Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (73)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ДЯТЛЕНК$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Дятленко Н.М. 
Господарсько-правові засоби попередження ухилень від сплати податків: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.04 / Н.М. Дятленко ; НАН України. Ін-т екон.-прав. дослідж. — Донецьк, 2002. — 20 с. — укp.

Вперше проведено господарсько-правовий аналіз причин і засобів ухилень від сплати податків. Запропоновано конкретні правові засоби їх усунення. Визначено напрямки створення господарсько-правового механізму, застосування якого повинно максимально виключати протиправні ухилення від сплати податків. На основі дослідження причин і способів ухилень від сплати податків розроблено їх класифікацію. Сформульовано основні напрямки реформування системи оподаткування в Україні. Наведено практичні рекомендації щодо удосконалення законодавства. Узагальнення практики розгляду господарськими судами спорів платників податків з податковими органами дозволило визначити недоліки чинного законодавства, які перешкоджають забезпеченню принципу верховенства права в податкових правовідносинах. Запропоновано шляхи удосконалення розгляду господарських спорів у сфері оподаткування. Сформульовано пропозиції щодо господарсько-правового вирішення проблеми ухилень від сплати податків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4Укр)2 + Х839(4Укр)207
Шифр НБУВ: РА319013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Дятленко Н.М. 
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Дятленко ; Центр. ін-т післядипломн. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 22 с. — укp.

Розкрито теоретико-методологічні та експериментальні підходи щодо вивчення процесів самосвідомості, пов'язані з виробленням ціннісного ставлення до себе у ранньому онтогенезі. Проаналізовано ступінь розробленості проблеми у філософській та психолого-педагогічній літературі, запропоновано концепцію та програму дослідження, визначено критерії самоповаги дошкільників. Експериментально виявлено тенденції у розвитку самоповаги дошкільників за особливостями співвідношення у їх поведінці прагнення до самовираження, домагання визначення та дій самозбереження. Показано особливості дамагань, мотивації та самооцінки дошкільників як показників самоповаги. Охарактеризовано рівні розвитку самоповаги, виділено статеві та вікові її особливості, встановлено залежність самоповаги дітей від міри регламентованості їх діяльності та стилю керівництва з боку значущого дорослого. Експериментально обгрунтовано залежність самоповаги від типу ціннісного ставлення до дитини у родині та дошкільному закладі, запропоновано методику оптимізації ставлення до себе у дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.401.2 + Ч411.352.212 +
Шифр НБУВ: РА322242

Рубрики:

      
3.

Дятленко Т.І. 
Формування в учнів старших класів умінь аналізувати пейзаж у прозових творах різних художніх систем: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Дятленко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано критерії та рівні сформованості в учнів старших класів умінь аналізувати художній образ природи, визначено психолого-педагогічні та методичні умови розвитку в дітей відповідних умінь. Зважаючи на вікові особливості учнів, розроблено методику роботи над літературним пейзажем, яка грунтується на практичному застосуванні старшокласниками знань про пейзаж як теоретико-літературного поняття та специфічних особливостей його у прозових творах різних художніх систем, а також передбачає поетапне виконання завдань визначеного типу, що передбачає відповідну процедуру розумових дій, максимально адаптовану до можливостей і потреб учнів. Установлено, що запропонована система роботи впливає на літературний розвиток учнів, стимулює творчу активність, адекватне сприймання найменших композиційних елементів тексту твору, формує естетичні смаки, національну самосвідомість старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА338883

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Лигомина Т. А. 
Соціально-психологічні чинники формування професійного іміджу практичного психолога закладу освіти: автореферат дис. ... д.філософ : 053 / Т. А. Лигомина. — Б.м., 2023 — укp.

У роботі представлено результати дослідження соціально-психологічних чинників формування професійного іміджу практичних психологів закладів освіти. Актуальність дослідження обумовлена істотними змінами у професійній ролі, підвищенні рівня вимог і відповідальності практичного психолога закладу освіти й одночасно низьким рівнем обізнаності аудиторії іміджу щодо особливостей професійної діяльності практичного психолога, його функцій, етичних правил і принципів роботи. В умовах збройної російської агресії перед практичними психологами закладів освіти постали нові, раніше не вирішуванні питання. Сьогодні питання їх професійного іміджу набувають особливої ваги, адже якість психологічної допомоги для педагогічних працівників, дітей, їх батьків, інших учасників освітнього процесу часто має життєво важливе значення.^UThe study presents the results of research of psychosocial factors of the formation of the professional image of practical psychologists in educational institutions. The relevance of the thesis resulted from significant changes in the professional role, increasing the level of requirements and responsibilities of a practical psychologist of an educational institution and at the same time low level of audience awareness of the specific features of the professional activities practical psychologist. In the conditions of armed Russian aggression, practical psychologists of educational institutions faced new, previously unsolvable issues. Today, the issue of their professional image is gaining particular importance, because the quality of psychological assistance for pedagogical workers, children, their parents, and other participants in the educational process is often of vital importance.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського