Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (48)Книжкові видання та компакт-диски (23)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КУПЧАК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Купчак І.М. 
Електронні характеристики квантово-розмірних структур у діелектричному середовищі: Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук: 01.04.07 / І.М. Купчак ; НАН України. Ін-т фізики напівпровідників ім. В.Є.Лашкарьова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Наведено результати розрахунків екситонного спектра в нуль-, одно- та двомірних квантово-розмірних структурах типу напівпровідник-діелектрик. У наближенні ефективних мас і квадратичних законів дисперсії розраховано енергії зв'язку екситонів й основного випромінювального екситонного переходу та характеристичні часи псевдопрямої випромінювальної екситонної рекомбінації в таких структурах. Розрахунки проведено з урахуванням скінченності висоти оточуючого потенціального бар'єру для носіїв заряду та проникнення силових ліній електричного поля кулонівської взаємодії між зарядами в діелектричне середовище. Показано, що поляризація гетеромережі та прилеглої області може призвести до значного збільшення внеску кулонівської енергії взаємодії у повну енергію екситонного переходу у квантово-розмірних структурах. Проведено порівняння теорії з експериментом. Показано, що основним фактором уширення спектральних смуг фотолюмінесценції в кремнієвих наноструктурах розмірами менше 4 нм є ефект квантово-мезоскопічних флуктуацій, якщо наявність навіть одного обірваного зв'язку на інтерфейсі, одного дефекту в нанокристалі або в його близькому оточенні сильно впливає на енергію екситонного переходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В379.271.4,022 +
Шифр НБУВ: РА345638

Рубрики:

      
2.

Купчак П.М. 
Стратегічні пріоритети розвитку харчової промисловості України в умовах активізації інтеграційних процесів: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / П.М. Купчак ; Рада по вивченню продукт. сил України НАН України. — К., 2008. — 21 с. — укp.

Поглиблено теоретико-методологічні засади дослідження функціонування харчової промисловості за умов активізації інтеграційних процесів. Науково обгрунтовано стратегічні пріоритети її розвитку та розроблено практичні рекомендації щодо їх реалізації. Висвітлено вплив глобалізації на розвиток національного господарства. Зазначено, що економічна інтеграція, яка базується на взаємовигідній взаємодії, є одним зі шляхів подолання негативних проявів глобалізаційних процесів. Досліджено розвиток харчової промисловості відповідно до її сутнісно-функціонального призначення - забезпечення потреб внутрішнього ринку у продовольчих товарах і формування потужного експортного потенціалу держави. Увагу приділено визначенню ролі та завдань регіонів України у діяльності підприємств галузі. Розкрито перспективи, які можуть бути реалізовані харчовою промисловістю завдяки налагодженню їх ефективної зовнішньоекономічної діяльності. Обгрунтовано стратегічні пріоритети розвитку галузі, спрямовані на реалізацію та розвиток її виробничого потенціалу, підвищення конкурентних позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках продовольчих товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.7-21 +
Шифр НБУВ: РА360101

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Купчак В. Р. 
Формування тарифів на послуги газорозподільних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. Р. Купчак ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Розроблено модель формування тарифів на послуги газорозподільних підприємств (ГРП) у вигляді інтегрованої системи економічного регулювання з урахуванням емерджентних ефектів окремих суб'єктів господарювання, яка забезпечує ефективність їх підприємницької діяльності та сприяє залученню інвестицій і досягненню сталих економічних умов розвитку. Вдосконалено методичний підхід до комплексної оцінки поведінки споживачів на ринку газу з врахуванням економічної та соціальної складових на основі матриці цінових стратегій, яка сприяє розробці диференційованого підходу щодо формування тарифів на послуги ГРП. Запропоновано механізм формування цін на послуги ГРП з врахуванням їх сезонної диференціації, побудований на основі адаптивної системи цін і структурований за сегментами ринку, що дозволяє забезпечити компенсацію експлуатаційних та інвестиційних витрат постачальників газу та сприяє побудові ефективної системи управління суб'єктами господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.653.1-866
Шифр НБУВ: РА378587 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Купчак С. Б. 
Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності: автореферат дис. ... д.філософ : 011 / С. Б. Купчак. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертації на теоретичному та практичному рівнях досліджено проблему формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності.З’ясовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та за кордоном, зокрема в контексті формування готовності до застосування проєктної технології у професійній діяльності.Професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів потрактовано як процес формування низки загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, необхідних для ефективного виконання професійної діяльності в початковій школі. У роботі проаналізовано сутність проєктної технології, історію її виникнення, переваги та недоліки, особливості та алгоритм упровадження в освітньому процесі початкової школи.Проєктну технологію визначено як інноваційну технологію навчання, що вдало поєднує теоретичне і практичне навчання, розвиває творчі здібності учнів і передбачає створення оригінального кінцевого продукту. Етапи реалізації технології полягають у підготовчій роботі, плануванні, виконанні, презентуванні та оцінюванні проєкту.У дисертації розроблено і теоретично обґрунтовано модель формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності. Структуру моделі представлено такими блоками: теоретико-концептуальним (окреслює мету і завдання підготовки майбутніх вчителів майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології, стратегію підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології, провідні підходи, принципи навчання); змістовим (визначає зміст підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності); процесуально-діяльнісним (розкриває основні методи і форми підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології); результативно-оцінювальним (визначає методи контролю, рівні готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології, прогнозує результат такої підготовки).Результатом підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології визначено їхню готовність до такого виду діяльності. Готовність майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності потрактовано як інтегративну якість особистості, спрямовану на ефективне застосування проєктної технології у професійній діяльності в початковій школі.Виокремлено три компоненти цієї готовності: мотиваційний (позитивне ставлення до педагогічної діяльності загалом та використання проєктів в освітньому процесі зокрема, наявність мотивації до застосування проєктної технології у навчанні школярів, прагнення опанувати технологію проєктної діяльності); змістовий (ознайомлення здобувачів вищої освіти із сутністю та значенням навчальних проєктів, основними етапами проєктної технології та особливостями її впровадження в початковій школі); діяльнісний (уміння організовувати проєктну діяльність школярів, самостійно виконувати навчальні проєкти і підбирати цікаві навчальні проєкти для учнів початкової школи з метою формування в них необхідних компетентностей).У ході педагогічного експерименту доведено ефективність визначених у роботі педагогічних умов, що підтвердило припущення, згідно з яким якість підготовки майбутніх учителів початкової школи суттєво підвищиться за умови реалізації педагогічних умов упровадження моделі формування готовності майбутніх фахівців до застосування проєктної технології у професійній діяльності.Розроблено діагностичний інструментарій для визначення кожного з критеріїв готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності. Висвітлено сутність, етапи і результати педагогічного експерименту.^UThe thesis examines the problem of future primary school teachers’ readiness formation for project technology application in professional activity at the theoretical and practical levels.The peculiarities of the professional training of future primary school teachers in higher education institutions of Ukraine and abroad have been clarified, in particular, in the context of readiness formation for project technology application in professional activity.The professional training of future primary school teachers is interpreted as the process of general and special (professional) competencies formation that are necessary for effective performance of professional activity in primary school.The essence of the project method, project technology, its history, features, advantages and disadvantages, and the implementation algorithm in the educational process of primary school is analyzed in the work. Project technology is defined as an innovative learning technology that successfully combines theoretical and practical learning, develops students’ creative abilities and involves the creation of an original final product. The stages of technology implementation consist of preparatory work, planning, execution, presentation and evaluation of the project.Formation model of future primary school teachers' readiness for the project technology application in professional activity was developed and theoretically substantiated in the thesis. The structure of the model is represented by the following blocks: theoretical and conceptual (it outlines the purpose and the task of future primary school teachers training for project technology application, the training strategy for future primary school teachers to use project technology, leading approaches, principles of learning); contextual (determines the content of future primary school teachers training for the project technology application in professional activity); procedural-acting (reveals the main methods and forms of future primary school teachers training for the project technology application); result-evaluative (determines control methods, levels of future primary school teachers’ readiness for the project technology application, predicts the result of such training).As a result of the future primary school teachers training for the project technology application, their readiness for this type of activity was determined. The readiness of future primary school teachers for the project technology application in their work is interpreted as an integrative personal quality aimed at effective project technology application in professional activity at primary school. Three components of this readiness are singled out: motivational (a positive attitude towards pedagogical activities in general and the use of projects in the educational process in particular, the presence of motivation to use project technology in the education of schoolchildren, the desire to master the technology of project activity); contextual (learners acquaintance with the essence and meaning of educational projects, the main stages of the project technology and features of its implementation in primary school); activity component (the ability to organize project activities of schoolchildren, to carry out independently educational projects and to select interesting educational projects for primary schoolchildren in order to form the necessary competencies in them).During the pedagogical experiment, the effectiveness of the pedagogical conditions determined in the work was proven, which confirmed the research hypothesis, according to which the quality of future primary school teachers training will significantly increase if the pedagogical conditions are implemented, that are aimed at the readiness forming of future specialists to use project technology in their professional activity.A diagnostic toolkit was developed to determine each of the criteria for the future primary school teachers’ readiness to use the project technology in their professional activity. The essence, stages and results of the pedagogical experiment are highlighted.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського