Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Дутка Г.Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Дутка Г.Я. 
Принцип фундаменталізації та його реалізація у математичній підготовці майбутніх економістів: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Г.Я. Дутка ; АПН України ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та перевірено на практиці дію принципу фундаменталізації у математичній підготовці майбутніх економістів. Сформульовано методологічні та концептуальні основи фундаменталізації математичної підготовки економістів, визначено відповідні педагогічні умови. Побудовано концептуальну модель на основі компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутнього економіста, яка базується на гуманістичному, системно-структурному, кібернетичному, синергетичному, інтеграційному, діяльнісному та акмеологічному підходах. Розроблено методику реалізації принципу фундаменталізації в професійній підготовці економістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-31 + У.р3(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Дутка Г.Я. 
Формування вмінь студентів розв'язувати прикладні задачі при навчанні математики в коледжах економічного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.Я. Дутка ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Уточнено понятійний апарат задач економічного змісту, розкрито зміст та операційний склад умінь розв'язувати задачі, з'ясовано психолого-методичні засади їх формування, типові економічні ситуації, які лежать в основі найважливіших груп задач, розроблено систему прнципів добору задач. Обгрунтовано, що формування вмінь розв'язувати задачі економічного змісту має бути операційно-орієнтованим, включати підготовчо-мотиваційний, операційно-пізнавальний, рефлексивно-оціночний етапи і враховувати особливості навчальної діяльності студентів, рівні вимог до вироблення вмінь, дидактичні закономірності навчального процесу та вимоги до розв'язання задач. Теоретично й експерементально обгрунтована методика (мета, зміст, методи, організаційні форми, прийоми і засоби) забезпечує ефективне диференційоване формування вмінь студентів розв'язувати задачі економічного змісту і може бути використане викладачами коледжів інших профілів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)22-363,022

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського