозволяє коригувати та формувати обмежувальні фактори витрат у наступних бюджетних періодах із застосуванням "Бюджету капітальних вкладень і нових технологій" паралельно з цільовою собівартістю. Вдосконалено аспектну класифікацію витрат машинобудівних підприємств за рахунок введення нової ознаки Ц залежність від ступеня впливу на основні бізнес-процеси, з подальшим поділом витрат на чутливі та нечутливі. Висвітлено класифікацію методів управління витратами підприємства в процесі бюджетування наступною ознакою Ц вплив організаційно-управлінських факторів на витрати, з розподілом методів управління витратами на методи технологічного впливу на витрати та методи економіко - інформаційного впливу. Встановлено модель взаємодії бюджетів і формування обмежувальних факторів витрат на основі функціонально-вартісного аналізу з метою прийняття обгрунтованих управлінських рішень і забезпечення прибутковості підприємств машинобудування. Вперше розкрито трактування поняття "витрати", як сукупності ресурсів всіх видів, виражену в єдиному грошовому вимірі, згруповані за відповідними ознаками та використані в основних бізнес-процесах для реалізації даних проектів. Розглянуто визначення поняття "управління бюджетними витратами", як процесу формування оптимального рівня витрат з метою підвищення економічного результату, конкурентоздатності продукції та досягнення стратегічних цілей підприємства. Досліджено концепцію бюджетування за рахунок визначення операційних і стратегічних відхилень, що дозволяє забезпечити комплексний підхід до управлінських рішень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-862-21
Шифр НБУВ: РА383294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського