Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ДУХНЕВИЧ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Духневич А.В. 
Правове становище кредитних спілок в Україні: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / А.В. Духневич ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні етапи становлення та розвитку кредитних спілок та їх об'єднань. Досліджено їх місце та значення у фінансовій системі України. Значну увагу приділено органам управління кредитної спілки, які здійснюють організаційну, фінансово-господарську та контролюючу функції. Висвітлено питання щодо забезпечення прав членів кредитних спілок. На підставі результатів дослідження сформульовано теоретичні висновки та розроблено пропозиції щодо вдосконалення правового статусу кредитних спілок та їх об'єднань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)901.5 +
Шифр НБУВ: РА337334

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Духневич В.М. 
Психологічне благополуччя професіонала як умова його ефективної діяльності (на прикладі професії психолога): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.М. Духневич ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 22 с. — укp.

За результатами дослідження доведено існування впливу фактора самоактуалізації особистості, як прояву феномену психологічного благополуччя, на ефективність діяльності психолога-консультанта. Розроблено модель досягнення/одержання психологічного благополуччя психолога-консультанта. Встановлено, що психологи сприймають клієнтів більш позитивно за умов, якщо в них відсутні власні істотні проблеми психологічного характеру, і вони вбачають більше ресурсів для змін в особистості клієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2п/р + Ю941.19
Шифр НБУВ: РА320617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Духневич І. В. 
Розвиток аграрного законодавства України: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.06 / І. В. Духневич ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Проведено аналіз поняття, ознак і характеристик рис аграрного законодавства України. Виділено історичні епати формування аграрного законодавства, запропоновано періодизацію наукових теорій щодо розвитку аграрного законодавства. Висвітлено правове забезпечення статусу суб'єктів аграрного господарювання, охарактеризовано аграрне законодавство щодо врегулювання земельних і майнових відносин у сфері сільськогосподарського виробництва, а також здійснення державної аграрної політики та державної підтримки аграрних товаровиробників. Розроблено пропозиції щодо основних напрямів подальшого удосконалення аграрного законодавства України. Обгрунтовано доцільність розробки Концепції розвитку аграрного законодавства України, що включає в себе систему теоретичних положень і висновків, комплекс пропозицій і рекомендацій щодо усунення існуючих недоліків в аграрному законодавстві України та подальше його удосконалення. Доведено необхідність проведення систематизації аграрного законодавства України. Аргументовано тезу про необхідність кодифікації аграрного законодавства України у формі Аграрного кодексу України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)12-30
Шифр НБУВ: РА385450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Шевчук Л. М. 
Екологічні аспекти публічних закупівель в Україні: національне законодавство та стандарти ЄС / Л. М. Шевчук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню екологічних аспектів публічних закупівель в національному законодавстві Україні та стандартів ЄС. Робота містить теоретичне узагальнення еколого-правового регулювання сфери публічних закупівель у вітчизняному законодавстві відповідно до стандартів ЄС в умовах сталого розвитку. Розглянуто історико-правові передумови екологізації публічних закупівель України у рамках євроінтеграційного розвитку. Обґрунтовано доцільність запровадження теоретико-правової категорії «екологізація публічних закупівель». Виявлено змістовне наповнення та особливості сучасної екологічної політики України в умовах євроінтеграції держави та в контексті досягнення цілей сталого розвитку. Визначено співвідношення екологічних аспектів національного законодавства у сфері публічних закупівель і acquis ЄС. Охарактеризовано інституційно-функціональне забезпечення екологічної складової публічних закупівель в Україні та ЄС. Проведено порівняльно-правовий аналіз організації та здійснення публічних закупівель в Україні відповідно до екологічних вимог ЄС.^UThe dissertation is devoted to a comprehensive study of environmental aspects of public procurement in the national legislation of Ukraine and EU standards. The thesis contains a theoretical generalization of environmental and legal regulation of public procurement in domestic legislation in accordance with EU standards in terms of sustainable development. The historical and legal preconditions for the Ukraine public procurement greening within the framework of European integration development are considered. The expediency consideration of the theoretical and legal category «public procurement greening» introducing is substantiated. The content and features of the modern Ukraine ecological policy in the conditions of the state European integration and in the context of achievement of the sustainable development purposes are revealed. The correlation of the national legislation environmental aspects in the field of public procurement and the EU acquis is determined. The institutional and functional support of environmental component in Ukraine and the EU public procurement is described.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Фелонюк Д. Л. 
Сучасна екологічна політика України: правові засади інституційно-функціонального забезпечення формування та здійснення: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.06 / Д. Л. Фелонюк. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація присвячена комплексному дослідженню правових засад інституційно-функціонального забезпечення формування та здійснення сучасної екологічної політики України. У результаті проведеного дослідження правових засад інституційно-функціонального забезпечення формування та здійснення національної екологічної політики в сучасних умовах отримано низку висновків та сформульовано пропозиції, що характеризуються елементами наукової новизни. Обґрунтовано тезу про те, що формування і здійснення сучасної екологічної політики України, з огляду на наявні екологічні проблеми сьогодення й перспективи їх вирішення у найближчий час і в майбутньому, потребують існування такої інституційно- функціональної системи в країні, яка здатна ефективно вирішувати завдання щодо охорони довкілля, раціонального використання природних ресурсів, збереження навколишнього природного середовища та гармонійної взаємодії людини і природи. Проведено теоретико-правовий аналіз змісту категорії «інституційно-функціональне забезпечення формування та здійснення екологічної політики України» з урахуванням наявних у науковій літературі підходів та чинної вітчизняної нормативно-правової бази. Запропоновано розглядати правове поняття «інституційно-функціональне забезпечення формування та здійснення екологічної політики України» у широкому значенні як систему державних, недержавних та наддержавних інституцій (суб’єктів), які прямо та / або опосередковано здійснюють вплив на формування і здійснення екологічної політики держави в процесі виконання покладених на них завдань, функцій і обов’язків, а також реалізації їх прав і повноважень.Наголошено на провідній ролі держави у регулюванні екологічної сфери, вказано на складність та багатогранність інституційно-функціонального забезпечення нинішньої екологічної політики і досліджено його систему та суб’єктний склад. Обґрунтовано необхідність врахування не лише структурних, інституційних елементів системи, але і їх функціональних, діяльнісних характеристик. Розглянуто систему інституційно- функціонального забезпечення формування та здійснення екологічної політики з огляду на суб’єктний склад, напрями, сфери або об’єкти та функціональне спрямування. Систему інституційно-функціонального забезпечення формування та здійснення екологічної політики в Україні запропоновано розглядати як логічно впорядковану, внутрішньо організовану сукупність державних, недержавних та наддержавних інституцій (суб’єктів), які перебувають у взаємозв’язку та взаємозалежності при здійсненні прямого та / або опосередкованого впливу на формування і здійснення екологічної політики держави, характеризуються особливостями з позицій їх побудови і організації (територіальної, галузевої тощо) та функціональної діяльності (за формами реалізації природного екологічного права, темпологічністю, сферами, об’єктами правової охорони та ін.) і поєднані спільними цілями ‒ забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів, охорона навколишнього природного середовища, збереження довкілля, екологічна безпека, дотримання вимог екологічного законодавства, попередження екологічних правопорушень та захист екологічних прав громадян для досягнення гармонійної взаємодії суспільства і природи.^UThe thesis is dedicated to a comprehensive study of the legal foundations of institutional and functional support for the formation and implementation of modern environmental policy of Ukraine. The thorough conducted study of the legal foundations of the institutional and functional support for the formation and implementation of the national environmental policy in modern conditions enables a number of obtained conclusions and formulated proposals characterized by elements of scientific novelty. The thesis substantiates that the formation and implementation of modern environmental policy of Ukraine, taking into account the existing environmental problems of the present and the prospects for their solution in the near future and in the future, requires the existence of such a specific institutional and functional system in the country. Such a system enables effective solving the tasks of environmental protection, rational use of natural resources, preservation of the natural environment and harmonious interaction between man and nature. A theoretical and legal analysis of the content of the category «institutional and functional support for the formation and implementation of the environmental policy of Ukraine» was carried out regarding the approaches available in the scientific literature and the current domestic regulatory and legal framework. It is proposed to consider the the legal concept of «institutional and functional support for the formation and implementation of the environmental policy of Ukraine» in a broad sense namely as a system of state, non-state and supra-state institutions (entities). They can directly and / or indirectly exert influence on the formation and implementation of the state's environmental policy in the process of implementation the tasks, functions and duties assigned to them as well as the realization of their rights and powers.The leading role of the state in the regulation of the environmental sphere is emphasized. The complexity and diversity of the institutional and functional support of the current environmental policy is indicated. Its system and subject composition are investigated. The need to take into account not only the structural and institutional elements of the system, but also their functional and operational characteristics is substantiated. The system of institutional and functional support for the formation and implementation of environmental policy is considered taking into account the subject composition, directions, spheres or objects, and functional direction. It is proposed to consider the system of institutional and functional support for the formation and implementation of environmental policy in Ukraine as a logically ordered, internally organized set of state, non-state and supra-state institutions (subjects). Such entities are interconnected and interdependent in the exercise of direct and / or indirect influence on formation and implementation of the environmental policy of the state. Such institutions are characterized by peculiarities in terms of their construction and organization (territorial, branch, etc.) and functional activity (in terms of the forms of natural environmental law implementation, tempo, spheres, objects of legal protection, etc.). They are united by common goals such as ensuring the rational use and reproduction of natural resources, protection of the natural environment, and preservation of the environment, environmental safety, and compliance with the requirements of environmental legislation. Such structures are aimed at prevention of environmental offenses and protection of the environmental rights of citizens to achieve a harmonious interaction of society and nature.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Боснюк Ю. П. 
Правове регулювання застосування фітосанітарних заходів у сільському господарстві України: автореферат дис. ... к. ю. н. : 12.00.06 / Ю. П. Боснюк. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.06 – земельне право; аграрне право; екологічне право; природоресурсне право. – Волинський національний університет імені Лесі Українки; Національний університет «Одеська юридична академія», Міністерство освіти і науки України, Одеса, 2023.У дисертації здійснено комплексний науковий аналіз правового регулювання застосування фітосанітарних заходів у сільському господарстві України, сформульовано теоретичні узагальнення та практичні пропозиції, що загалом вирішують важливе наукове завдання і спрямовані на вдосконалення нормативного забезпечення відповідних суспільних відносин.Запропоновано розширити законодавче визначення фітосанітарних заходів, під якими пропонується розуміти: а) заходи попередження появи та запобігання поширенню карантинних організмів, б) заходи, спрямовані на обмеження економічно несприятливого впливу регульованих некарантинних організмів, в) заходи, які побічно (опосередковано) сприяють захисту рослин, формують необхідні для цього умови (використання добрив, стимуляторів росту тощо).Визначені та охарактеризовані етапи еволюційного становлення фітосанітарного законодавства України: 1) рамковий етап (1993 – 2004 роки), характерними рисами якого були: а) закладення трьохопорної системи законодавства; б) рамковість; в) реверсивний рух нормотворчості; г) значна питома вага норм адміністративно-правового змісту; д) проникнення фітосанітарних правил у неспеціальне законодавство); 2) етап стабільного удосконалення (2004 – 2013 роки), який ознаменувався: а) прийняттям нових редакцій ключових законів; б) зростанням впливу міжнародного законодавства; в) поширенням фітосанітарних правил у неспеціальномузаконодавстві; г) посиленням тиску на агробізнес); 3) дерегуляційний етап (2014 – 2017 роки), під час якого спостерігалося: а) скасування обтяжливих та дублюючих правових механізмів; б) збереження основних концептуальних засад; 4) етап євроінтеграційного реформування (2018 – до сьогодні), основними ознаками якого є: а) стрімке розширення та спеціалізація нормативно-правового регулювання; б) імплементація фітосанітарного законодавства ЄС; в) підміна концепції наближення механічним планом імплементації; г) перспектива трансформації трьохопорної системи фітосанітарного законодавства в моноопорну.Обґрунтовано найбільш оптимальні методологічні засади правового регулювання здійснення фітосанітарних заходів у сільському господарстві: 1) баланс економічних, екологічних та соціальних інтересів; 2) співпраця держави та суспільства у сфері забезпечення фітосанітарної безпеки; 3) збереження національного правового суверенітету в умовах міжнародно- правових процесів; 4) технічна та наукова обґрунтованість застосування фітосанітарних заходів; 5) екологічний імператив як мірило справедливості фітосанітарного законодавства.Визначено етапи розвитку вітчизняного законодавства, що забезпечує державну підтримку здійснення фітосанітарних заходів: 1) етап організаційної підтримки (1991 – 2003 роки), основними рисами якого були: а) активна участь держави у виробничих та торговельних відносинах; б) заготівельна мета протекційних заходів; в) ранжування сільськогосподарських товаровиробників як потенційних отримувачів державної підтримки; г) державне регулювання цін, лімітування та нормування засобів захисту рослин та добрив; 2) етап компенсаційної підтримки (2003 – 2014 роки), під час якого проявилися такі ознаки як: а) варіативне поєднання трьох механізмів підтримки: часткова компенсація вартості добрив, фінансування фітосанітарних заходів боротьби зі шкідниками, організаційні заходи; б) стійка спадна тенденція бюджетного фінансування протекційних програм; в) декларативність програмних документів; 3) етап відсутності спеціальноїдержавної підтримки (2015 – 2022 роки), який характеризується: а) відсутністю спеціальних програм підтримки; б) протистоянням аграрної та хімічної галузей економіки, спровоковане порушенням традиційної двовекторної державної підтримки.^UDissertation for obtaining the degree of Candidate in Law in specialty 12.00.06 – land law; agrarian law; ecological law; natural resource law. ‒ Lesya Ukrainka Volyn National University; National University «Odessa Law Academy»,Odessa, 2023.In the dissertation, a comprehensive scientific analysis of the legal regulation of the application of phytosanitary measures in the agriculture of Ukraine was carried out, theoretical generalizations and practical proposals were formulated, which in general solve an important scientific task and are aimed at improving the regulatory support of relevant social relations. It is proposed to expand the legal definition of phytosanitary measures, under which it is proposed to understand: a) measures to prevent the appearance and spread of quarantine organisms, b) measures aimed at limiting the economically unfavorable impact of regulated non-quarantine organisms, c) measures that indirectly (indirectly) contribute to the protection of plants, form the conditions necessary for this (use of fertilizers, growth stimulants, etc.). The stages of the evolutionary formation of the phytosanitary legislation of Ukraine were determined and characterized: 1) the framework stage (1993-2004), the characteristic features of which were: a) the establishment of a three-pillar system of legislation; b) framework; c) reversible movement of rule-making; d) significant specific weight of norms of administrative and legal content; e) penetration of phytosanitary rules into non-special legislation); 2) the stage of stable improvement (2004-2013), which was marked by: a) the adoption of new editions of key laws; b) growing influence of international legislation; c) dissemination of phytosanitary rules in non-special legislation; d) increased pressure on agribusiness); 3) deregulation stage (2014-2017), during which the following was observed: a) abolition of burdensome and duplicative legal mechanisms; b) preservation of basic conceptual principles; 4) the stage of European integration reform (2018 to today), the main features of which are: a) rapid expansion and specialization of legalregulation; b) implementation of phytosanitary legislation of the EU; c) replacing the concept of approximation with a mechanical implementation plan; d) the prospect of transforming the three-support system of phytosanitary legislation into a mono-support system. The most optimal methodological principles of legal regulation of the implementation of phytosanitary measures in agriculture are substantiated: 1) balance of economic, ecological and social interests; 2) cooperation between the state and society in the field of ensuring phytosanitary safety; 3) preservation of national legal sovereignty in the conditions of international legal processes; 4) technical and scientific validity of the application of phytosanitary measures; 5) ecological imperative as a measure of fairness of phytosanitary legislation.The stages of the development of domestic legislation, which provides state support for the implementation of phytosanitary measures, have been determined: 1) the stage of organizational support (1991-2003), the main features of which were: a) active participation of the state in production and trade relations; b) procurement purpose of protective measures; c) ranking of agricultural producers as potential recipients of state support; d) state regulation of prices, limiting and rationing of plant protection products and fertilizers; 2) the stage of compensatory support (2003- 2014), during which the following signs appeared: a) a variable combination of three support mechanisms: partial compensation of the cost of fertilizers, financing of phytosanitary measures to combat pests, organizational measures; b) steady downward trend of budgetary financing of protection programs; c) declarative nature of program documents; 3) the stage of the absence of special state support (2015- 2022), which is characterized by: a) the absence of special support programs; b) the opposition of the agricultural and chemical branches of the economy, provoked by the violation of the traditional two-vector state support.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
7.

Духневич О. В. 
Державний внутрішній фінансовий контроль в правоохоронних органах влади (на прикладі Національної поліції України): автореферат дис. ... д.філософ : 281 / О. В. Духневич. — Б.м., 2024 — укp.

За своєю структурою дисертаційна робота складається із вступу, трьох розділів, поділених на підрозділи, висновку, списку використаних джерел та додатків.У вступі обґрунтовано актуальність досліджуваної теми, сформульовано мету та завдання, описано новизну та практичну значущість отриманих результатів виконаного дисертаційного дослідження.В умовах сьогодення важливого значення в системі публічного управління набуває державний внутрішній фінансовий контроль як комплекс превентивних заходів держави, що за допомогою внутрішнього аудиту надає можливість оцінити систему внутрішнього контролю. В практичному значенні – забезпечити ефективність використання публічних фінансів на основі принципів законності, економічності, ефективності, результативності та прозорості.^UThe thesis is devoted to generalizing the theoretical foundations of the functioning of the Public internal financial control system and developing proposals for its improvement based on the best international practices.In terms of its structure, the thesis consists of an introduction, three chapters divided into subsections, a conclusion, a list of references, and appendices.The introduction substantiates the relevance of the topic under study, formulates the purpose and objectives, and describes the novelty and practical significance of the results of the thesis research.In the current environment, the Public internal financial control as a set of preventive measures of the state, which, through internal audit, provides an opportunity to assess the internal control system, is gaining importance in the public administration system. In practical terms, it is aimed at ensuring the efficiency of public finances based on the principles of legality, economy, effectiveness, efficiency, and transparency.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського