Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (59)Реферативна база даних (141)Книжкові видання та компакт-диски (422)Журнали та продовжувані видання (26)
Пошуковий запит: (<.>A=КРУЗ$<.>+<.>A=ДЖО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Джолос С. В. 
Держава в етатистському вимірі: загальнотеоретичний аспект: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / С. В. Джолос ; Міжнар. гуманіт. ун-т. — О., 2011. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретико-історичні основи етатистської парадигми державознавства. Окреслено загальні засади взаємодії держави і суспільства. Досліджено проблему ціннності держави. Розкрито поняття, види та особливості сучасної держави. Сформульовано поняття етатизму та етатистської держави, виявлено її ознаки. З'ясовано особливості сучасної етатистської держави. Виявлено єство та особливості статики й динаміки сучасної етатистської держави та запропоновано шляхи корекції можливих недоліків їх функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф1(0)6 + Х001.1
Шифр НБУВ: РА381665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Джочка І.Ф. 
Дериваційний потенціал дієслів конкретної фізичної дії з семантикою створення об'єкта: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / І.Ф. Джочка ; Прикарпат. ун-т ім. Стефаника В.С.. — Івано-Франківськ, 2003. — 20 с. — укp.

Проаналізовано словотворчий потенціал різних підгруп дієслів конкретної фізичної дії з семантикою створення об'єкта (270 лексико-семантичних варіантів) та його реалізацію в мові. Встановлено континуум словотвірних значень, реалізованих похідними від досліджуваних дієслів. Визначено фактори, що зумовлюють дериваційну поведінку твірних дієслів та простежено вплив валентних характеристик як визначального чинника аналізованих твірних на їх словотворчу спроможність. Досліджено способи та засоби реалізації словотвірних значень, здійснено аналіз продуктивності словотвірних типів девербативів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-20 +
Шифр НБУВ: РА323100

      
3.

Джонг Й. 
Лінгвопрагматичні засади створення словника української мови для іноземців: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Й. Джонг ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Аргументовано нову для української лексикографії тезу про відмінність структурно-функціональних особливостей вітчизняних навчальних словників від зорієнтованої на користувача західноєвропейської традиції. З'ясовано, що така різниця часто ігнорується лексикографами, тому виникають суперечності в методології та практиці словникової роботи. Розгорнуто наукову аргументацію щодо нових принципів лексикографічного опрацювання матеріалу в Українсько-корейському словнику. Уперше в лексикографічній практиці з дидактичною метою використано метод аналогії, згідно з яким дієслова української мови, незалежно від поділу на дієвідміни, диференційовано за типами закінчень на три групи, що зменшить труднощі у разі вивчення відмінювання дієслів корейцями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.334
Шифр НБУВ: РА383904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Джога Н.В. 
Математичні моделі оцінки стану системи зовнішнього дихання людини та їх комп'ютерний аналіз: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Н.В. Джога ; НАН України. Ін-т кібернетики ім. В.М.Глушкова. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Запропоновано метод уніфікації різноякісної інформації без втрати первинного смислового навантаження, що може розглядатися як один з прийомів інтелектуалізації під час усвідомлення даних. Вперше розроблено метод ієрархічного згортання побудови кількісних оцінок стану системи зовнішнього дихання. Показано, що даний метод дозволив з єдиних позицій оцінити стан системи зовнішнього дихання в цілому та її складових, обгрунтовано стиснути багатопараметричний простір показників і сформулювати нове інформаційне знання (кількісну оцінку), що неможливо одержати шляхом прямого вимірювання. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечення комп'ютерної системи, що надало можливість автоматичного одержання висновку у текстовій (з використанням понятійного апарату медицини) і графічній формах. Відзначено, що оцінки стану всіх ієрархічних рівнів системи зовнішнього дихання в їх кількісному вираженні зіставлені між собою та є результатом ієрархічного інформаційного скринінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412-43 с51 +
Шифр НБУВ: РА342740

Рубрики:

      
5.

Джоджуа Т.В. 
Оптимізація активних методів лікування ендогенної інтоксикації у хворих при критичних станах: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.30 / Т.В. Джоджуа ; Дніпропетр. держ. мед. акад. — Д., 1998. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням обстеження та лікування хворих, які знаходяться у критичних станах. Встановлено, що характер і особливості змін показників метаболізму та імунітету залежать від етіології критичного стану і характеризуються симптомокомплексом системної запальної відповіді. Застосування оптимізованих активних методів лікування ендогенної інтоксикації дозволяє знизити летальність, а також скоротити період ендотоксикозу у разі сепсису, токсико-алергічного дерматиту, синдрому тривалого стиснення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р45,3

Рубрики:

      
6.

Джораєва С. К. 
Оптимізація умов культивування Chlamydia trachomatis та Chlamydophila pneumoniae на перещеплюваних лінійних культурах: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 03.00.07 / С. К. Джораєва ; Ін-т мікробіології та імунології ім. І.І.Мечникова АМН України. — Х., 2010. — 24 с. — укp.

Розв'язано сучасну наукову задачу, яка полягає у підвищенні ефективності інтродукції, виявлення, виділення та пасивування збудників хламідіозів з урахуванням виду мікроорганізму, особливостей уражень органів і систем організму людини, циклу розвитку мікроба шляхом оптимізації умов культивування на стабільних перещеплюваних клітинних лініях. Розроблено та впроваджено у практику обгрунтовані методи бактеріологічної діагностики хламідійних інфекцій, в залежності від осередку ураження та видової належності збудників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р264.96 + Е422.212.1
Шифр НБУВ: РА371011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Джоган О.І. 
Розроблення способів підвищення ефективності процесу дефекації в цукровому виробництві: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.18.05 / О.І. Джоган ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Уперше встановлено, що термостійкість цукрових розчинів прямо пропорційно залежить від вмісту у них амонійного азоту. Визначено, що деамонізація дефекованого соку сприяє додатковому підвищенню ефективності процесу вапнування та покращує якісні показники та термостійкість очищеного соку. З'ясовано, що підвищення активності вапна водно-вапняної суспензії зумовлює прискорення реакцій розкладання нецукрів під час процесу дефекації. Експериментально визначено, що видалення аміаку під час дефекації частково підвищує швидкість гідролізу аспарагіну та глютаміну.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л840.43 +
Шифр НБУВ: РА340792

Рубрики:

      
8.

Джолос Ю.В. 
Романістика Луїзи Ердріч в контексті індіанських художньо-культурних традицій: проблематика, символіка, основні образи: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.04 / Ю.В. Джолос ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО=77)6-4 Ердріч, Л. 534
Шифр НБУВ: РА373837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Джога О. В. 
Виробничо-технологічна підготовка бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої освіти / О. В. Джога. — Б.м., 2022 — укp.

Актуальність дослідження визначається тим, що вищі педагогічні заклади освіти, які готують бакалаврів за спеціальністю Професійна освіта (Харчові технології), мають вагомий досвід підготовки бакалаврів галузі харчових технологій з правом подальшої професійної діяльності у системі професійно-технічної освіти на рівні закладу професійно-технічної освіти, спроможних працювати у структурних підрозділах підприємств харчової промисловості різних галузей та закладах ресторанного господарства, виконуючи інженерно-технічну, проектну, виробничо-технологічну, організаційну, інженерно-дослідну функції. Тому актуалізується необхідність підготовки таких фахівців галузі харчових технологій, які володіли б не тільки педагогічною, а й виробничо-технологічною компетентністю, тобто були б здатні до ефективної реалізації як педагогічної, так і виробничої діяльності. У дисертації вперше обґрунтовано педагогічні умови виробничо-технологічної підготовки бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої освіти (позитивна мотивація до реалізації індивідуальної освітньої траєкторії та набуття досвіду практичної діяльності; інтеграція технологічних та виробничих знань у змісті дисциплін професійної підготовки та вільного вибору; застосування системи різнорівневих завдань та організація проєктної діяльності студентів для удосконалення змісту їх практичної підготовки) та експериментально перевірено їх ефективність. Розроблено та апробовано модель виробничо-технологічної підготовки бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої освіти. Уточнено зміст понять: «бакалавр галузі харчових технологій» як освітній ступінь, орієнтований на підготовку у педагогічних закладах вищої освіти професійно-компетентних фахівців для професійних закладів освіти, харчових підприємств і закладів ресторанного бізнесу зі сформованими загальними та професійними компетентностями в галузі харчових технологій та здатністю випускати продукцію, що відрізняється високою якістю, ціною та обслуговуванням та «виробничо-технологічна готовність бакалаврів галузі харчових технологій» – інтегрована якість, яка виражається в здатності застосовувати відповідні професійні знання, уміння, пов'язані з виробництвом продукції, обслуговуванням споживачів і наданням послуг на підприємствах харчової галузі різних організаційно-правових форм власності. Виробничо-технологічна підготовка бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої освіти визначається як цілеспрямовано організований цілісний освітній процес професійної підготовки майбутніх фахівців, спрямований на формування професійної компетентності та виробничо-технологічного досвіду через оволодіння системою понять, закономірностей, зв'язків, відносин, знань, умінь і способів дії та здатності здійснювати ефективну виробничу діяльність в умовах змінних сучасних технологічних процесів. У процесі дослідження удосконалено методику діагностування рівнів виробничо-технологічної готовності бакалаврів галузі харчових технологій за мотиваційним, когнітивним та діяльнісно-рефлексивним критеріями; форми, методи, засоби виробничо-технологічної підготовки бакалаврів галузі харчових технологій у педагогічних закладах вищої освіти.^UThe relevance of the study is determined by the fact that higher education institutions that train Bachelors in Vocational Education (Food Technology) have significant experience in training bachelors in food technology with the right to further professional activity in the system of vocational education institutions at the level of vocational education; able to work in the departments of the food industry of various branches and restaurants; performing engineering, design, production and technological, organizational, engineering and research functions. Therefore, the need to train such specialists in food technology, which would have not only pedagogical, but also production and technological competence to be able to implement effectively both pedagogical and production activities. For the first time, the thesis substantiates the pedagogical conditions of production and technological training of bachelors in food technology in pedagogical institutions of higher education (positive motivation to implement individual educational trajectory and gaining practical experience; integration of technological and industrial knowledge in the content of training and free choice; tasks and organization of students' project activities to improve the content of their practical training) and experimentally tested their effectiveness. A model of production and technological training of bachelors in food technology in pedagogical institutions of higher education has been developed and tested. The content of the concept «Bachelor of Food Technology” as an educational degree focused on training professionally competent specialists for professional educational institutions, food companies and restaurants with established general and professional competencies in food technology in pedagogical institutions of higher education and the ability to produce products of high quality, price and service. "Bachelors production and technological readiness in food technology" – integrated quality, which has been expressed in the ability to apply relevant professional knowledge, skills related to production, customer service and service provision in enterprises food industry of various organizational and legal forms of ownership. Production and technological training of bachelors in food technology in pedagogical institutions of higher education has been defined as a purposefully organized holistic educational process of professional training of future professionals, aimed at forming professional competence and production and technological experience through mastering the system of concepts, patterns, relationships, knowledge, skills and methods of action and ability to carry out efficient production activities in the conditions of changing modern technological processes. The method of diagnosing the bachelors' production and technological readiness levels in food technologies according to motivational, cognitive and activity-reflexive criteria and forms, methods, means of production and technological training of bachelors in food technology in pedagogical institutions of higher education has been improved in the research. The ideas of competence, personality-oriented, systemic, activity approaches in the context of the researched problem were further developed. Based on the analysis of the state of production and technological training of bachelors in food technology in pedagogical institutions of higher education, it was found that it largely repeats the system of teacher training in pedagogical institutions. Curricula and programs of engineering and pedagogical faculties and departments do not always take into account future specialists in the field of food technology. The work programs of the disciplines are dominated by general theoretical training, often not related to the specialization of the future specialist, his production and technological training, not developed direction of integration of production and technological knowledge during their study. Diagnosis of production and technological readiness of bachelors in the field of food technology showed that a significant number of students do not have professionally oriented motives to study in the chosen specialty. The results of testing and control work showed an insufficient level of scientific and theoretical knowledge about production technologies, control and evaluation of product quality.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського