Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Задорожна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Задорожна Н.Т. 
Кероване проектування документообігу в управлінських інформаційних системах: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.05.03 / Н.Т. Задорожна ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2004. — 22 с. — укp.

Визначено нові принципи моделювання й оптимізації задач керування технологічними процесами (ТП) проектування управлінської інформаційної системи (УІС). Розроблено концепцію визначення інформаційних характеристик документів УІС для відображення їх обсягу та часу використання, орієнтовану на побудову маршрутів документів та оцінку кількісних показників їх потоків в УІС. Подано модель електронного документообігу в УІС , спрямовану на адекватне відображення процесів обробки документів. Створено формальні моделі керування проектуванням системи, ТП якої містить множину процесів переробок різних сукупностей робіт проекту з оцінкою їх виконанання відповідно до плану. Розроблено методику керованого проектування документообігу УІС на базі запропонованих моделей плану проекту, інформаційних характеристик і потоків документів, яка враховує ресурси, час, вартість, забезпечуючи їх керування та планування у межах заданого масштабу проекту. Наведено методичні рекомендації щодо проектування системи електронного документообігу з врахуванням специфіки її функціонування в органах державного управління України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)210.302 +
Шифр НБУВ: РА333874

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ліщинська В. В. 
Поліваріантність конкурентної стратегії підприємства: формування та вибір. / В. В. Ліщинська. — Б.м., 2020 — укp.

Досліджено генезис теоретичних поглядів на конкурентну стратегію підприємства та методологію її формування. Визначено, що різноманітність існуючих підходів у сфері стратегічного управління обумовлює відповідну поліваріантність представлення стратегії підприємства в цілому і конкурентної стратегії зокрема. Розширено класифікацію видів конкурентної стратегії. Сформульовано базові положення та побудовано концептуальну модель процесів формування, вибору та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Проведено аналіз вітчизняної хлібопекарської промисловості, окреслено її проблеми та перспективи. Здійснено діагностику конкурентної ситуації на ринку хліба та хлібобулочних виробів нетривалого зберігання. Оцінено ресурсний потенціал стратегічного розвитку хлібопекарських підприємств. Ідентифіковано конкурентні стратегії досліджених підприємств, визначено особливості практики їх формування та вибору. Розроблено методичне забезпечення вибору оптимальної конкурентної стратегії серед альтернативних варіантів на засадах нечітко-множинного й інтервального підходів економіко-математичного моделювання та проведено його апробацію. Обґрунтовано рекомендації щодо збалансування товарного портфелю підприємства у відповідності з визначеною конкурентною стратегією.^UThe genesis of theoretical perspectives of the competitive strategy of the enterprise and the methodology of its formation are investigated. It is determined that the variety within existing strategic management approaches determines the appropriate multivariate content and the form of presentation of the enterprise strategy in general its and its competitive strategy in particular. The classification of types of competitive strategies has been expanded. The basic provisions are formulated and the conceptual model of processes of formation, selection and realization of competitive strategy of the enterprise is constructed. The analysis of the Ukrainian bakery industry is conducted; its problems and prospects are outlined. The competitive situation in the market of bread and bakery products of short-term storage is analyzed. Resource potential for strategic development of bakery enterprises has been evaluated. Identification of competitive strategies of the studied enterprises is carried out, features of practice of formation and choices of competitive strategies of baking enterprises are determined. A methodological approach to the choice of the optimal competitive strategy among the alternatives based on the fuzzy-set and interval approaches of economic-mathematical modeling is developed, and the proposed approach is tested. Recommendations on balancing the product portfolio of the enterprise in accordance with the determined competitive strategy have been developed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського