Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кириченко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Кириченко Г.І. 
Національний генофонд конопель I(Cannabis sativa L.)/I як вихідний матеріал для селекції: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / Г.І. Кириченко ; Ін-т рослинництва ім. В.Я.Юр'єва УААН. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено селекційну цінність сучасного генофонду конопель за тривалістю вегетаційного періоду, статевими типами, продуктивністю, виходом і якістю волокна, вмістом наркотичних речовин, динамікою формування та нагромадження повітряно-сухої маси, волокна та деревини в процесі онтогенезу, стійкістю до шкідників і хвороб. Розроблено методи розмноження й оцінки зразків Національної колекції за біологічними та господарсько-цінними ознаками, проаналізовано взаємозв'язок між показниками якості та виходу волокна. Визначено кращі зразки базової колекції за комплексом господарсько-цінних ознак, зразки-донори для створення нових високопродуктивних сортів однодомних конопель.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П216.2-31 +
Шифр НБУВ: РА336170

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кириченко Г.І. 
Оперативне розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Кириченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Наведено комплекс математико-технологічних моделей, призначених для розв'язання задачі оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень. Виконано експериментальні дослідження вагонопотоків з урахуванням їх добової та внутрішньодобової нерівномірності. Запропоновано систему удосконалених математичних моделей на базі часових рядів щодо аналізу та прогнозування параметрів вагонопотоків. Досліджено задачу оперативного розподілення вагонопотоків з урахуванням стохастичних властивостей і необхідності коригування планів, а також пріоритетів станцій навантаження. Вперше задачу оперативного розподілення вагонопотоку сформульовано як двоетапну задачу стохастичного програмування, а забезпечення вимог станцій навантаження представлено за допомогою векторної моделі оперативного оптимального планування. Показано, що двоетапна модель планування дозволяє знизити експлуатаційні витрати на 10 %. Створено інформаційно-керувальну систему оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів та розроблено її структуру та функції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА320674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кириченко Г. В. 
Управління розвитком вантажного автотранспортного підприємства на основі вартісного підходу / Г. В. Кириченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційна робота присвячена удосконаленню теоретико-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо управління розвитком вантажним автотранспортним підприємством на основі вартісного підходу. Проведено аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств автомобільного транспорту, виявлені проблеми та шляхи їх вирішення на макрорівні, рівні галузі та рівні підприємств; систематизовані фактори, що впливають на вартість підприємства автомобільного транспорту. Досліджено економічну сутність управління розвитком підприємства. Узагальнено теоретичні концепції та методичні підходи щодо управління розвитком вантажного автотранспортного підприємства на основі вартісного підходу. На основі систематизації видів вартісної оцінки обґрунтовано вид вартості, на підставі якої доцільно формувати систему управління розвитком підприємства на основі вартісного підходу. На основі критичного огляду існуючих методів управління підприємством з використанням вартісного підходу уточнено сутність поняття «драйвери вартості» та сформовано відповідну систему «драйверів вартості» для вантажного автотранспортного підприємства. На її основі сформовано динамічну модель розвитку вантажного підприємства автомобільного транспорту. Розроблено організаційно-економічний механізм формування та реалізації стратегії розвитку вантажного автотранспортного підприємства з урахуванням зростання його вартості; критерієм ефективності стратегії розвитку пропонується показник цінність спреду. Обґрунтовано методичний інструментарій управління розвитком вантажного автотранспортного підприємства на основі вартісного підходу.^UThe dissertation is devoted to deepening of theoretical and methodical bases and development of practical tools of management of steady development of the truck transport enterprise on the basis of the cost approach for increase of efficiency of its functioning. An analysis of current trends in the development of truck transport enterprises, identified problems and ways to solve them at the macro level, industry level and enterprise level; systematized factors that affect the value of the truck transport enterprise. The economic essence of enterprise development management is investigated. Theoretical concepts and methodological approaches to managing the development of a freight trucking company on the basis of the cost approach are summarized. On the basis of systematization of types of cost estimation the type of cost on the basis of which it is expedient to form system of management of development of the enterprise on the basis of the cost approach is substantiated. Based on a critical review of existing methods of enterprise management using a cost approach, the essence of the concept of "value drivers" is clarified and a corresponding system of "value drivers" for the trucking company is formed. On its basis the dynamic model of development of the freight enterprise of motor transport is formed. The organizational and economic mechanism of formation and realization of strategy of development of the freight truck transport enterprise taking into account growth of its cost is developed; the criterion for the effectiveness of the development strategy is the value of the spread. The methodical tools of management of development of the freight truck transport enterprise on the basis of the cost approach are substantiated.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Кириченко Г. І. 
Методологія підвищення ефективності експлуатації засобів транспорту шляхом вдосконалення науково-обґрунтованої стратегії управління технологічними процесами / Г. І. Кириченко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційну роботу присвячено розв'язанню науково-прикладної проблеми підвищення ефективності експлуатації рухомого складу за допомогою розроблення методології технологічно-інформаційного моделювання послідовності дій оперативного управління технологічними процесами залізниць. Застосування методології забезпечує розв'язання проблем практики експлуатаційної діяльності в частинах: формування інструментів оперативного контролю виконання технологічних процесів, прогнозування часу операцій технологічних процесів, ідентифікації проблемних ланок для прийняття управлінського впливу, оцінювання якості управління технологічними процесами перевезення вантажів залізницею, розроблення принципів формування системи показників, адекватної поточному стану експлуатаційного процесу.У дисертаційній роботі: розроблено узагальнену класифікацію методів координації між видами транспорту за ознакою охоплення етапів перевезення доставки вантажів та поповнено термінологічну базу; описано структуру понять та зв'язки сценаріїв, подій з об'єктами управління в технологічних процесах доставки вантажів залізницею у фреймовій моделі; побудовано нечітку модель прогнозу експлуатаційних відхилень від встановлених контрольно-часових точок, застосовано моделювання на основі часових даних та уніфіковано оцінювання значень експлуатаційного відхилення на різних станціях за впорядкованою категоризованою шкалою, що заснована на порядкових статистиках; розроблено структуру та описано способи побудови елементів нечіткого регулятора системи управління під час впровадження нових показників або обґрунтування тих, що є; проведено імітаційне моделювання технологічних процесів; розроблено спосіб визначення показника обігу вагона, що оцінює якість роботи підрозділів управління залізницею з урахуванням поточної експлуатаційної ситуації.Ключові слова: технологічні процеси залізниці, ефективність використання вагонів, нечіткий регулятор, модель прогнозу, інформаційні автоматизовані системи, оперативне управління, контрольно-часові точки, обіг вагона, вантажні перевезення, графіки доставки вантажів, інформаційний моніторинг, імітаційне моделювання.^UThe object of the study is to solve the applied scientific problem of increasing the efficiency of means of transport operation through safe introduction of indicators of the quality of operational field work and the quality of transport services provision in the implementation of technological processes.In the thesis, a generalized classification of existing coordination between transport modes has been developed based on the coverage of the stages of cargo delivery and the terminological base was supplemented; the structure of concepts and connections of scenarios, and events with control objects in technological processes of cargo delivery by rail using a frame model has been described; a fuzzy model for predicting operational deviations from the established control-time points has been built, modelling based on time data has been applied and a unified assessment of operational deviation values at various stations has been carried out in accordance with a streamlined well-categorized scale, based on order statistics; a structure has been developed and a method has been described for constructing elements of a fuzzy regulator of a control system when introducing a system of new indicators or justifying existing ones; simulation modelling of technological processes has been carried out; a method has been developed for determining the indicator – wagon turnover, with the help of which the quality of work of the railway management units is assessed, taking into account the current operational situation.Key words: railway technological processes, wagon efficiency, fuzzy regulator, forecast model, information automated systems, operational management, control-time points, wagon turnover, freight transportation, freight delivery schedules, information monitoring, simulation modelling


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського