Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (84)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=КОБЕРНИК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Коберник О.М. 
Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / О.М. Коберник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано об'єктивну необхідність психолого-педагогічного проектування виховного процесу в загальноосвітній школі як умови та засобу забезпечення особистісно-розвивального підходу у вихованні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування, особливості проектування й організації виховного процесу в сільській загальноосвітній школі. Розкрито систему психолого-педагогічного проектування, основними структурними компонентами якої є: психолого-педагогічна діагностика вихідного стану об'єкта педагогічної діяльності, визначення та обгрунтування педагогічних способів впливу на процес досягнення бажаного стану об'єкта з конкретизацією педагогічних задач, прогнозування динаміки активності об'єкта педагогічного управління та його динаміки, визначення етапів контрольної діагностики, моделювання, планування й організація діяльності об'єкта, моніторинг динаміки активності об'єкта педагогічного управління, поточне регулювання та корекція шляхів управління виховним процесом, підсумкова діагностика рівня розвитку об'єкта, співставлення його з прогнозованим, розробка проекту для нового етапу його розвитку. На основі розроблених індикаторів подано показники фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів сільської школи. Обгрунтовано модель психолого-педагогічної діагностики та життєдіяльності вихованців у сільській загальноосвітній школі, на основі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність виховного процесу, що здійснюється за заздалегідь розробленим проектом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.343
Шифр НБУВ: РА310413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Коберник Н.М. 
Роль порушень гемоваскулярного гемостазу в розвитку хронічної серцевої недостатності у людей похилого віку, що перенесли Q-інфаркт міокарда, та шляхи їх корекції: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.11 / Н.М. Коберник ; Запоріз. держ. мед. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 20 с. — укp.

Доведено необхідність застосування непрямого антикоагулянта варфарину в терапії хворих із систолічною дисфункцією міокарда, у яких до початку лікування спостерігалась активація внутрішньосудинного тромбоутворення. З'ясовано, що у хворих зі збереженою систолічною функцією міокарда прогресування серцевої недостатності на фоні терапії, що включала аспірин і карведилол, асоціювалось з підвищеним рівнем спонтанної й індукованої агрегації тромбоцитів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.11-52 + Р410.140.40-92
Шифр НБУВ: РА373832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Коберник Л.О. 
Ціннісні орієнтації як чинник виникнення та подолання конфліктних форм поведінки в юнацькому віці: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л.О. Коберник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "цінності особистості юнацького віку" та "ціннісні орієнтації особистості юнацького віку". Виявлено механізми формування системи ціннісних орієнтацій у студентів, розкрито зміст категорії "конфліктні форми поведінки". Розглянуто конфліктні форми поведінки, різні підходи до їх класифікації, виокремлено ціннісні причини виникнення та рівні їх прояву в юнацькому віці. Виявлено специфіку взаємозв'язку ціннісних орієнтацій і конфліктних форм поведінки і на цій підставі виділено типи особистостей залежно від переважаючих ціннісних орієнтацій, визначено характерні особливості особистісних профілів студентів у контексті їх конфліктних форм поведінки та ціннісної сфери. Обгрунтовано психологічні чинники та механізми запобігання та подолання конфліктних форм поведінки. Розроблено програму розвивальної психокорекції конфліктних форм поведінки в юнацькому віці шляхом розвитку ціннісної сфери особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю937.42 + Ю936.2-81
Шифр НБУВ: РА374201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Сліпенко В. О. 
Розвиток підприємницької компетентності в учнів середніх шкіл США / В. О. Сліпенко. — Б.м., 2020 — укp.

У дисертації запропоновано новий підхід до вирішення актуальної проблеми розвитку підприємницької компетентності учнів середніх закладів освіти України шляхом вивчення та впровадження перспективного американського досвіду. З'ясовано, що у середніх школах США розвиток підприємницької компетентності учнів здійснюється через зміст навчальних програм шкільних дисциплін переважно суспільного спрямування. Розроблено структурно-функціональну модель формування підприємницької компетентності учнів середніх шкіл США, що охоплює: цілі, завдання, зміст, критерії, етапи, рівні сформованості цього особистісного утворення. Здійснено моніторинг стану сформованості підприємницької компетентності в учнів закладів середньої освіти США та України за трьома основними критеріями. Окреслено рекомендації щодо використання позитивного американського досвіду в українській освітньо-виховній практиці на державному, регіональному та місцевому рівнях.^UA new approach to solving current problem of developing entrepreneurial competence of secondary school students of Ukraine by studying and implementing promising American experience has been proposed. It has been found that in US secondary schools, the development of entrepreneurial competence of students is carried out through the content of school curricula, mainly social. A structural and functional model of the formation of entrepreneurial competence of US secondary school students, covering: goals, tasks, contents, stages, criteria, the level of formation of this personal education has been developed. The state of entrepreneurial competence in students of secondary schools in the United States and Ukraine has been monitored according to three main criteria. Recommendations for the use of positive American experience in Ukrainian educational practice at the state, regional and local levels have been outlined.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського