Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Кривильова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Кривильова О.А. 
Формування у майбутніх вчителів готовності до самостійної творчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Кривильова ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2006. — 24 с. — укp.

Досліджено актуальну тему - підготовку кваліфікованих кадрів, здатних до творчої праці, професійного саморозвитку. Розглянуто зміст, форми та методи формування готовності майбутніх вчителів до самостійної творчої діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено складові професійної підготовки майбутнього вчителя до такої діяльності. Визначено й науково обгрунтовано суть поняття "готовність до самостійної творчої діяльності". Наведено основні критерії цієї готовності. Удосконалено методику використання у даному процесі педагогічних технологій. Подальшого розвитку набули положення щодо ефективності педагогічних умов підготовки, а також положення стосовно науково-методичного забезпечення формування у майбутніх учителів готовності до самостійної творчої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА346690

Рубрики:

      
2.

Олексенко К. Б. 
Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / К. Б. Олексенко. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаціївперше: теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища, яка складається з цільового, методологічного, змістово-процесуального та діагностичного блоків; забезпечує результат, яким є сформована готовність майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища; передбачає запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання; реалізується завдяки створенню організаційно-педагогічних умов (забезпечення позитивної мотивації майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища; оновлення змісту практико-орієнтованої складової дисциплін циклу професійної та практичної підготовки та спрямованість форм організації освітнього процесу й методів навчання майбутніх учителів початкової школи на формування готовності до проєктування навчального середовища; залучення майбутніх учителів початкової школи до рефлексивної діяльності у процесі формування їхньої готовності до проєктування навчального середовища); уточнено поняття «готовність майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища» і «формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища», тлумачення яких зорієнтовано на предмет дослідження;удосконалено зміст професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи завдяки оновленню практико-орієнтованої складової дисциплін циклу професійної та практичної підготовки; подальшого розвитку набули ідеї щодо професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на основі системного, синергетичного, компетентнісного, задачного, ситуативного та проєктного підходів. Практичне значення дослідження полягає в оновленні змісту практико-орієнтованої складової дисциплін циклу професійної та практичної підготовки («Вступ до спеціальності», «Дидактика», «Педагогічні технології в початковій освіті», «Технології дистанційного навчання», виробничої практики) на основі запропонованої системи завдань проєктної діяльності з метою формування готовності майбутніх учителів початкової школи до проєктування навчального середовища.^UWithin this dissertation:A novel, theoretically grounded, and experimentally validated structural and functional framework for cultivating readiness in prospective elementary school educators to design effective learning environments is introduced. This model encompasses distinct components: the target-oriented, methodological, content-process, and diagnostic blocks.The dissertation yields the outcome of successfully nurtured preparedness in future elementary school educators, equipping them to adeptly formulate learning environments.The research incorporates progressive content, novel pedagogical approaches, instructional techniques, and educational tools, ushering in advancements to the learning process.The conceptual definitions of "readiness of future primary school teachers to design the learning environment" and "formation of preparedness in prospective elementary school educators for crafting learning environments" are meticulously clarified, emphasizing their pertinence to the study's focal point.The enhancement of the professional training curriculum for aspiring elementary school teachers was accomplished through the revitalization of the practical facets embedded within the subjects encompassing the professional and practical training curriculum.Furthermore, the concepts underpinning the professional development of prospective elementary school educators were refined and expanded by delving deeper into systemic, synergistic, competence-driven, task-oriented, situational, and creative methodologies.The practical significance of the study is to update the content of the practice-oriented component of the disciplines of the cycle of professional and practical training ("Introduction to the specialty", "Didactics", "Pedagogical Technologies in Primary Education", "Distance Learning Technologies", and practical training) based on the proposed system of project activities in order to form the readiness of future primary school teachers to design the learning environment.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Курило О. Ю. 
Підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності: автореферат дис. ... д.філософ : 015 / О. Ю. Курило. — Б.м., 2023 — укp.

У дисертаціївперше: теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено дієвість структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності, яка складається з цільового, методологічного, змістово-процесуального та оцінно-результативного блоків; забезпечує результат, яким є сформована готовність майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності; передбачає поетапне запровадження оновленого змісту, форм організації освітнього процесу, методів і засобів навчання; реалізується завдяки створенню психолого-педагогічних умов (посилення креативного наповнення практико-орієнтованого змісту навчання майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі; використання елементів творчої діяльності у формах організації освітнього процесу, методах і засобах навчання майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі; психолого-педагогічний супровід індивідуально-креативного професійного становлення майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі); уточнено поняття «підготовка майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності» і «готовність майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності», тлумачення яких орієнтоване на предмет дослідження;удосконалено зміст професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі завдяки впровадженню системи складних спеціалізованих задач і практичних проблем професійної (професійно-технічної) освіти та харчової галузі з елементами творчої діяльності;подальшого розвитку набули наукові ідеї щодо професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі на основі концептуальних (системного, синергетичного і компетентнісного) і специфічних (творчого і задачного) підходів. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що створено й упроваджено в процес професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі спеціальності 015 Професійна освіта (Харчові технології) систему складних спеціалізованих задач і практичних проблем професійної (професійно-технічної) освіти та харчової галузі з елементами творчої діяльності (на прикладі змісту дисциплін циклу професійної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (Харчові технології): «Психологія», «Професійна педагогіка» (1-й рік навчання), «Загальні технології харчових виробництв» (2-й, 3-й роки навчання), «Методика професійного навчання» (4-й рік навчання)). Спеціалізовані задачі та практичні проблеми професійної (професійно-технічної) освіти та харчової галузі розподіляються за цілепокладанням та очікуваними результатами згідно з компонентами та рівнями складності, зміст яких відображає певні види професійної діяльності (педагогічної, організаційно-методичної та самоосвітньої) з елементами творчості. Доведено дієвість організаційних форм та активних методів і засобів навчання в підготовці майбутніх інженерів педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності, зокрема: неімітаційних методів (дискусії, мозкові штурми), спрямованих на мотивацію пізнавальної діяльності, повідомлення навчальної інформації, формування й удосконалення професійних умінь та навичок, освоєння передового досвіду та контроль результатів навчання; імітаційних неігрових методів (імітаційні вправи, аналіз конкретних ситуацій і групові тренінги), спрямованих на імітацію професійної діяльності.^UIn the thesisfor the first time: theoretically substantiated, developed and experimentally tested the effectiveness of the structural-functional model of training future engineers-teachers of the food industry for creative professional activity, which consists of target, methodological, content-procedural and evaluation-resultative blocks; ensures the result, which is the preparedness of future engineers-teachers of the food industry for creative professional activity; provides for the gradual introduction of updated content, forms of organization of the educational process, methods and means of education; is implemented due to the creation of psychological and pedagogical conditions (strengthening the creative content of practice-oriented content of training of future engineers-teachers of the food industry; the use of elements of creative activity in the forms of organization of the educational process, methods and means of training future engineers-teachers of the food industry; psychological and pedagogical support of individual and creative professional development of future engineers-teachers of the food industry);the concepts «preparation of future engineers-teachers of the food industry for creative professional activity» and «readiness of future engineers-teachers of the food industry for creative professional activity», the interpretation of which is oriented to the subject of research have been clarified;the content of the professional training of future engineers-teachers of the food industry has been improved due to the introduction of a system of complex specialized tasks and practical problems of professional (vocational and technical) education and the food industry with elements of creative activity;scientific ideas regarding the professional training of future engineers-pedagogues of the food industry on the basis of conceptual (systemic, synergistic and competence-based) and specific (creative and problem-based) approaches gained further development.The practical significance of the research results is that a system of complex specialized tasks and practical problems of professional (vocational) education and the food industry with elements of creative activity (on the example of the content of the disciplines of the cycle of professional and practical training of higher education applicants in the specialty 015 Vocational Education (Food Technologies) has been created and implemented in the process of professional training of future food industry engineers-teachers in the specialty 015 Vocational Education (Food Technologies): «Psychology», «Professional Pedagogy» (1st year of study), «General Technologies of Food Production» (2nd, 3rd years of study), «Methods of Professional Training» (4th year of study)). Specialized tasks and practical problems of professional (vocational) education and the food industry are distributed according to the objectives and expected results in accordance with the components and levels of complexity, the content of which reflects certain types of professional activities (pedagogical, organizational, methodological and self-educational) with elements of creativity.The effectiveness of organizational forms and active methods and means of education in preparing future engineers-teachers of the food industry for creative professional activity has been proven, in particular: non-imitation methods (discussions, brainstorming) aimed at motivating cognitive activity, communicating educational information, forming and improving professional skills and abilities , development of best practices and control of training results; simulation non-game methods (simulation exercises, analysis of specific situations and group trainings) aimed at simulating professional activity.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського