Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>A=Корольчук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Корольчук В.В. 
Запобігання злочинам, пов'язаним з відшкодуванням податку на додану вартість: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / В.В. Корольчук ; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Розкрито соціально-правову природу ПДВ, з'ясовано генезис законодавства України та зарубіжних країн. Досліджено стан, тенденції даних злочинів, обгрунтовано детермінант злочинів, пов'язаних з відшкодуванням ПДВ. Розроблено кримінологічну харатеристику осіб і злочинних груп, які вчиняють злочини, пов'язані з відшкодуванням ПДВ в Україні. Розглянуто та систематизовано найбільш поширені способи реалізації злочинного умислу у сфері відшкодування ПДВ, розроблено системи заходів загальносоціальної та спеціально-кримінологічної профілактики даних злочинів, удосконалено порядок адміністрування ПДВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)117.8 + Х883.9(4УКР)711.178
Шифр НБУВ: РА371912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Корольчук В.І. 
Локалізація ділянок зв'язування плазміногену на стрептокіназі: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.04 / В.І. Корольчук ; НАН України. Ін-т біохімії ім. О.В.Палладіна. — К., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено локалізацію на молекулі активатора плазміногену неферментної дії - стрептокінази - ділянок зв'язування плазміногену та епітопів антистрептокіназних антитіл людини. Встановлено існування одинадцяти ділянок первинної структури молекули стрептокінази зі спорідненістю до плазміногену (Thr43-Ala82, Asn113-Thr126, Gln133-Vall58, Thr163-Leu188, Ala203-Ser222, Gln239-Ile264, Tyr275-Len294, Thr315-Leu340, Thr361-Arg372, Asn377-Glu392, Tyr397-Asn410). За допомогою різних методичних підходів доведено взаємодію послідовності Thr361-Arg372 C-кінцевого домену молекули стрептокінази з ділянкою Val709-Glu724 плазміногену. Обгрунтовано припущення, що вказана взаємодія є необхідною у формуванні активаторного комплексу. Виявлено одинадцять лінійних епітопів антистрепокіназних антитіл людини на молекулі стрептокінази, десять з яких перекривалися з ділянками зв'язування плазміногену на стрептокіназі. Три з них (Thr43-Met70, Thr193-Ser222 та Ser379-Thr390) були доступними у комплексі плазміноген-стрептокіназа, що свідчить про відсутність взаємодії молекули плазміногену з наведеними ділянками. Ймовірно, що сайт-спрямована заміна амінокислот цих послідовностей може знизити імуногенність стрептокінази без впливу на її активність. Решта послідовностей перебувала в області міжмолекулярного контакту, що вказує на їх можливу участь в утворенні активаторного комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.773-29
Шифр НБУВ: РА308365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Корольчук В.М. 
Психологія стресостійкості особистості: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.01 / В.М. Корольчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 40 с. — укp.

Розроблено системний концептуальний підхід до вивчення структурно-функціональної організації стресостійкості особистості, вперше на експериментальному матеріалі визначено її структурні компоненти. Розкрито функціональну роль особистісного, соціального, психологічного компонентів у детермінації поведінки особистості за умов впливу стресогенних факторів. Виявлено закономірності проявів стресостійкості у різних категорій досліджуваних. Розкрито особливості типових профілей стресостійких і нестресостійких осіб за запропонованим діагностичним інструментарієм дослідження стресостійкості особистості. На підставі психодіагностики стресостійкості за комплексом прямих і побічних показників інформативних методик проведено її якісний аналіз, охарактеризовано рівні, визначено особливості проявів і описано структурні компоненти. Обгрунтовано підходи щодо формування стресостійкості особистості за комплексною психологічною програмою, зроблено її апробацію і доведено ефективність у системі професійної підготовки спеціалістів. До наукового обігу введено поняття первинної стресостійкості, яка залежить від функціональних можливостей основних властивостей нервової системи, що визначаються її функціональною рухливістю, витривалістю, надійністю та лабільністю основних нервових процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 +
Шифр НБУВ: РА362444

Рубрики:

      
4.

Корольчук В. І. 
Використання хмарних сервісів для проєктного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій / В. І. Корольчук. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми розроблення та впровадження методики використання хмарних сервісів для проєктного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Уточнено поняття «метод проєктів» та «проєктне навчання» для майбутніх фахівців ІТ-галузі. Визначення методу проєктів доповнено характеристикою щодо забезпечення спрямованості підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій на спільну роботу для в практичних завдань, що сприяє ефективному розвитку професійних компетентностей та soft skills. Поняття проєктного навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій уточнено, як процес активного навчання, під час якого студент виконує проєктне завдання в галузі інформаційних технологій, працюючи протягом тривалого періоду часу над дослідженням предметної області та пошуком рішення проблеми індивідуально або в складі команди, динамічно управляючи етапами роботи та власним часом. Визначено сервіси, які доцільно використовувати для проєктного навчання майбутніх ІТ-фахівців та для управління ІТ-проєктами. Розроблені та експериментально перевірені критерії та показники добору: можливість формування груп; постановки завдань учасникам команди, пріоритезації задач; комунікації між учасниками команди; організації відеозв'язку; організації спільної роботи в реальному часі; планування та збереження результатів роботи команди; інтеграція додаткових сервісів. Для колективної ІТ-розробки в процесі проєктного навчання було запропоновано хмарний сервіс GitHub, відповідно до таких показників добору: можливість спільної роботи над кодом; відстеження помилок; обговорення коду з іншими учасниками команди; управління версіями коду та інтеграції додаткових сервісів; наявність репозиторію, вікі та редактору коду; інтеграція додаткових сервісів. Обґрунтовано та розроблено методичну модель використання хмарних сервісів для проєктного навчання майбутніх ІТ-фахівців, метою якої є підвищення рівня сформованості професійних компетентностей та soft skills майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Обґрунтування методики використання хмарних сервісів для проєктного навчання майбутніх ІТ-фахівців здійснено на основі визначених компонентів моделі та зв'язків між ними, доповнено процедурами використання хмарних сервісів на етапах формування професійних компетентностей та soft skills, прикладами зпстосування. Зокрема, концептуальний компонент об'єднує теорії навчання, принципи та методологічні підходи. Змістово-методичний включає стандарти підготовки ІТфахівців, освітні програми та навчальні плани, професійні компетентності та soft skills необхідні майбутньому ІТ-фахівцю, робочі навчальні програми дисциплін, а також методи та форми навчання. У діяльнісному компоненті визначено етапи формування професійних компетентностей та soft skills, сервіси та засоби, які були застосовані на кожному етапі, а також компетентності, що були сформовані під час кожного етапу. Діагностично-результативний компонент включаєіндикатори оцінювання рівня сформованості професійних компетентностей з розробки ІТ-проєкту, та soft skills: навичок особистої ефективності, комунікативних, управлінських, стратегічних навичок та навичок управління інформацією; рівні сформованості та методи оцінювання. Розроблені проєктні завдання, електронні навчальні ресурси, обґрунтовані методи навчання та процесні моделі використання хмарних сервісів протягом чотирьох діяльнісних етапів: підготовчого, базового, інтегрального та підсумкового.^UThe thesis study focuses on the development and implementation of cloud services for the project learning of future information technology specialists. The thesis analyzed the national and foreign experience of using project learning in the learning of future information technology specialists, which made it possible to establish its characteristics: the need to combine the use of services for project management and collective IT development, the need to create practical-oriented tasks of the IT industry for the execution of individual and group projects; development of common competencies in the execution of projects; the need to use interdisciplinary projects to build the integral competence of the future IT specialist. The concept of «project method» and «project learning» for future specialists of the IT industry has been clarified. The definition of the project method is supplemented by the characteristic on ensuring that future information technology specialists are trained to work together to solve real problems, promotes efficient development of professional competences and soft skills. The concept of project learning for future information technology specialists has been clarified as a process of active learning during which a student performs a project assignment in the field of information technology, working for a long period of time in researching the subject area and finding a solution to the problem individually or as a team, dynamically managing stages of work and own time. The servicesthat should be used for project learning of future IT specialists and for the management of IT projects have been identified on the basis of the developed and pilot-tested selection criteria and indicators: the possibility of forming teams; assigning tasks to team members and prioritizing tasks; communication between team members; organization of videoconferencing;working together in real time; planning and preservation of team performance; integration of additional services. Github cloud service was offered for collaborative IT development during the project learning process, in accordance with the following selection criteria: the possibility of working together on the code;tracking of errors; discussion of the code with other team members; management of code versions and integration of additional services; availability of repository, wiki and integration code editor for additional services.A methodological model for the use of cloud services for project learning of future IT specialists has been justified and developed, based on such components: conceptual, unifying theories, principles and methodological approaches of learning; informative-methodical, including standards of learning of IT specialists, educational programs and curricula, professional competences and skills soft necessary for the future of IT specialist, working curricula of disciplines, as well as methods and forms of learning; activity, in which the stages of formation of professional competences and soft skills, the services and means that were applied at each stage, as well as the competences that were formed during each stage are highlighted; diagnostic and effective, including indicators to assess the level of professional competence in IT project development, personal efficiency, communication, management, strategic and information management skills, development levels and assessment methods. Project tasks, e-learning resources, learning methods and process models in the use of cloud services have been developed over four activity phases: preparatory, basic, integrated, and final.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського