Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=КОПІЦА$<.>+<.>A=ЄВГЕНІЯ$<.>+<.>A=ПЕТРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Копіца Є.П. 
Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Є.П. Копіца ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено рівні розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичних класів) на базі наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (української мови, української літератури, біології, основ латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової лінгвістичної, літературознавчої, бологічної, медичної навчально-термінологічної лексики, на міжпредметній базі. Визначено критерії та показники, охарактеризовано ступені та рівні засвоєння учнями гімназії даної лексики. Розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що обіймала чотири етапи, а саме: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий і оцінно-регулятивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33 +
Шифр НБУВ: РА343525

      
2.

Копіца О.І. 
Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.І. Копіца ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто діалогічну взаємодію майбутніх учителів трудового навчання як форму спілкування, спосіб цілісної взаємодії та взаємовпливу за принципами співробітництва та співтворчості, який грунтується на вдосконаленні існуючого заємозв'язку між суб'єктами діалогічної взаємодії. Розглянуто педагогічний аспект такої взаємодії як спосіб організації взаємостосунків суб'єктів спілкування у навчально-виховному процесі, спрямованому на формування комунікативної культури особистості, під час вирішення певних педагогічних завдань. Визначено суть і зміст формування умінь діалогічної взаємодії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, зокрема у проектно-технологічній діяльності. Виявлено, що уміння діалогічної взаємодії зумовлені спроможністю майбутніх учителів організовувати діалогічне спілкування на міжособистісному рівні та у процесі професійної підготовки, що передбачає сформованість діалогічної компетентності. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови. Уточнено критерії визначення рівнів сформованості умінь діалогічної взаємодії. Розроблено методику впровадження системи умінь в процес професійної підготовки даних студентів, а також структурно-функціональну модель системи роботи стосовно формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання й організаційну модель управління нею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА356437

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського