1. |
Демидова В.Г. Формування в майбутніх педагогів прогностичного компонента професійної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.Г. Демидова ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с. — укp.Визначено, що прогностичний компонент професійно-педагогічної діяльності діє у пізнавальній сфері даної діяльності та пов'язаний зі створенням її ідеального плану, вибором найбільш продуктивних засобів досягення мети цієї діяльності. Встановлено психологічні засади, на підставі яких відбувається формування прогностичного компонента, а також педагогічні умови, відтворення яких забезпечує формування цього компонента під час навчання у вищому навчальному закладі. Визначено вплив індивідуальних особливостей майбутніх педагогів і моделей організації навчального процесу на його ефективність. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 Шифр НБУВ: РА316428 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|