Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (178)Книжкові видання та компакт-диски (153)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>A=КОВАЧ$<.>+<.>A=ИЛОН$<.>+<.>A=ВАСИЛЬЕВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Ковач С.І. 
Облік та аудит виробництва і реалізації продукції садівництва: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 / С.І. Ковач ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено теоретичні питання, нові методологічні підходи та практичні рекомендації щодо вдосконалення обліку й аудиту виробництва і реалізації продукції садівництва. Розглянуто основні методологічні засади побудови обліку виробництва та реалізації плодоягідної продукції, висловлено пропозиції щодо їх вдосконалення. Обгрунтовано необхідність обліку витрат на виробництво продукції садівництва та розроблено методику визначення її собівартості в системі внутрішньогосподарського обліку за повними витратами. Удосконалено методику калькуляції плодоягідної продукції в спеціалізованих і неспеціалізованих господарствах. Запропоновано порядок обліку та оцінки втрат продукції садівництва під час її зберігання, транспортування та реалізації. Розроблено методику аудиту виробництва продукції садівництва, а також методику проведення аудиту реалізації плодоягідної продукції за основними каналами її збуту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)232.515.4
Шифр НБУВ: РА314090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Ковач І.В. 
Роль екотоксикантів та недостатності аліментарних фітоадаптогенів у виникненні основних стоматологічних захворювань у дітей: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.22 / І.В. Ковач ; Ін-т стоматології АМН України. — О., 2006. — 32 с. — укp.

Вперше виявлено та вивчено початкові ознаки зниження резистентності тканин порожнини рота до постійно діючих ушкоджуючих екзогенних факторів. Встановлено провідне значення екотоксикантів і постійного циклічного коливання рівня надходження фітоадаптогенів (поліфенолів і пектинів) у пригніченні проліферації клітин, зниженні синтезу фізіологічних антисептиків, що призводить до дезрегуляції і зриву механізмів захисту тканин та спричиняє виникнення процесу демінералізації твердих тканин зуба і первинного запалення тканин пародонта. Розроблено математичну модель механізмів індукції екотоксикантами одночасного розвитку демінералізації зубів та запалення тканин пародонта. Доведено можливість математичного прогнозування необхідності комплексної корекції гомеостазу організму дітей для попередження карієсу зубів і хронічного катарального гінгівіту. На підставі математичного моделювання встановлено оптимальний сезонний період проведення лікувально-профілактичних заходів у дітей шкільного віку з метою поліпшення ефективності стоматологічної профілактики. Обгрунтовано схему патогенезу одночасного виникнення карієсу зубів та запалення пародонта у дітей, що проживають за умов підвищеного техногенного навантаження. Вперше розроблено й апробовано принципово новий екоадаптивний комплекс, що містить адаптоген, антиоксидант, "антидот" екотоксикантів і пробіотики для профілактики та лікування основних стоматологічних захворювань у дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.661.2-5 +
Шифр НБУВ: РА345571

Рубрики:

      
3.

Біндюгін О. Ю. 
Профілактика виникнення рецидиву скупченості зубів у ретенційній фазі ортодонтичного лікування / О. Ю. Біндюгін. — Б.м., 2019 — укp.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Ковач В. О. 
Теоретико-методологічні засади державного регулювання ринку праці у системі соціально-економічних відносин в Україні / В. О. Ковач. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертаційній роботі наведено теоретичне узагальнення і пропонуються оригінальний підхід до вирішення важливої наукової та практично-політичної проблеми, що полягає в теоретико-методологічному обґрунтуванні процесів формування та розвитку механізмів державного регулювання сфери зайнятості та ринку праці України в системі соціально-економічних відносин (виокремлення тенденцій, закономірностей, факторів і принципів функціонування) та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення зазначених механізмів в умовах постійного нарощення суспільно-політичних загроз українському державотворенню. Обґрунтовано системний підхід державного регулювання ринку праці, що відрізняється авторською класифікацією об'єктивних і суб'єктивних, зовнішніх і внутрішніх чинників розвитку ринку праці (духовні, демографічні, економічні, політико-правові, соціальні, екологічні, техніко-технологічні), та зважаючи на специфіку об'єкта управління ринком праці, зміни в його змісті, формі і результатах, обумовлюючі цілі, функції управління, визначено зміни зовнішніх і внутрішніх чинників розвитку ринку праці під впливом державного впливу: внутрішні (об'єктивні) чинники розвитку ринку праці (об'єкт управління або керована підсистема).Визначено, що зайнятість населення виступає головним об'єктом державного регулювання ринку праці, що охоплює систему соціально-економічних відносин щодо залучення людського потенціалу країни до трудової діяльності. Обґрунтовано рекомендації щодо упровадження нових форм регулювання соціально-економічних відносин на ринку праці та процесів розвитку взаємодії між владою і структурами бізнесу у сфері зайнятості та ринку праці на основі мереживо-інституційної побудови системи соціально-економічних відносин та соціального партнерства зацікавлених сторін і стейкхолдерів.Запропоновано трискладову модель державного регулювання зайнятості населення та ринку праці в Україні як синергетичної єдності заходів і дій органів публічної влади держави, Державної служби зайнятості та Державної служби України з питань праці із забезпечення: 1) політики формування попиту на робочу силу; 2) політики забезпечення збалансованого впливу на попит і пропозицію робочої сили; 3) політики формування культури пропозиції робочої сили. Розроблено концептуальну модель сервісно-орієнтованого механізму удосконалення державного контролю та стимулювання у сфері зайнятості населення, що відрізняється авторською розробкою цифрового додатку до державного цифрового порталу «Дія» у вигляді онлайн-сервісу «Е-робота» як комплексної автоматизованої програми з розширеним функціоналом щодо вдосконалення працевлаштування громадян, що шукають роботу шляхом об'єднання в інтегрованому пошуково-інформаційному сервісі потреб, пропозицій та попиту щодо робочої сили державних структур, українських громадян, роботодавців та інших стейкхолдерів і зацікавлених сторін.Виокремлено нагальні проблеми та ключові тенденції сучасного стану сфери зайнятості населення та ринку праці в Україні, на основі чого запропоновано низку основних заходів щодо подальшого вдосконалення механізмів державного регулювання сфери зайнятості населення та ринку праці в Україні.^UThe thesis presents a theoretical generalization and offers an original approach to solve an important scientific, practical and political problem, which lays in the theoretical and methodological justification of the formation and development of state regulation mechanisms of employment and labor market in Ukraine in the system of socio-economic relations (regularities, factors and principles of the functioning are defined) and development of practical recommendations to improve the specified mechanisms in the conditions of increased social and political threats to the Ukrainian state formation.The system approach of the labor market state regulation is substantiated, which differs by the author's classification of objective and subjective, external and internal factors of labor market development (spiritual, demographic, economic, political, legal, social, environmental, technical and technological) and takes into account specifics of the object of labor market management, changes in its content, form and results, determining goals, management functions, changes in external and internal factors of labor market development under the influence of the state.It is determined that employment is the main object of state regulation in the labor market, which covers the system of socio-economic relations to attract the human potential of the country to work. Recommendations for new forms of regulation of socio-economic relations in the labor market and the development of interaction between government and business structures in the field of employment and labor market were developed, based on network-institutional line of socio-economic relations and social partnership of stakeholders and all interested parties.A three-component model of employment and labor market state regulation in Ukraine is offered – as a synergetic unity of measures and actions of public authorities, the State Employment Service and the State Labor Service of Ukraine to ensure: 1) policy of labor demand; 2) policies to ensure a balanced impact on labor supply and demand; 3) policies to form a culture of labor supply.A conceptual model of a service-oriented mechanism to improve the state control and incentives in the field of employment has been developed, which differs by the author's development of a digital application to the state digital portal "Diia" in the form of an online service "E-robota" as a comprehensive automated program with enhanced functionality to improve employment of job seekers by combining needs, proposals and demand for labor from government agencies, Ukrainian citizens, employers and other stakeholders and interested parties.The urgent problems and key trends of the current state of employment and the labor market in Ukraine are highlighted, on the basis of which a number of key measures are proposed for further improvement the mechanisms of state regulation of employment and the labor market in Ukraine.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Ковач А. І. 
Професійна орієнтація учнів у музейно-освітньому середовищі Закарпаття (20-ті р. ХХ – початок ХХІ століття) / А. І. Ковач. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації розвиток і становлення профорієнтації системно подано як процес, що відбувався впродовж таких етапів, як: доіндустріальний, постіндустріальний, інформаційний. Схарактеризовано чинники розвитку системи професійної орієнтації у змісті кожного етапу.Унаслідок аналізу поняттєвого апарату дослідження визначено музейно-освітнє середовище як сукупність компонентів – музейного довкілля, музейно-освітнього процесу, суб'єктів (учитель та учні) музейно-освітньої комунікації у музейно-освітньому процесі, музейно-освітньої взаємодії.Схарактеризовано поняття «музейно-освітнє середовище Закарпаття», виокремлено різні за тривалістю і динамікою етапи його розвитку: домузейний, становлення музейної справи, розвитку (чехословацький період), занепаду (угорський період), відродження (радянський період), оновлення (період незалежності), трансформації (сучасний період). Розкрито історичні особливості становлення культурного тла (фону) дослідження. Виявлення можливостей використання історичного досвіду профорієнтації учнів у музейно-освітньому середовищі Закарпаття сприяло розробленню моделі профорієнтації учнів. У роботі висвітлено особливості функціонування постійно діючого віртуального комплексу «Музей професійної орієнтації», який застосовують і у процесі навчання дисциплін природничо-наукового циклу, й у гуртковій, позакласній і позашкільній роботі з учнями.За результатами експериментальної роботи, проведеної у два етапи, констатовано, що новітні засоби професійної орієнтації учнів, до яких зараховано інноваційне музейно-освітнє середовище, яким є «Музей професій», мають значні переваги у використанні та перспективи щодо подальшої профорієнтаційної роботи з учнями.^UThe process of development and formation of vocational guidance ispresented in the this is through the prism of connection with social, scientifictechnical,and production-industrial progress. It took place by the following stages:pre-industrial, industrial, post-industrial, and information. The leading tendenciesand main factors of development of the system of vocational guidance in the contentof each stage are characterized. The use of museum pedagogy, implemented in themuseum-educational environment, is referred to the innovative approachesin thedevelopment of vocational guidance issues of today's students.The analysis of research conceptual apparatus has made it possible todetermine the museum-educational environment, under which a partof theintegrative educational and museum environment is meant, limited by features(regional, status) and material-technical capabilities of educational institutions; aswell as specially set conditions (information-technological, methodical, didactic,psychological) for the realisation of the purposes and tasks of up-bringing,education, and training; organizational-pedagogical influences (museum-educationalprocess) that mediate the interconnected activities and communication of teachersand students in the environment of museum exhibits, objects, etc. The componentsof the museum-educational environment are: museum environment (objects,expositions, premises, equipment); museum-educational process (goal, content,tasks, methods, forms, means); subjects (a teacher and students) of museumeducationalcommunication in the museum-educational process, museumeducationalinteraction.The concept of «museum-educational environment of Transcarpathia» is characterised. Different stages of its development and dynamics are distinguished: pre-museum, formation of museum studies, development (Czechoslovak period), decline (Hungarian period), revival (Soviet period), renewal (independence period), transformation (modern period). The historical features of the formation of the cultural background of the study are revealed. The formation of the museum-educational environment in the Czechoslovak period and its further development to the present day is considered. The connection between the school and the museum through the «vocational guidance link» is traced.The essence of this connection is characterised in separate stages.Identifying of opportunities to use the historical experience of vocational guidance of students in the museum-educational environment of Transcarpathia allowed to specify the basic principles that underlie the development of a model of vocational guidance for students. The implementation of the model of vocational guidance of students in the museum-educational environment of Transcarpathia is specified for: a) study of disciplines of the natural science cycle; b) cicrle, out-of-class, out-of-school extracurricular activities. The organization of vocational guidance work with students is based on the use of vocational guidance potential of «Museum of Professions» − the innovative museum environment. The peculiarities of using interactive tools of museum pedagogy to acquaint students with different professions spread in the regionare the following: students' «visits» to the virtual «Museum of Professions»; search and supplementing existing information on the world of professions with new information receivedin the process of projective activity.The thes is presents the peculiarities of the functioning of the permanent virtual complex «Museum of Vocational Guidance», which is used both while teaching courses of the natural science cycle, and in cicrle, out-of-class, out-of-school extra curricular activities performed with students. Filling the museum environment with vocationally-directed content and specially organised activities aimed at forming knowledge on the world of professions, professional activities, conditions, tools and results of work, provides systematic assistance to students in choosing future vocational activities.The results of experimental work, conducted in two stages, testify that the latests means of vocational guidance for students, including the «Museum of Professions» − innovative museum-education alen vironment, have significant advantages in use and prospects for fur ther vocational guidance with students.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського