1. |
Дольнікова Л.В. Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту природничих дисциплін у медичних коледжах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Дольнікова ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2001. — 20 с. — укp.Обгрунтовано доцільність використання інтегративно-диференційованого підходу до структурування змісту природничих дисциплін у медичному коледжі та інших навчальних закладах системи медичної освіти. Проаналізовано дидактичні підходи до структурування змісту природничих дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Визначено сутність і особливості інтегративно-диференційованого підходу. Висвітлено провідні дидактичні положення щодо структурування змісту природничих дисциплін на основі даного підходу. Розроблено критерії відбору навчального матеріалу під час структурування змісту та дидактичні способи реалізації інтегративно-диференційованого підходу в процесі вивчення хімії у медичних коледжах (інтегративні структурно-логічні схеми, інтегративні дидактичні одиниці, інтегративні навчально-контрольні картки). Експериментально підтверджено ефективність запропонованого підходу до підготовки медиків. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р2-3 Шифр НБУВ: РА312612 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|