1. |
Кулешова О.В. Психологічні особливості особистісної самореалізації викладача вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Кулешова ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2007. — 20 с. — укp.Проблемність самореалізації викладачів вищих навчальних закладів (ВНЗ) зумовлена переважанням характерних для цього соціально-психологічного середовища та культури практичної діяльності людей стереотипних групових ідентифікацій над рефлексивними ціннісними компонентами їх індивідуальної самосвідомості та досвідом свідомого використання рефлексії для формування акмеологічного критерію професійно-творчого використання викладачами особистісних можливостей свого "Я". Виявлено, що проблемність самореалізації викладача ВНЗ спричинена домінуванням стереотипних установок соціального пізнання над ціннісними компонентами індивідуальної самосвідомості. Розроблено концептуальну рефлексивно-акмеологічну модель самореалізації, що дозволило виявити протиріччя між захисною функцією та функцією самореалізації у структурі механізму соціальної ідентифікації. Розроблена методика дослідження ціннісних аспектів самореалізації уможливила емпіричне визначення особливостей особистісно-рефлексивного механізму становлення відносин соціальної суб'єктності. Досліджені аспекти самореалізації типологізовано за характером основних рефлексивних орієнтацій, а саме: функціоналізації діяльності, професіоналізації діяльності, соціальної творчості. Скачати повний текст
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0 + Ю940.9 + Шифр НБУВ: РА352026
Рубрики:
|