Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (57)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КУЗЬМІНСЬКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Кузьмінська О.В. 
Аліментарні чинники ризику виникнення залізодефіцитних станів у молодих жінок: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.02.01 / О.В. Кузьмінська ; Нац. мед. ун-т ім. О.О.Богомольця. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано вплив аліментарних чинників на виникнення і розвиток залізодефіцитних станів у молодих жінок і запропоновано засоби їх аліментарної профілактики. З'ясовано, що найпотужніший позитивний вплив на показники червоної крові та обміну заліза справляють: м'ясо, ковбаса, печінка, риба, фрукти і ягоди. Негативно впливають на основні показники дефіциту заліза: чай, кава, молоко, яйця. Статистично значимого впливу овочів, хлібобулочних та круп'яних виробів на показники забезпечення організму жінок залізом не виявлено. Розроблено математичні моделі між параметрами аліментарного чинника та рівнем залізодефіциту, що дозволяє прогнозувати значення показників червоної крові у разі споживання певних продуктів харчування, нутрієнтів - за змішаного харчового раціону. Встановлено, що оптимальна величина загального заліза за змішаного раціону харчування молодих жінок повинна знаходитись на рівні 20 мг за добу, у тому числі кількість гемового заліза - 3,35 мг. Науково обгрунтовано продуктовий набір та раціон харчування для молодих жінок з метою первинної та вторинної профілактики залізодефіцитних станів (ЗДС) аліментарного походження. Доведено позитивний вплив біологічно активної добавки "Есеншіал Айрон" на показники червоної крові у молодих жінок, що дозволяє використовувати її як добавку в первинній та вторинній профілактиці аліментарно обумовлених ЗДС у молодих жінок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р411.033.2-51
Шифр НБУВ: РА320093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кузьмінська О.Г. 
Розвиток інтелектуальної активності ліцеїстів у процесі навчання інформатики: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.Г. Кузьмінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено понятійний апарат, структуру й особливості розвитку інтелекту старшокласників, технологію розвитку інтелектуальної активності та методи діагностики сформованості інформативної компетентності учнів як результату навчання інформатики за умов ліцею. Вирішено завдання стосовно розробки компонентів методичної системи розвитку інтелектуальної активності ліцеїстів на базі системи компетентнісних задач з інформатики. Описано технологію створення таких задач, модель інтелектуально-насиченого компетентнісного середовища як засобу розвитку інтелектуальної активності ліцеїстів у процесі навчання даної дисципліни та методичні рекомендації щодо її впровадження до навчального процесу. Відповідно до сучасних вимог створено програмно-методичний комплекс з інформатики, який містить друкований і електронний підручники, робочий зошит для учнів і методичні рекомендації щодо організації навчального процесу відповідно до розробленої моделі інтелектуально-насиченого навчального середовища, що забезпеує високий рівень інтелектуальної активності учнів під час навчання, посилює прикладне спрямування курсу інформатики, стимулює мотивацію учнів і створює умови для набуття ними інформативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 + Ч421.220 + З970 р2 +
Шифр НБУВ: РА356436

Рубрики:

      
3.

Кузьмінська Л.Д. 
Формування морально-ціннісного відношення до музичного виконавства у підлітків (на матеріалі дитячих музичних шкіл): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л.Д. Кузьмінська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Викладено методику формування морально-ціннісного відношення до музичного виконавства у підлітків - учнів старших класів дитячих музичних шкіл. Розкрито сутність, зміст і структуру морально-ціннісного відношення до музичного виконавства, наведено критерії та встановлено рівні його сформованості. Досліджено принципи, психолого-педагогічні умови формування морально-ціннісного відношення до музичного виконавства у підлітків. Розроблено методику формування морально-ціннісного відношення до музичного виконавства у підлітків на основі ціннісного та особистісно орієнтованого підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.335.23 + Щ31р(4УКР)23-3-7 +
Шифр НБУВ: РА336763

Географічні рубрики:
  

      
4.

Кузьмінська Ю. М. 
Моделі та методи формування команд освітніх проектів підвищення кваліфікації / Ю. М. Кузьмінська. — Б.м., 2019 — укp.

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.13.22 «Управління проектами та програмами». – Львівський державний університет безпеки життєдіяльності Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Львів, 2019.Дисертація присвячена вирішенню актуального та важливого науково-прикладного завдання, яке полягає у створенні та дослідженні моделей та методів формування команд освітніх проектів підвищення кваліфікації.Розширено термінологію управління освітніми проектами через уточнення понять «освітній проект», «ступінь довіри» та введення поняття «освітній проект підвищення кваліфікації (ОППК)». Розроблено концептуальну модель параметрів креативності та кадрових ризиків членів команд ОППК. Розроблено математичну модель визначення «ступеня довіри» членів команд ОППК, яка дає змогу виконувати оцінку параметрів креативності та кадрових ризиків членів команд таких проектів. Розроблені когнітивні моделі взаємовпливів кадрових ризиків та параметрів креативності членів команд ОППК. Розроблено метод формування команд ОППК з урахуванням параметрів креативності та кадрових ризиків членів таких команд. Удосконалено метод перехресної оцінки параметрів креативності членів команд ОППК. Удосконалено метод підбору претендентів до команди ОППК з використанням адитивного критерію, який розраховують на основі параметрів креативності та кадрових ризиків членів команд ОППК. Набула подальшого розвитку класифікація ОППК. Розширено перелік факторів успіху реалізації ОППК. Апробовані результати досліджень у практиках управління освітніми проектами.^UThesis for the degree of Candidate of Technical Sciences on the specialty 05.13.22 «Project and program management». ‒ Lviv State University of Life Safety of the State Emergency Service of Ukraine, Lviv, 2019.The thesis is devoted to the solution of the current and important scientific and applied problem which consists in creation and study of models and methods of forming teams of educational projects for advanced training.The current state of the educational project for advanced training (EPAT) has been analyzed; the special features, main types and forms of EPAT have been identified; the basic parameters of creativity have been highlighted and expanded to those that are most commonly found among members of the EPAT teams; the identification, assessment and analysis of the risk of the EPAT have been carried out; the existing methods for risks and creativity management of members of the EPAT teams have been analyzed. The terminology of EP management has been expanded by clarifying the concepts of «educational project», «degree of confidence» and the introducing the concept of «educational project for advanced training». A mathematical model for determining the «degree of confidence» of team members of the EPAT is developed, which allows to take into account the personal qualities of members of the EPAT (creativity and risks) in the process of forming teams of such projects by assessing the parameters of creativity and personnel risks of members of such teams, and on their basis to calculate «degrees of confidence». A method has been developed for the forming of the EPAT teams, which consists in selecting applicants for team members taking into account their creativity and personnel risk parameters, which allows to increase the efficiency of decision-making by the project manager to form a team or plan executors for the project's tasks, by selecting applicants with high «degrees of confidence. The method for selecting applicants for the EPAT team using the additive criterion is improved, which consists in the process of forming the EPAT team taking into account personnel risks and creativity parameters of the EPAT team, by introducing an additive criterion that allows determinating the level of creativity and personnel risks, and selecting applicants in the team with high criteria. The adequacy of the developed models and methods by the results of their practical implementation in educational projects of educational institutions and organizations on the basis of which adult education can be carried out, is confirmed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського