Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КАРЛІНСЬКА$<.>+<.>A=ЯНІНА$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Карлінська О.Г. 
Клінічні та патогенетичні аспекти ремоделювання міокарда в гострому періоді інфаркту міокарда: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.11 / О.Г. Карлінська ; Харк. держ. мед. ун-т. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

Досліджено особливості змін морфологічного, електрофізіологічного і функціонального ремоделювання міокарда в динаміці гострого інфаркту міокарда (ГІМ), вплив на зазначені показники величини та локалізації ураження серця, стану гемодинаміки. Встановлено характер гемодинамічної перебудови систолічної та діастолічної функції лівого шлуночка й особливості змін реполяризації міокарда, що призводять до виникнення аритмій і раптової смерті в гострому періоді інфаркту міокарда (ІМ). На підставі вивчення клінічних особливостей протікання ГІМ і ремоделювання міокарда, гемодинамічної перебудови і реполяризації міокарда проаналізовано значимість прогностичної ролі маркерів реполяризації для виникнення аритмії та серцевої недостатності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.45-3
Шифр НБУВ: РА320084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Карлінська Я.В. 
Формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Я.В. Карлінська ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. На підставі освітньо-філософського, психологічного, соціокультурологічного, інформаційно-технологічного та дидактичного підходів обгрунтовано педагогічні умови розвитку даної якості й уточнено сутність базових понять дослідження. Визначено критерії, показники та рівні сформованості інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, проаналізовано її стан. Теоретично обгрунтовано структурно-функціональну модель і навчально-методичний комплекс щодо забезпечення формування інформційної компетентності студентів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої структурно-функціональної моделі формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)21-3,022
Шифр НБУВ: РА371099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського