Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (34)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Зозульов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Зозульов О.В. 
Методичні основи сегментації ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Зозульов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2000. — 15 с. — укp.

Досліджено методичні основи сегментації споживчого ринку. Введено власне визначення поняття "ринковий сегмент", "сегментація ринку" на основі аналізу місця та ролі сегментації у процесі управління підприємством. Визначено теоретичні засади дослідження споживчих мотивацій. Запропоновано методи дослідження споживчих мотивацій на основі первинної та вторинної маркетингової інформації, модель і метод сегментації ринку та процедуру відбору ринкових сегментів. Методи та процедури, розроблені у дослідженні, апробовано на українських підприємствах. Основні положення дослідження розглянуто на міжнародних науково-практичних конференціях та застосовано у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)290-592 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА310854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Кофанов О. Є. 
Маркетингове забезпечення реалізації стартап-проектів у науково-технічній сфері / О. Є. Кофанов. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено розвитку теоретико-методичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо маркетингового забезпечення реалізації стартап-проектів у науково-технічній сфері. Встановлено специфіку стартап-проектів як особливої форми інноваційного підприємництва, визначено роль маркетингу у їх реалізації. Запропоновано релевантний маркетинговий інструментарій для ключових етапів реалізації стартапів. Виокремлено детермінанти їх успішності, а також проаналізовано вплив показників економічного середовища на успішність реалізації стартапів, встановлено найбільш впливові з них. На цій основі розроблено регресійні економіко-математичні моделі прогнозування успішності стартап-проектів у економічному середовищі певної країни. Із використанням розробленої ймовірнісно-графічної моделі на основі Баєсових мереж сформовано прогностичні оцінки успішності стартапів у науково-технічній сфері. Розроблено методику встановлення доцільності продовження фінансування стартап-проектів на різних етапах ринкового провадження на основі методу аналізу ієрархій Т. Сааті. Виокремлено маркетингові стратегії реалізації стартап-проектів та надано відповідні науково-практичні рекомендації.^UThe thesis was devoted to the development of theoretical and methodological principles, as well as practical recommendations for marketing maintenance of the startup projects realization in the scientific and technical area. The peculiarities of startups as a unique form of innovative entrepreneurship were determined; the role of marketing in their realization was established. The relevant marketing tools for the key stages of startups realization were proposed. The startup success determinants have been found out. The influence of the economic environment indexes on the success of the startup realization was analyzed and the most influential ones have been identified. On this basis, the regression economic and mathematical models for the forecasting of startup success in the economic environment of a particular country were developed. The success of startups in the scientific and technical area has been predicted with the help of the developed probabilistic-graphic model on the basis of the Bayesian network. The method for the determination of the startups financing expediency at different stages of realization was developed on the basis of T. Saaty's analytic hierarchy process. Marketing strategies for the startups realization were identified and relevant recommendations were given.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Шабан К. С. 
Механізм формування інноваційної політики видавничо-поліграфічних підприємств в мережевій економіці / К. С. Шабан. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена подальшому розвитку теоретико-методичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо механізму формування інноваційної політики видавничо-поліграфічних підприємств в умовах мережевої економіки. У роботі розглянуто теоретичні та методологічні підходи щодо формування інноваційної політики підприємства в постіндустріальному суспільстві, обґрунтовано особливості її формування в умовах емерджентної економіки, узагальнено науково-методичні підходи щодо оцінки ефективності інноваційної політики підприємства в мережевих системах.Досліджено сучасний стан і тенденції розвитку вітчизняного ринку поліграфічної продукції; зроблено аналіз інноваційної діяльності видавничо-поліграфічних підприємств в Україні та виявлено їх особливості; дана оцінка факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, які здійснюють вплив на формування інноваційної політики поліграфічних підприємств; обґрунтовано методичні положення щодо розробки середньострокового прогнозу обсягу реалізованої інноваційної продукції поліграфічних підприємств.Розроблено концептуальні положення, напрями і заходи щодо вдосконалення механізму формування інноваційної політики видавничо-поліграфічних підприємств в умовах мережевої економіки: концептуальну модель механізму формування інноваційної політики видавничо-поліграфічних підприємств в мережевому об'єднанні; методичні положення щодо розробки маркетингової інноваційної стратегії; науково-практичних рекомендацій щодо реалізації інноваційної політики поліграфічних підприємств.^UThe thesis is devoted to the further development of theoretical and methodological provisions and the development of practical recommendations on the mechanism for the formation of the innovation policy of printing companies in a networked economy. The paper considers theoretical and methodological approaches to the formation of an innovation policy of an enterprise in a post-industrial society, substantiates the features of its formation in an emergent economy, summarizes the scientific and methodological approaches to assessing the effectiveness of innovation policy of an enterprise in emergent systems.Investigated the current state and development trends of the domestic market of printing products; the analysis of innovative activity of publishing and printing enterprises in Ukraine is made and their features are revealed. Based on the analysis, it was concluded that the reason for the low innovative activity of domestic enterprises is: insufficient funding for innovative activities, weak demand for innovations, low development of the technical and technological level of production and the like.Conceptual provisions, directions and measures have been developed to improve the mechanism for the formation of innovation policy of publishing and printing enterprises in the conditions of a network economy: a conceptual model of the mechanism for forming an innovation policy of publishing and printing enterprises in a network association; methodological provisions for the development of a marketing innovation strategy; scientific and practical recommendations for the implementation of the innovation policy of printing enterprises.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського