1. |
Куненко І. С. Конституційний процес в Україні: актуальні питання правового забезпечення: автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / І. С. Куненко ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2011. — 20 с. — укp.Визначено поняття "конституційний процес". Розглянуто різні наукові підходи щодо його визначення. Проаналізовано співвідношення з близькими явищами суспільного життя, такими як законодавчий процес, політичний процес, конституційна реформа. Визначено види конституційного процесу. Розглянуто в порівняльному аспекті конституційно-правове регулювання конституційного процесу в зарубіжних країнах та Україні. Виявлено проблеми правового регулювання та здійснення конституційного процесу, напрями вдосконалення його законодавчого забезпечення в Україні. Обгрунтовано положення, що як правове явище, конституційний процес являє собою законодавчу діяльність, спрямовану на вироблення, прийняття, введення в дію та змінення владним повноважним суб'єктом, громадянами, іншими уповноваженими суб'єктами Основного закону держави. Такий підхід дозволяє відмежувати конституційний процес від близьких до нього явищ і процесів суспільного життя, більш чітко визначити та розкрити його поняття. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)104 Шифр НБУВ: РА382000 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
2. |
Куненко Л.О. Теоретико-методичні засади інтеграційної спрямованості музичної освіти молодших школярів з порушеннями зору: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02;13.00.03 / Л.О. Куненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 44 с. — укp.Розглянуто теоретико-методичні засади інтеграційної спрямованості початкової музичної освіти дітей з порушеннями зору, в яких музична освіта визначається як феномен естетичної та художньої культури особистості. Обгрунтовано інтеграцію змісту видів мистецької діяльності як найбільш ефективний принцип навчання музики дітей даної категорії. Розглянуто причини відставання рівня початкової музичної освіти дітей даної категорії від дітей з нормальним зором і шляхи забезпечення процесу їх нормалізації. Розроблено модульно-ейдетичну модель початкової музичної освіти дітей з порушеннями зору, поетапну методику її опанування, Державний стандарт і програмне забезпечення цього напряму освіти. Розкрито сучасні вимоги до фахової підготовки вчителів музики для спеціальних шкіл дітей з вадами зору. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6 + Щ31 р(4УКР)2 Шифр НБУВ: РА373411 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
Географічні рубрики:
|