Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Корець М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Корець М.С. 
Теорія і практика технічної підготовки вчителів трудового навчання: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.С. Корець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 38 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено наукові засади технічної підготовки учителів трудового навчання за умов запровадження Державного стандарту базової повної загальної середньої освіти (освітня галузь "Технології") та навчальних програм, які відповідають сучасному розвиткові педагогічних технологій і спрямовані на самореалізацію майбутніх учителів даного фаху за умов особистісно-орієнтованого навчання. Визначено недоліки технічної підготовки та визначено основні напрями її удосконалення за сучасних умов техногенного суспільства. Вперше розроблено модель технічної підготовки учителів трудового навчання на освітньо-кваліфікаційних рівнях "Бакалавр" і "Магістр". Запропоновано підходи щодо створення інтегрованих курсів технічних навчальних дисциплін, які враховують вимоги до діяльності сучасного вчителя трудового навчання, міжпредметні зв'язки та ціннісно-орієнтаційну значущість навчального матеріалу. Теоретично обгрунтовано загальну структуру та зміст технічної підготовки, яку представлено у вигляді комплексу інтегрованих курсів технічного циклу. Розроблено засоби розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів трудового навчання та дидактичні підходи щодо проектування, формування та використання навчальних посібників з дворівневою складністю подання навчального матеріалу. Вперше визначено взаємозв'язок фундаментальності й професійної спрямованості навчальних дисцилін природничо-математичної підготовки та можливість започаткування пропедевтичної професійної підготовки у процесі їх вивчення. Розроблено критерії та рівні технічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Показано ефективність використання у навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій і кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Розроблено навчальний план, програми інтегрованих курсів, методичні посібники та лабораторні практикуми технічної підготовки майбутніх учителів трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ж.р(4УКР)3-2
Шифр НБУВ: РА349919

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Іщенко С. М. 
Формування у майбутніх педагогів професійного навчання технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі / С. М. Іщенко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено проблемі формування у майбутніх педагогів професійного навчання технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі. Проведений ретроспективний аналіз підготовки педагогів професійного навчання з харчових технологій, визначено місце і роль знань і практичних навичок з технологічного обладнання харчової галузі у професійній діяльності майбутніх педагогів професійного навчання.На підставі теоретичного аналізу поняттєвого апарату уточнено зміст таких основних термінів, як «педагог професійного навчання з харчових технологій», «технологічні компетентності», «обладнання харчової галузі», а також розглянуто сутнісну характеристику базових понять дослідженння.Проаналізовано аспекти підготовки майбутніх педагогів професійного навчання як дидактичної проблеми. Формування технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі реалізується шляхом вивчення створених електронних курсів «Технологічне обладнання галузі» і «Устаткування закладів ресторанного господарства», де основна увага зосереджена на практичне впровадження шляхом створення вивченні будови, класифікації та правил експлуатації обладнання харчової галузі та ресторанного господарства, а також процесах і апаратах харчових виробництв.Доведено, що процес формування технологічних компетентностей з обладнання харчової галузі у майбутніх педагогів професійної освіти слід організовувати на засадах випереджальної освіти, оскільки тут враховуються швидкі темпи розвитку промисловості, а також глобальні проблеми виробництва продуктів харчування.^UThe dissertation is devoted to the problem of formation of future professional education teachers technological competencies in the food industry equipment. A retrospective analysis of the professional education teachers training in food technology, the place and role of knowledge and practical skills in technological equipment of the food industry in the professional activities of future professional education teachers.Based on the theoretical analysis of the conceptual apparatus, the content of such basic terms as "teacher of professional training in food technology", "technological competencies", "as well as the essential characteristics of the basic concepts of the study.Analyzed aspects of training future teachers of vocational training as a didactic problem. Formation of technological competencies in food industry equipment is realized by studying the created electronic courses "Technological equipment of the industry" and "Equipment of restaurants", where the main focus is on practical implementation by creating a study of the structure, classification and rules of operation of food and restaurant equipment. as well as processes and apparatus of food production.It is proved that the process of technological competencies formation in food industry equipment for future professional education teachers should be organized based on advanced education, as it takes into account the rapid pace of industrial development and global problems of food production.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського