Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (151)Книжкові видання та компакт-диски (142)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=КОСТЮКЕВИЧ$<.>+<.>A=ВИКТОР$<.>+<.>A=МИТРОФАНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Костюкевич О. К. 
Адміністративно-правове регулювання реалізації права громадян на звернення: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / О. К. Костюкевич ; Міжрегіонал. акад. упр. персоналом. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Проаналізовано види звернень громадян, їх форму та зміст. Розглянуто шляхи вдосконалення правового регулювання розгляду звернень громадян неюрисдикційного характеру, реалізація права на звернення в сфері адміністративної юрисдикції. Досліджено гарантії забезпечення права громадян на звернення, напрямки підвищення їх дієвості й ефективності. Розглянуто питання дебюрократизації як важливого чинника належної реалізації права громадян на звернення. Наведено пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання реалізації права громадян на звернення, оптимізації правого статусу суб'єктів відповідних правовідносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)071
Шифр НБУВ: РА383278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Костюкевич К.В. 
Багатошаровий оптичний перетворювач на основі ефекту поверхневого плазмонного резонансу в тонкій плівці золота: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.01 / К.В. Костюкевич ; НАН України. Ін-т фізики напівпровідників. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено фізико-хімічні процеси на межі поділу тонкої плівки золота з газовим та рідким середовищем, виявлені внаслідок застосування низькотемпературного відпалу. Вивчено формування захисних, стабілізувальних і орієнтувальних шарів органічного та неорганічного походження на золотій поверхні перетворювача. Дані процеси розглянуто як визначальні для оптимізації характеристик біохімічного сенсора, що базується на ефекті оптичного збудження поверхневої електромагнітної хвилі в тонкій плівці золота, а також для дослідження кутової залежності відбивання в режимі послабленого повного внутрішнього відбивання. Вивчено механізми формування шарів тіолату золота, сульфіду золота та молекулярної плівки фібриногену для захисту золотої поверхні перетворювача. Запропоновано та реалізовано методику керування селективністю перетворювача завдяки викорисанню модифікації золотої поверхні самоорганізованою матрицею, що містить молекули меркаптанів різної довжини та структури. Розроблено засіб орієнтованого закріплення молекулярного чутливого шару за допомогою неорганічного шару амінопептацианоферату міді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3с0 + Е0*715.9с25
Шифр НБУВ: РА315440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Костюкевич О. М. 
Тенденції вищої освіти країн світу, що розвиваються у ХХІ столітті: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / О. М. Костюкевич. — Б.м., 2024 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячено актуальній проблемі розвиткувищої освіти у світовому освітньому просторі, котрий орієнтований навідтворення кадрового потенціалу вищої школи, забезпечує якість підготовкимайбутніх фахівців різних спеціальностей. На особливу увагу вітчизнянихкомпаративістів заслуговують тенденції вищої освіти країн світу, щорозвиваються у ХХІ столітті, оскільки ці держави мають значні економічніресурси, подібні до України умови розвитку. Отже, потреба вивчення досвідуорганізації вищої освіти та тенденцій означених зарубіжних країн викликананеобхідністю вдосконалення освітньої галузі й ґрунтовного вивченняперспективних ідей її модернізації.Мета дослідження полягає у системному науково-порівняльному аналізітенденцій вищої освіти країн світу, що розвиваються у ХХІ столітті тавизначенні можливостей використання прогресивних ідей досвіду цих держав у закладах вищої освіти України.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що: вперше на основі системного науково-порівняльного аналізу розробленопорівняльну модель тенденцій вищої освіти країн, що розвиваються, та Українив ХХІ ст. та визначено можливості використання прогресивних ідей досвідуцих країн у закладах вищої освіти України (спільні та відмінні риси країн, щорозвиваються; тенденції вищої освіти України; перспективні ідеї для розвиткувищої освіти України); виявлено та охарактеризовано вплив соціальноекономічних та політичних чинників на тенденції вищої освіти в країнах, що розвиваються (загальні (глобальні) чинники – поглиблення глобалізаційних та інтеграційних процесів та їх вплив на розвиток освітньої сфери; поява нових загроз і викликів для розвитку та виживання людства; перехід від індустріального суспільства до інформаційного; зростання ролі вищої освіти в суспільному розвитку; трансформація вищої освіти з елітарної в масову; відставання розвитку вищої освіти від розвитку соціально-економічнихпотреб; поява нових форм і видів освітніх послуг; недостатність системниханалітичних досліджень з проблем розвитку вищої освіти; специфічні чинники– перехід до реформування системи вищої освіти у своїй країні; процесінтеграції; необхідність вивчення та впровадження досвіду розвитку вищоїосвіти в розвинених демократичних країнах; необхідність інформатизації,гуманізації та гуманітаризації вищої освіти; необхідність демократизаціївищої освіти та децентралізації управління нею; внутрішні чинники характерні для конкретної країни); охарактеризовано особливості регулюваннясистем вищої освіти країн з порівняно зрілою структурою держави,нафтовидобувних та менш розвинених (Марокко, Філіппіни, Колумбія,Пакистан, Туніс, Перу, Венесуела, Саудівська Аравія, Об’єднанні АрабськіЕмірати, Афганістан, Бангладеш, Ірак, Ефіопія); досліджено тенденції системиосвіти ХХІ століття в країнах, що знаходяться у стані війни та перспективи їхвикористання у системі вищої освіти України (Афганістан, Бангладеш, Ірак,Ефіопія);– уточнено поняттєво-категоріальний апарат дослідження («вища освіта»– багатовимірне поняття, яке включає всі види освіти, навчання абодосліджень на рівні вище середнього, що надається університетами абоіншими освітніми закладами, які затверджені як ЗВО компетентнимиорганами державної влади; «тенденція» – загальний напрям розвитку,зовнішній прояв дослідницького процесу результат якого можна простежитилише з часом; «тенденційність» – упередженість або можливості тих чиінших подій розвиватися в даному напрямку; «трендвотчинг» – діяльність,спрямована на спостереження за новими трендами); – подальшого розвитку набули наукові уявлення про перспективні ідеїрозвитку вищої освіти в Україні на основі аналізу спільних та відміннихтенденцій систем вищої освіти країн світу, що розвиваються у ХХІ столітті.^UThe dissertation research is devoted to the topical issue of higher educationdevelopment in the global educational space, which is focused on the reproduction of the human resources of higher education, ensuring the quality of training of future specialists in various specialties. The trends in higher education in the developing countries of the world in the twenty-first century deserve special attention of domestic comparative scholars, since these countries have significant economic resources and similar development conditions to Ukraine. Thus, the need to study the experience of organizing higher education and trends in these foreign countries is caused by the need to improve the educational sector and to thoroughly study promising ideas for its modernization.The purpose of the study is to provide a systematic scientific and comparativeanalysis of the trends in higher education in the developing countries of the world in the twenty-first century and to identify opportunities for using the progressive ideas of the experience of these countries in higher education institutions of Ukraine.The scientific novelty of the study is that: for the first time, on the basis of a systematic scientific and comparativeanalysis, a comparative model of trends in higher education in developing countries and Ukraine in the XXI century has been developed and the possibilities of using progressive ideas of the experience of these countries in higher education institutionsof Ukraine have been identified (common and distinctive features of developingcountries; trends in higher education in Ukraine; promising ideas for the development of higher education in Ukraine); the influence of socio-economic and political factors on the trends of higher education in developing countries is identified and characterized (general (global) factors – deepening of globalization and integration processes and their impact on the development of the educational sphere; emergence of new threats and challenges for the development and survival of mankind;transition from an industrial society to an information society; increasing role ofhigher education in social development; transformation of higher education from elite to mass education; lagging behind the development of higher education from the development of socio-economic; the peculiarities of regulation of higher education systems in countries with a relatively mature state structure, oil-producing and less developed (Morocco, Philippines, Colombia, Pakistan, Tunisia, Peru, Venezuela, Saudi Arabia, United Arab Emirates, Afghanistan, Bangladesh, Iraq, Ethiopia) are characterized; the trends of the education system of the XXI century in countries at war and the prospects for their use in the higher education system of Ukraine(Afghanistan, Bangladesh, Iraq, Ethiopia) were studied; the conceptual and categorical apparatus of the study was clarified («highereducation» is a multidimensional concept that includes all types of education, training or research at the level above the average, provided by universities or other educational institutions approved as higher education institutions by the competent state authorities; «trend» is a general direction of development, the external manifestation of the research process, the result of which can be traced only over time; «tendency» is a bias or the possibility of certain events to develop in this direction; «trendwatching» is an activity of scientific ideas about promising ideas for the development of highereducation in Ukraine have been further developed on the basis of the analysis ofcommon and distinctive trends in the higher education systems of the developingcountries of the world in the twenty-first century.The practical significance of the study is to determine the prospects for usingthe experience of developing countries in the higher education system of Ukraine.The practical results of the study are reflected in the monograph «Higher ducation in Different Countries of the World». The research materials can be used in teaching the courses «Methods of Teaching Pedagogy», «Reforming and Modernizing the Education System of Ukraine», «Comparative Pedagogy», «History of Pedagogy», «Higher Education Pedagogy», for writing scientific papers, preparing textbooks, and manuals on higher education.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського