Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (58)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=ЗАСЄКІНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Засєкіна Т.М. 
Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.М. Засєкіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності та результативності процесу навчання фізики в класах фізико-математичного профілю, детермінантом якості якого є використання адаптованої до цього профілю системи дидактичних засобів. Досліджено дидактичні засоби з використанням системного підходу. Обгрунтовано необхідність створення системи дидактичних засобів з фізики для реалізації принципів диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми використання традиційних і створених дидактичних засобів, що утворюють систему засобів навчання для класів фізико-математичного профілю. Проаналізовано дані, одержані під час проведеного експерименту. На їх підставі розкрито загальну тенденцію впливу розробленої методики використання системи дидактичних засобів, процесуальною основою якої є технологія диференційованого навчання, а матеріальною - система дидактичних засобів, на результативність навчально-пізнавальної діяльності учнів фізико-математичних класів. Установлено, що використання системи дидактичних засобів, спрямованої на підвищення ефективності та результативності навчання у зазначених класах, є продуктивним і сприяє формуванню навчально-пізнавальної, професійної, комунікативної, інформаційної та інших видів компетентностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)3-38,022 +
Шифр НБУВ: РА363981

Географічні рубрики:

      
2.

Засєкіна Л.В. 
Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Визначено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйовано та апробовано експериментальну технологію формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яку представлено системою педагогічних завдань на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА307909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Засєкіна Л.В. 
Структурно-функціональна організація інтелекту особистості: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Л.В. Засєкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 33 с. — укp.

Розкрито теоретичні та методологічні підходи до дослідження феномену інтелекту особистості. Розроблено структурно-функціональну модель організації інтелекту особистості в якій виділено соціокультурний, метакогнітивний та когнітивно-афективний рівні. Розкрито специфіку структурних компонентів інтелекту на рівні змісту, функції та емпіричних характеристик. Через виділення творчо-продуктивних, прагматично-адаптивних, науково-прогностичних концептів розглянуто та емпірично вивчено динамічну смислову систему суб'єкта діяльності як єдність інтелекту та афекту, що визначає траєкторію його пізнавальної активності. Показано, що процес концептуалізації виражає динамічність структурно-функціональної організації інтелекту в філогенезі й онтогенезі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-7 +
Шифр НБУВ: РА345745

Рубрики:

      
4.

Онопченко І. В. 
«Ранні дисфункційні схеми як чинник трудоголізму вчителів» / І. В. Онопченко. — Б.м., 2021 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського