Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (42)Книжкові видання та компакт-диски (81)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КАПУСТІНА$<.>+<.>A=ОЛЬГ$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Капустіна Н.Б. 
Класичний і некласичний підходи у філософсько-правовому дослідженні феномену влади: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.12 / Н.Б. Капустіна ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Дослідено два підходи до проблеми влади, наявні у філософії права, а саме: класичного та некласичного. Простежено розвиток поглядів на владу від античності до сучасності. Запропоновано нове розуміння даної категорії. Проведено аналіз Конституцій Французької Республіки, Російської Федерації та Сполучених Штатів Америки, які є основними правовими засобами здійснення влади цими державами. Сформульовано конкретні пропозиції щодо вдсконалення Конституції України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.41 +
Шифр НБУВ: РА341281

Рубрики:

      
2.

Капустіна 
Методика розслідування крадіжок вантажів на залізничному транспорті, вчинених злочинними групами: автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.09 / Марієтта Владиславівна Капустіна ; Національна юридична академія України ім. Ярослава Мудрого. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)116.017 + Х894.9(4УКР)311.16
Шифр НБУВ: РА352433

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Капустіна Л.І. 
Обгрунтування окремих елементів технології вирощування часнику в лісостепу України: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.06 / Л.І. Капустіна ; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Наведено результати трирічних досліджень певних елементів вирощування часнику озимого та ярого в Лісостепу України. Проведено господарсько-біологічну оцінку сортів часнику "Промінь", "Старобільський місцевий", "Мармуровий", "Козак", "Добродій", "Хотинівський", "Шотинський" за врожайністю підземних і повітряних цибулин, масою, кількістю повітряних цибулин з одного суцвіття, біохімічним складом. Установлено вплив строків висаджування часнику озимого стрілкуючого зубками й однозубками з урахуванням виходу їх зі стану спокою на ріст, розвиток і продуктивність рослин. Кращий з них - початок I декади жовтня. Врожайність становила 12,3 і 13,3 т/га. Досліджено за господарсько-цінними ознаками сорти часнику ярого, а саме: "Український білий гуляйпільський", "Одеський 13", "Житомирський", "Вінницький", а саме: за врожайністю, масою та структурою цибулин, біохімічним складом. У часнику ярого визначено оптимальний строк висаджування садивного матеріалу - рано навесні за першої можливості виходу в поле, який забезпечує врожайність 4,3 т/га.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П241.57-4 +
Шифр НБУВ: РА361963

Рубрики:

      
4.

Капустіна О.В. 
Педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховній діяльності школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Капустіна ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови активізації професійного самовизначення старшокласників у навчально-виховній діяльності загальноосвітньої школи. На базі методів активізації профорієнтаційної роботи розроблено педагогічну технологію підготовки старшокласників до професійного самовизначення, встановлено показники та критерії оцінювання педагогічної ефективності даного процесу. Доведено, що ефективність запропонованої технології забезпечується за умов самостійної теоретичної та практичної діяльності учнів на всіх етапах навчально-виховного процесу, спрямованих на формування та розвиток свого професійного образу "Я", рефлексію власних професійних можливостей, порівняння їх з вимогами до особистості майбутньої сфери професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА330488

Рубрики:

      
5.

Капустіна Т.Б. 
Створення вихідного матеріалу тритикале ярого для селекції на продуктивність і стійкість до хвороб: автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / Т.Б. Капустіна ; Ін-т рослинництва ім. В.Я.Юр'єва УААН. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено генетично-різноманітний матеріал тритикале ярого та виділено за комплексом господарських ознак і стійкістю до хвороб перспективні лінії. Встановлено ступінь успадкування за висотою рослин, довжиною колоса, кількістю колосків і зерен у колосі, масою зерна з колоса та масою 1000 зерен у міжлінійних гібридів виділених ліній тритикале ярого. Визначено параметри трансгресії за елементами продуктивності в ранніх поколіннях гібридів, з яких виділено лінії з комплексним поєднанням цінних господарських ознак. Висвітлено загальну та специфічну комбінаційну здатність ліній тритикале ярого за елементами продуктивності та досліджено успадкування цих ознак. Виявлено певну кореляційну залежність між елементами продуктивності та іншими цінними господарськими ознаками. Встановлено особливості формування врожаю у ліній тритикале ярого. На підставі теоретичних розробок створено новий селекційний матеріал з високим рівнем урожайності та стійкості до хвороб, який використовується у селекційному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.91-31 +
Шифр НБУВ: РА369031

Рубрики:

      
6.

Капустіна Т.А. 
Формування комплексу маркетингу на підприємствах-виробниках продукції плодоовочевої переробки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Т.А. Капустіна ; ВПНЗ "Європ. ун-т". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні та методичні положення, а також розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення процесу формування комплексу маркетингу підприємств плодоовочевої переробки. Розроблено методичний підхід до оцінювння його ефективності на підприємствах-виробниках плодоовочевої продукції, який дозволяє визначити ефективність реалізації окремих маркетингових заходів та комплексу маркетингу з урахуванням ризику бренда. Запропоновано структурно-логічну модель формування такого комплексу на зазначених підприємствах, яка базується на принципах брендінгу, передбачає врахування маркетингової специфіки окремих продуктів і особливостей ринку України. Для кожної маркетингової групи модель визначає кілька основних складових елементів комплексу маркетингу, включає логічну послідовність визначення окремих елементів даного комплексу та дозволяє сформувати цілісний бренд. Удосконалено класифікацію продукції плодоовочевої переробки, яка передбачає врахування параметрів: традицій споживання продукту та ступеня переробки (доробки або переробки). Ця класифікація дозволяє досліджувати комплекс маркетингу продукції плодоовочевої переробки, з урахованням специфіки окремих продуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА360781

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Капустіна О. І. 
Виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. І. Капустіна. — Б.м., 2021 — укp.

На основі аналізу науково-педагогічних джерел з'ясовано значення соціальних цінностей для особистості, а також їх роль у теорії та практиці педагогічної науки.Наукова новизна дослідження полягає у тому, що:– уперше розроблено та експериментально перевірено: структурно-функціональну модель системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти що складається із трьох блоків (теоретико-методологічний, змістовно-технологічний, діагностико-результативний), ґрунтується на аксіологічному, культурологічному, системному, компетентнісному, діяльнісному методологічних підходах, містить мету, завдання, принципи виховання, функції (соціалізаційно-інформаційна, мотиваційно-ціннісна, розвивальна, результативно-оцінювальна), змістовий ресурс, педагогічну практику, форми, методи і засоби виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти, педагогічні умови виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти, результат; кваліметричну модель оцінки рівня вихованості соціальних цінностей у майбутніми педагогів дошкільної освіти; розроблено критерії (мотиваційно-орієнтовний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний), показники і рівні вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти; визначено ключові поняття дослідження: «соціальні цінності у майбутніх педагогів дошкільної освіти», «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти»; – уточнено базове поняття дослідження «соціальні цінності»; взаємозв'язок соціальних цінностей із загальновизначеними цінностями та структуру соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти, що включає емоційно-ціннісний, когнітивний, рефлексивний компоненти; – подальшого розвитку набули принципи (національної спрямованості, єдності теорії та практики, природовідповідності, культуровідповідності, гуманізму, цілісності, діалогічності); функції виховання шляхом їх конкретизації до виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти; форми й методи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.Аналіз науково-педагогічної літератури, результати опитувань, моніторингових досліджень щодо виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти сприяли виявленню проблем, що полягають у необхідності забезпечення закладів дошкільної освіти кваліфікованими кадрами, які мають повну вищу педагогічну освіту і сформовану систему загальнолюдських цінностей; підвищення рівня вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти відповідно до завдань реформування вітчизняної системи освіти; удосконалення понятійно-термінологічного апарату процесу виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти; розробки структурно-функціональної моделі системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти та критеріїв, показників, рівнів вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти; упровадження спецкурсу для підвищення рівня вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти в освітній процес закладів вищої освіти педагогічного спрямування. Уточнено сутність базового поняття дослідження «соціальні цінності». Сформульовано ключові поняття дослідження: «соціальні цінності у майбутніх педагогів дошкільної освіти»; «виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти». Розроблено критерії вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти (мотиваційно-орієнтовний, когнітивно-діяльнісний, рефлексивно-оцінювальний), показники та рівні вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти: достатній; середній; високий. Теоретично обґрунтовано структурно-функціональну модель системи виховання соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти.На констатувальному етапі вивчено сучасний стан вихованості соціальних цінностей у майбутніх педагогів дошкільної освіти, сформовано репрезентативну вибірку учасників експериментальної та контрольної групи, розроблено кваліметричну модель, що містила критерії, показники вихованості виховання соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти та коефіцієнти вагомості, визначені методом експертної оцінки; анкети для вимірювання показників вихованості виховання соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти за кваліметричною моделлю; здійснено первинне вимірювання; визначено рівні вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти: високий, середній, достатній. Під час формувального етапу педагогічного експерименту впроваджено структурно-функціональну модель системи виховання соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти. За результатами контрольного етапу педагогічного експерименту зафіксовано підвищення рівня вихованості соціальних цінностей майбутніх педагогів дошкільної освіти, що складали експериментальну групу, за всіма критеріями та показниками.^UThe thesis is the theoretical and experimental research of the problem of social value training the future teachers of preschool education.Based on the analysis of scientific and pedagogical sources, the importance of social values for the individual, as well as their role in the theory and practice of pedagogical science.The scientific novelty of the study is that:- first developed and experimentally tested: structural and functional model of the system of upbringing the future preschool education teachers` social values which is represented by three blocks (theoretical and methodological, content and technological, diagnostic and effective), based on axiological, culturological, systemic, competence, activity methodological approaches, includes the purpose, tasks, principles of education, functions (socialization and informational, motivational and value, effective and evaluative); informative resource,pedagogical practice; forms, methods and ways of upbringing the future preschool education teachers` social values, result; qualimetric model for assessing the level of upbringing the future preschool education teachers` social values; developed criteria (motivational and indicative, cognitive and activity, reflexive and evaluative), indicators and levels of upbringing the future preschool education teachers` social values; identified the key concepts of the study: «social values of future preschool education teachers», «upbringing the future preschool education teachers` social values»; - the basic concept of research «social values» is specified; the relationship of social values with generally defined values and the structure of future preschool teachers` social values, which includes emotional andvalue, cognitive, reflexive components; principles (national orientation, unity of theory and practice, naturalness, cultural conformity, humanism, integrity, dialogicity) - were further developed; functions education by their concretization on upbringing the future preschool education teachers` social values; forms and methods of upbringing the future preschool education teachers` social values.Analysis of scientific and pedagogical literature, results of surveys, monitoring studies on the education the social values of future preschool teachers helped to identify problems to provide preschool institutions with qualified educators who have a complete higher pedagogical education and a system of universal values; raising level of future teachers` social values of preschool education in accordance with the tasks of reforming the native education system; improving the conceptual and terminological apparatus of the process of education the future teachers` social values in preschool education; development of a structural and functional model of the process future teachers` social values training and criteria, indicators, levels of education the process of future teachers` social values training; introduction of a special course to increase the level of education future preschool teachers` social values in the educational process of higher education.The essence of the basic concept of research «social values»; the key concepts of the study «the future preschool teachers` social values»; «training the future preschool education teachers` social values». The structural and functional model of the training system the future preschool education teachers` social values is theoretically substantiated. Criteria for good breeding the social values of future preschool education teachers (motivational and indicative, cognitive and activity, reflexive and evaluative), indicators and levels of training the future preschool education teachers` social values are developed: sufficient; average; high.At the ascertaining stage the current state of upbringing the future preschool education teachers` social values are studied, a representative sample of experimental participants and control group is formed, a qualimetric model contains the criteria, indicators of upbringing the future preschool education teachers` social values; result, coefficients of weight; questionnaires for measuring indicators of upbringing the future preschool education teachers` social values according to the qualimetric model; the primary measurement were performed; the levels of upbringing the future preschool education teachers` social values are determined: high, average, sufficient. During the formative stage of the pedagogical experiment, a structural and functional model of the system of upbringing the future preschool education teachers` social values was introduced. According to the results of the control stage of the pedagogical experiment, an increased level of upbringing the future preschool education teachers` social values, who formed the experimental group is recorded, according to all criteria and indicators.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського