Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (56)Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Дубницький В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дубницький В.І. 
Ринкова трансформація промислового комплексу регіону: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.05 / В.І. Дубницький ; НАН України. Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. — О., 2008. — 36 с. — укp.

На підставі аналізу базових підприємств старопромислових регіонів розвинуто теоретичні та методологічні засади ринкової трансформації промислового комплексу регіону. Обгрунтовано новий підхід до класифікації мезорівнів у теорії мезоекономіки. Запропоновано парадигму розвитку ринкових процесів за умов трансформації регіонів "структура регіонального ринку - поведінка - результативність", яка є аналітичною побудовою, спрямованою на з'ясування взаємодії суб'єктів промислового комплексу. Обгрунтовано доцільність використання маркетингу взаємодії як найважливішої складової регіонального маркетингу - сучасної концепції розвитку регіонального промислового комплексу. Запропоновано модель регіонального наукоємного промислово-технічного комплексу як управлінське нововведення за умов реалізації регіональних програм інноваційного розвитку. Обгрунтовано необхідність формування нових виробничих структур за умов реформування господарського механізму промислового комплексу регіону. Обгрунтовано певні концепції, а саме: взаємодії менеджменту та маркетингу у рамках ринкової трансформації; маркетинг-логістичного управління у процесі синтезу підсистеми менеджменту та маркетингу, інформаційного процесу маркетингового управлінського рішення за умов трансформації економіки регіонів. Сформульовано методологічні засади антикризового маркетингу з використанням запропонованих методик оцінювання цінності інформації та невизначеності й ризику за умов розробки стратегії та тактики суб'єктів регіонального промислового комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)683.0 + У9(4УКР)300 +
Шифр НБУВ: РА356114

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Нефедова О. Г. 
Формування конкурентоспроможного адаптаційного потенціалу підприємства в умовах нестабільності ринку. / О. Г. Нефедова. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єкт – процес формування адаптаційного потенціалу підприємства в умовах нестабільності ринку; мета – розробка теоретико-методичного підґрунтя та рекомендацій щодо формування конкурентоспроможного адаптаційного потенціалу підприємства на основі розвитку його конкурентного імунітету в умовах нестабільності ринку; методи – історичний, систематизації, узагальнення та семантичного аналізу; статистичного та порівняльного аналізу, експертних оцінок, анкетування; структурно-логічний аналіз; комплексний аналіз; економіко-математичні методи; групування, опису та формалізації; графічний; логічний; новизна – полягає у розробленні та обґрунтуванні теоретико-методичних засад і рекомендацій щодо формування конкурентоспроможного адаптаційного потенціалу підприємства на основі розвитку його конкурентного імунітету в умовах нестабільності ринку; результати – розроблення науково-методичних завершених рекомендацій щодо вдосконалення управління процесом формування конкурентоспроможного адаптаційного потенціалу підприємства в умовах нестабільності ринку; впроваджено – ПАТ «Крюковський вагонобудівний завод» (довідка № 49юр-69/31 від 04.02.2021 р.); ВАТ «Одескабель» (довідка № 12 від 08.10.2020 р.); ТОВ «Мега Лінк» (довідка № 4(8)/12 від 20.11.2020 р.); ТОВ «Інтелект Дніпро Телеком» (довідка № 41–109 від 10.10.2020 р.), ТОВ «Телеміст» (довідка № 2 від 10.10.2020 р.); у навчальному процесі ДВНЗ «Український державний хіміко-технологічний університет» (акт про впровадження від 30.08.2020 р.).^UObject – the process of forming the adaptive potential of the enterprise in conditions of market instability; goal – development of theoretical and methodological basis and recommendations for the formation of competitive adaptive potential of the enterprise based on the development of its competitive immunity in conditions of market instability; methods – historical, systematization, generalization and semantic analysis; statistical and comparative analysis, expert assessments, questionnaires; structural and logical analysis; comprehensive analysis; economic and mathematical methods; grouping, description and formalization; graphic; logical; novelty – is to develop and substantiate the theoretical and methodological principles and recommendations for the formation of competitive adaptive potential of the enterprise based on the development of its competitive immunity in conditions of market instability; results – development of scientifically-methodical completed recommendations on improvement of management of process of formation of competitive adaptive potential of the enterprise in the conditions of instability of the market; introduced – PJSC "Kryukovsky Car-Building Plant" (reference № 49yur-69/31 dated 04.02.2021); OJSC Odeskabel (reference № 12 dated October 8, 2020); Mega Link LLC (reference № 4 (8) / 12 dated November 20, 2020); Intellect Dnipro Telecom LLC (reference № 41–109 dated October 10, 2020), Telemist LLC (reference № 2 dated October 10, 2020); in the educational process of SHEI "Ukrainian State University of Chemical Technology" (implementation act dated 30.08.2020).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського