Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (8)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Клос Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Клос Л.Є. 
Розвиток медичної освіти на західноукраїнських землях (друга половина ХVІІІ - 30-ті роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Є. Клос ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Розглянуто історико-педагогічні аспекти розвитку медичної освіти на території чотирьох регіонів західноукраїнських земель - Галичини, Буковини, Закарпаття і Волині впродовж періоду тривалого іноземного панування. Виявлено основні тенденції та особливості розвитку медичної освіти різного рівня на західноукраїнських землях у другій половині XVIII ст. - 1930-х роках. Проаналізовано зміст освіти в навчальних закладах фахової підготовки медиків середньої ланки (хірургів, акушерок, цируликів, медичних сестер, фельдшерів) та лікарів. Особливу увагу приділено вивченню педагогічного досвіду медичного факультету Українського таємного університету й освітньої діяльності професійних товариств українських лікарів у процесі становлення альтернативних навчальних закладів, форм медичної освіти та медичної допомоги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р
Шифр НБУВ: РА320085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Клос Л. М. 
Методика дистанційного навчання мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації / Л. М. Клос. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації вперше розроблено методику дистанційного навчання мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації, науково обґрунтовано, експериментально перевірено та впроваджено в педагогічний процес. Виокремлено формування МВІ-компетентності – динамічної комбінації знань, вмінь і практичних навичок з мікробіології, вірусології та імунології, професійних та особистісних якостей, морально-етичних цінностей, що визначає здатність майбутніх магістрів фармації успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність і є результатом навчання у ЗВО.Процес моделювання методики організації дистанційного навчання мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації включав: А) виявлення суперечностей у навчанні мікробіології, вірусології та імунології майбутніх магістрів фармації; постановку проблеми формування МВІ- компетентності магістрів фармації; Б) створення проблемної професійної ситуації шляхом розроблення практичних завдань, спрямованих на формування МВІ-компетентності магістрів фармації; виокремлення знань і умінь та навичок, необхідних магістрам фармації для розв'язання практичних завдань тощо; В) обґрунтування й перевірка наслідків, що виходять з авторської гіпотези; перевірка отриманих результатів розв'язання проблеми.Етапність процесу формування МВІ-компетентності обумовленаспецифікою фахового та особистісного розвитку студентів та забезпечується сукупністю послідовних організаційно-педагогічних умов, взаємопов'язаних змісту, форм, методів, прийомів і засобів, що забезпечують у відповідних закладах вищої освіти підготовку майбутніх магістрів фармації до професійної діяльності^UIn the dissertation for the first time the method of distance learning of microbiology, virology and immunology of future masters of pharmacy is developed, scientifically substantiated, experimentally checked and introduced.The purpose of which is: formation of the MVI-competence - a dynamic combination of knowledge, skills and practical skills in microbiology, virology and immunology, professional and personal qualities, moral and ethical values, which determines the ability of future masters of pharmacy to successfully carry out professional and further educational activities training in the IHE.The process of modeling the methodology of distance learning of microbiology, virology and immunology of future masters of pharmacy included:a) identification of contradictions in the teaching of microbiology, virology and immunology of future masters of pharmacy; statement of the problem of formation of the MVI-competence of masters of pharmacy; b) B) creating a problematic professional situation by developing practical tasks aimed at forming the MVI-competence of masters of pharmacy; highlighting the knowledge and skills needed for masters of pharmacy to solve practical problems, etc .; c) substantiation and verification of the consequences arising from the author's hypothesis; verification of the obtained results of solving the problem.The stage of formation of the MVI-competence is due to the specifics of professional and personal development of students and is provided by a set of consistent organizational and pedagogical conditions, interrelated content, forms, methods, techniques and tools that provide training in future higher education institutions for masters of pharmacy


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського