Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (48)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КУНДЕР$<.>+<.>A=МІЛАН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Міланенко О.А. 
Мастильна дія олив у точковому контакті тертя в умовах рясного мащення та мастильного голодування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.04 / О.А. Міланенко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено математичну еластогідродинамічну (ЕГД) модель мащення для точкового контакту тертя. Отримано числове розв'язання ЕГД-задачі з визначення центральної товщини мастильного шару за умов рясного мащення. Встановлено експериментальні співвідношення між центральними товщинами мастильного шару за умов рясного мащення та мастильного голодування. Проведено дослідження в діапазоні підвищених і низьких температур. З метою практичного впровадження методики підвищення довговічності й оптимального добору мастильних матеріалів для неконформних вузлів тертя розроблено комплексну методику оцінювання мастильної дії мастильних олив для упорних (самовстановлюваних) шарикопідшипників за умов рясного мащення і мастильного голодування. Встановлено три діапазони експлуатації відповідних підшипників. Проведено лабораторне оцінювання триботехнічних характеристик для пар тертя з точковим контактом з метою оптимального добору технології виготовлення та кінцевого хімічного складу мастильних матеріалів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.3
Шифр НБУВ: РА312086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кундеревич О.В. 
Покаяння в духовно-моральному бутті людини: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.07 / О.В. Кундеревич ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню феномена "покаяння" в духовно-моральному бутті людини. Розглядається виникнення та становлення феномена в культурно-історичному контексті, формулюється концептуальне визначення його в міфологічній та релігійній структурі світосприйняття. Поряд з аналізом та етико-психологічною характеристикою в структурі особистості, "покаяння" розглядається в системі етичних понять, здійснюється його етико-філософський аналіз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю713.15

      
3.

Міланин О. В. 
Стратегія розвитку житлового будівництва в умовах зміни характеристик навколишнього середовища: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. В. Міланин ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз будівельної галузі економіки України, визначено стан, проблеми та перспективи розвитку галузі. Виділено стратегічну складову державного регулювання галузі житлового будівництва. Визначено стратегічні напрями розвитку житлового будівництва в межах системного підходу. Сформульовано основні принципи стратегії адаптації житла до умов навколишнього середовища: кліматична домінанта, деурбанізація, автономізація інфраструктури й енергоефективність, масовість. Проведено аналіз екологічного, соціального, економічного та технологічного детермінант зовнішнього впливу, які визначають стратегію розвитку житлового будівництва в Україні. Вдосконалено підходи до формування технологічної, фінансової та організаційної функціональних стратегій розвитку галузі житлового будівництва. Розроблено рекомендації з комплексної забудови території на прикладі м. Донецьк, які визначають доцільність розвитку окраїн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)315.441.20
Шифр НБУВ: РА381248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Міланенко О. А. 
Науково-прикладні засади підвищення ефективності мащення і зносостійкості вузлів тертя в екстремальних умовах роботи: автореферат дис. ... д. т. н. : 05.02.04 / О. А. Міланенко. — Б.м., 2024 — укp.

В дисертаційній роботі вирішується науково-технічна проблема реалізації стійкого мащення в умовах змішаного тертя та створення в зоні фрикційного контакту неконформних і конформних вузлів тертя модифікованих шарів з оптимальною мастильною здатністю та структурною пристосовуваністю до екстремальних умов роботи, спрямоване на підвищення ефективності мащення та зносостійкості пар тертя за контактно-механічними, реологічними і фізико-хімічними аспектами.Запропоновано концепцію методології підвищення зносостійкості і ефективності мащення для вузлів з позиції змішаного режиму тертя. Встановленні необхідні умови розриву мікро-ЕГД мастильного шару, що досягається комплексом заходів щодо поліпшення триботехнічних показників за наступними критеріями: реалізації стійкого мащення за критерієм режиму мащення, підбором оптимальної форми контакту за критерієм еліптичності; збільшенню долі гідродинамічного тиску мастильних шарів відносно контактного тиску на виступах мікронерівностей за критерієм тиску; врахуванню реологічних параметрів щодо зміни п’єзокоефіцієнту в’язкості при збільшенні тиску за реологічним критерієм; оцінки появи пластично-деформованого стану за критерієм пластичності; модифікуванню і корегуванню якісного та кількісного хімічного складу компонентів в мастильному середовищі за рахунок збільшення середньої локальної температури поверхонь тертя за температурним критерієм.Розроблено двоетапну методику підвищення ефективності мащення і зносостійкості пар тертя для підшипникових вузлів та деталей ДВЗ щодо встановлення оптимального якісного та кількісного хімічного складу мастильних середовищ (сумішей та модифікованих олив) із досліджуваними хімічно-активними компонентами. Визначені необхідні умови реалізації стійкого мікро-ЕГД мащення у підшипникових вузлах тертя в зоні мікро-ЕГД контакту для більшості моторних, трансмісійних і універсальних олив. Для забезпечення реалізації стійкого мащення в умовах змішаного тертя підшипникових вузлів та вузлів ДВЗ, що працюють в нестаціонарних умовах тертя при низькотемпературному запуску, визначена технологія модифікування щодо виявлених модифікованих сумішей та олив з оптимальним якісним та кількісним складом хімічних компонентів, що забезпечують структурну пристосовуваність до екстремальних умов роботи. Встановлена кореляція між температурою в зоні локального контакту і об’ємною температурою модифікованої оливи при збільшенні максимального контактного напруження. Побудовано математичну модель напружено-деформованого стану за фактичною формою контакту тертя при збільшенні контактного навантаження та при зміні форми контакту. Побудовано математичну модель оцінки мінімальної товщини і товщини мастильного шару в центральній зоні мікро-ЕГД контакту для підшипникових вузлів тертя з урахуванням зміни форми контакту та типу мастильного матеріалу, в результаті чого, визначені оптимальні математичні описання відповідних товщин у вигляді емпіричних рівнянь. На її основі, розроблена номограма підбору оптимального мастильного матеріалу за класом в’язкості (динамічної в’язкості) до конкретного підшипнику кочення з відповідною формою контакту і з можливістю зворотного вибору кулькового підшипнику з оптимальною формою контакту за класом в’язкості мастильного матеріалу.Побудовано математичну модель оцінки товщини мастильного шару в зоні фрикційного контакту між верхнім компресійним кільцем та гільзою циліндру ДВЗ з урахуванням зміни ходу поршня та типу мастильного матеріалу, в результаті чого, визначені оптимальні математичні описання відповідної товщини у вигляді емпіричного рівняння для вузлів ДВЗ. Проведена оцінка інтенсивності зношування пар тертя в зоні контакту між верхнім компресійним кільцем і гільзою циліндру ДВЗ при зміні ходу поршня та типу мастильного матеріалу. За результатами кваліфікаційних досліджень, розроблені і впроваджені у виробництво нові модифіковані оливи за позитивними результатами довготривалих стендових та експлуатаційних випробувань.^UThe thesis solves the scientific and technical problem of implementing sustainable lubrication in mixed friction conditions and creating modified layers with optimal lubricity and structural adaptability to extreme operating conditions in the friction contact zone of non-conformal and conformal friction units, aimed at improving the lubrication efficiency and wear resistance of friction pairs in terms of contact-mechanical, rheological and physicochemical aspects.The concept of a methodology for increasing wear resistance and lubrication efficiency for assemblies from the standpoint of a mixed friction mode is proposed. The necessary conditions for the rupture of the micro-EGD of the lubricating layer have been established, which is achieved by a set of measures to improve tribotechnical performance according to the following criteria: realization of stable lubrication according to the criterion of lubrication mode, selection of the optimal microgeometry of the contact shape according to the actual microgeometry of the contact shape according to the microgeometry criterion; increase in the share of hydrodynamic pressure of lubricating layers relative to the contact pressure on the protrusions of micro-irregularities according to the pressure criterion; taking into account rheological parameters regarding changes in the piezoelectric viscosity coefficient with increasing pressure according to the rheological criterion; assessment of the appearance of a plastic-strain state according to the plasticity criterion; modification and correction of the qualitative and quantitative chemical composition of components in the lubricating medium by increasing the average local temperature of friction surfaces according to the temperature criterionA two-stage methodology for improving the lubrication efficiency and wear resistance of friction pairs for bearing units and parts of internal combustion engines has been developed to establish the optimal qualitative and quantitative chemical composition of lubricating media (mixtures and modified oils) with the studied reactive components. The necessary conditions for the realization of stable micro-EGD lubrication in bearing friction units in the micro-EGD contact zone for most motor, transmission and universal oils were determined. To ensure the realization of stable lubrication in mixed friction conditions of bearing units and internal combustion engine units operating under unsteady friction conditions at low temperature start-up, the modification technology was determined with respect to the identified modified mixtures and oils with optimal qualitative and quantitative composition of chemical components that provide structural adaptability to extreme operating conditions. The correlation between the temperature in the local contact zone and the volumetric temperature of the modified oil with an increase in the maximum contact stress was established. A mathematical model of the stress-strain state was constructed based on the actual microgeometry of the friction contact shape with increasing contact load and changing the contact shape. A mathematical model for estimating the minimum thickness and thickness of the lubricating layer in the micro-EGD point contact zone for friction bearing assemblies was constructed, considering changes in the contact shape and the type of lubricant, because of which the optimal mathematical descriptions of the corresponding thicknesses in the form of empirical equations were determined. On its basis, a nomogram for selecting the optimal lubricant by viscosity class (dynamic viscosity) for a particular rolling bearing with the appropriate microgeometry and with the possibility of reverse selection of a ball bearing with the optimal microgeometry by lubricant viscosity class was constructed.A mathematical model for estimating the thickness of the lubricating layer in the local contact zone between the upper compression ring and the cylinder liner of an internal combustion engine was constructed, considering changes in the piston stroke and the type of lubricant, because of which the optimal mathematical descriptions of the corresponding thickness were determined in the form of an empirical equation for internal combustion engine components. The intensity of wear of friction pairs in the contact zone between the upper compression ring and the cylinder liner of an internal combustion engine was estimated when the piston stroke and type of lubricant change. Based on the results of qualification studies, modified oils were developed and introduced into production based on the positive results of long-term bench and operational tests.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського