Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КУПРЄЄВА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Купрєєва О.І. 
Особливості "Я-концепції" дорослих інвалідів з ампутаційними дефектами кінцівок: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Купрєєва ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Поглиблено концептуальні підходи до вивчення особистості людини з ампутаційними дефектами кінцівок. Визначено особливості "Я-концепції" таких людей молодого та зрілого віку у віддаленому періоді після ампутацій, а саме сприйняття фізичного дефекту як дефекту власної особистості. Розроблено методику дослідження емоційно-ціннісного ставлення суб'єкта до власного "Я" в контексті його ставлення до оточуючих. Виявлено порушення в міжособистісних стосунках цих людей - посилення орієнтації на вужче коло оточуючих, переважно рідких (мікросоціум), негативне ставлення до інших людей (макросоціальне оточення). Розвинуто підходи до розв'язання проблем психологічної допомоги особам з ампутаційними дефектами кінцівок, а саме доведено необхідність застосування такої допомоги у віддаленому періоді після ампутації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю952.2 + Р458.28
Шифр НБУВ: РА326478

Рубрики:

      
2.

Купрєєва О. І. 
Психологія самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі. / О. І. Купрєєва. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації здійснено теоретичне узагальнення й нове вирішення наукової проблеми самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі. Розроблено концепцію, обґрунтовано теоретико-методологічні основи та методичне забезпечення для емпіричного дослідження цілісної організації самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі.Визначено особливості структурних компонентів, чинники, предиктори, механізми, рівні та умови самореалізації студентів в інтегрованому освітньому середовищі. Встановлено психологічні особливості базових параметрів самореалізації студентів з інвалідністю. Доведено, що психологічні особливості студентів з інвалідністю є конструктивними ресурсами побудови якісно своєрідної системи саморегуляції за умови, що вони приймають виклик інвалідності.^UThe thesis provides theoretical generalization and a new solution to the important scientific problem of students' self-realization in the integrated educational environment. The concept of research on students' self-realization in the integrated educational environment was presented; the research aim was to reveal four structural elements of self-realization through their implementation as interrelated stages; the methodological basis for examination and optimization of psychological resources to improve self-realization of students with disabilities was proposed. The genesis of students' self-realization in the integrated educational environment was conditioned by students' motive of actualization and realization of their individuality, which determined the desire to develop their own potential, to achieve psychological maturity and competence. The theoretical and methodological bases for the empirical study on systemic genesis of students' self - realization in the integrated educational environment and corresponding methods studying its integral organization were substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського