Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (19)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КРИВОНІС$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЙ$<.>+<.>A=ВАСИЛЬОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кривоніс С.В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття): Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / С.В. Кривоніс ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8 +
Шифр НБУВ: РА324491

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Кривоніс Т.Г. 
Оптимізація комплексного лікування хворих на депресивні розлади: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / Т.Г. Кривоніс ; Укр. наук.-дослід. ін-т соц. і суд. психіатрії та наркології. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Виявлено, що депресивні розлади невротичного рівня формуються внаслідок патогенного впливу хронічних чинників психічної травматизації, наявність яких прискорює розвиток клінічно окреслених депресивних станів циклотимічного реєстру. Визначено окремі патопсихологічні механізми депресіогенезу, серед яких визначальну роль мають особистісна характерологічна акцентуація, рівень алекситимічного індексу, стан фрустраційної толерантності особистості. Досліджено клініко-психопатологічні особливості невротичних і циклотимічних депресивних розладів з урахуванням їх клінічної модальності. Доведено ефективність застосування методів короткочасної групової психодинамічно орієнтованої терапії та ароматерапії в комплексному лікуванні депресивних розладів. Визначено особливості динаміки клінічної картини цих розладів та селективну активність симптомів депресивного реєстру під впливом комплексної терапії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р64-324 +
Шифр НБУВ: РА325848

Рубрики:

      
3.

Кривоніс О. М. 
Синтез систем оптимального керування електроприводами зі змінними параметрами та пружними зв'язками. / О. М. Кривоніс. — Б.м., 2021 — укp.

Об'єктом дисертаційного дослідження є процеси в електромеханічних системах підйомних кранів та шахтних скіпових підйомників з електроприводами зі змінними параметрами і пружними зв'язками. Мета дисертаційного дослідження полягає у підвищенні точності та ефективності функціонування електромеханічних систем підйомних кранів і скіпових підйомників з електроприводами зі змінними параметрами і пружними зв'язками. Під час роботи над дисертацією використовувались методи досліджень, які базувалися на: теорії автоматичного керування, теорії систем керування електроприводами, теорії моделювання динамічних систем, теорії диференціальних рівнянь та методах математичної фізики. Теоретичні результати: запропоновано метод ідентифікації математичної моделі одного класу лінійних динамічних систем зі змінними параметрами, в якому, на відміну від існючих рішень, враховано змінність в часі приведеного моменту інерції махових мас і змінність в часі моменту навантаження тягового електродвигуна при підніманні (опусканні) вантажу вантажопідіймальним механізмом. Шляхом порівняльного аналізу доведено що використання класичного рівняння динаміки системи електропривода, яке містить сталий момент інерції і сталий момент навантаження, приводить до суттєвих похибок; уперше здійснено синтез системної математичної моделі та створено алгоритм моделювання процесу переміщення вантажу підйомним краном, з використанням синтезованої моделі що, на відміну від існуючих рішень, враховує і зміну параметрів математичної моделі цього процесу у часі, зумовлену змінами приведеного моменту інерції системи електропривода та моменту навантаження, і вплив поздовжніх коливань, які виникають у тросі, на який підвішується вантаж; на основі синтезованої математичної моделі процесу переміщення вантажу підйомним краном проведено комп'ютерне моделювання динаміки системи електропривода при розгоні, гальмуванні, усталеній швидкості. Шляхом зіставлення отриманих результатів моделювання з результатами експериментальних досліджень цього ж класу динамічних систем, отриманих іншими авторами, доведена адекватність синтезованих математичних моделей; уперше синтезовано закон оптимального керування одним класом об'єктів з параметрами, змінними в часі та просторі, реалізацією якого є досягнення таких характеристик процесу переміщення вантажів, які унеможливлюють руйнування як вантажів, так і майданчиків, на яких ці вантажі встановлюються; уперше доведено, що статична характеристика трансформатора струму є не просто нелінійною з насиченням, як вважалось раніше, а нелінійною з початковим лінійним наростанням та наступною спадною ділянкою, внаслідок чого одному і тому ж струму первинної обмотки трансформатора струму фактично відповідають два різних значення струму у його вторинній обмотці, на що ніхто з науковців, які досліджували процеси в трансформаторах струму, раніше не звертав уваги. Практичні результати полягають у розробці закону оптимального керування одним класом об'єктів з параметрами, змінними у часі та просторі, та у застосуванні його в системах керування електроприводами вантажопідіймальної техніки для досягнення характеристик процесу переміщення вантажів, які унеможливлюють руйнування як вантажів, так і майданчиків, на яких ці вантажі встановлюються, оскільки процес переміщення вантажу здійснюється без їх ударних співдотиків, спричинених виникненням повздовжніх коливань в тросі, до якого підвішений вантаж. Отримані результати доповнили також програми таких навчальних дисциплін, як «Математичні методи ідентифікації та оптимізації динамічних систем», що викладається студентам бакалаврату, та «Методологія та організація наукових досліджень», що викладається студентам магістерської підготовки. Саме ці результати дисертаційного дослідження, що націлені на розв'язання конкретних задач розроблення та використання еквівалентних моделей процесів в реальних електроприводах вантажопідіймальної техніки, передані для впровадження у АТ «Хмельницькобленерго», «ДП Старокостянтинівський лісгосп», ТОВ «Шпон Шепетівка» та ТОВ «Велес-Агро ЛТД».^UThe object of the dissertation research is the processes in electromechanical systems of cranes and mine skip hoists with electric drives with variable parameters and elastic connections. The purpose of the dissertation research is to increase the accuracy and efficiency of electromechanical systems of cranes and skip hoists with electric drives with variable parameters and elastic connections. During the work on the dissertation research methods were used, which were based on: the theory of automatic control, the theory of control systems of electric drives, the theory of modeling of dynamic systems, the theory of differential equations and methods of mathematical physics. Theoretical results: a method of identification of a mathematical model of one class of linear dynamical systems with variable parameters is proposed, which, in contrast to existing solutions, takes into account the time variability of the moment of inertia of flywheels and the time variability of the traction motor during lifting and lowering. mechanism. By comparative analysis it is proved that the use of the classical equation of dynamics of the electric drive system, which contains a constant moment of inertia and a constant moment of loading, leads to significant errors; for the first time a system mathematical model was synthesized and an algorithm for modeling the process of moving a crane was created, using a synthesized model that, unlike existing solutions, takes into account changes in the parameters of the mathematical model of this process over time due to changes in the inertia of the drive system. and the effect of longitudinal oscillations that occur in the cable on which the load is suspended; on the basis of the synthesized mathematical model of the process of cargo movement by a crane, computer modeling of the dynamics of the electric drive system during acceleration, braking, steady speed was carried out. By comparing the obtained modeling results with the results of experimental studies of the same class of dynamical systems obtained by other authors, the adequacy of the synthesized mathematical models is proved; for the first time the law of optimal control of one class of objects with parameters variable in time and space was synthesized, the realization of which is to achieve such characteristics of the cargo movement process that prevent destruction of both cargoes and sites where these cargoes are installed; It is proved for the first time that the static characteristic of a current transformer is not simply nonlinear with saturation, as previously thought, but nonlinear with initial linear increase and subsequent decreasing section, as a result of which two different values of current in its secondary correspond to the same current. winding, to which none of the scientists who studied the processes in current transformers, previously did not pay attention. The practical results are to develop a law of optimal control of one class of objects with parameters variable in time and space, and to apply it in control systems for electric drives for lifting equipment to achieve characteristics of the process of moving goods that prevent the destruction of both cargo and sites which these loads are installed, because the process of moving the load is carried out without their impact contacts caused by the occurrence of longitudinal oscillations in the cable to which the load is suspended. The obtained results also complemented the programs of such disciplines as "Mathematical methods of identification and optimization of dynamical systems", taught to undergraduate students, and "Methodology and organization of research", taught to master's students. It is these results of the dissertation research, which are aimed at solving specific problems of development and use of equivalent process models in real electric drives of lifting equipment, transferred for implementation in JSC "Khmelnitskoblenergo", "Starokostiantynivsky Forestry", LLC "Shpon Shepetivka" and «Veles-Agro LTD».


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського