Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (17)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кучерова Г. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кучерова Г. Ю. 
Ціноутворення на нову продукцію машинобудівних підприємств: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. Ю. Кучерова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність ціни та ціноутворення на нову продукцію машинобудівних підприємств. Сформовано принципи економічної категорії "цінова політика підприємства", уточнено її сутність. Узагальнено методичні підходи до ціноутворення. Проведено оцінку методів визначення граничних цін на нову продукцію машинобудування. Проаналізовано результати цінової діяльності машинобудівних підприємств України та Запоріжжя, що підтвердило актуальність теми дослідження. Удосконалено метод розрахунку нижньої межі ціни на нову продукцію машинобудування, метод розрахунку верхньої межі ціни, метод оцінки впливу надійності на ціну техніки. Визначено обсяг продажу нової техніки на основі рівності ціни нижньої та верхньої меж ціни. Запропоновано розраховувати економічний ефект товаровиробника на основі добутку різниці верхньої та нижньої межі й обсягу продажу нової техніки. Оцінено вплив ціни нової техніки на термін експлуатації базової. Запропоновано параметри окупності витрат на придбання й експлуатацію нової техніки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-82-861
Шифр НБУВ: РА379248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Гончаренко Ю. В. 
Моделювання інформаційної прозорості закладів вищої освіти онлайн в умовах цифровізації економіки / Ю. В. Гончаренко. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена моделюванню інформаційної прозорості закладів вищої освіти онлайн, дослідженню реакції системи на певний стан інформаційної прозорості, її наявну структуру, пошуку ефективної взаємодії суб'єктів та об'єктів дослідження в онлайн середовищі.В дисертації запропоновано тлумачити інформаційну прозорість як категорію, що якісно характеризує інформацію з точки зору її доступності, видимості, можливості поширення, інформативності, безпечності, цінності для користувача, цільовий рівень якої визначається в процесі взаємодії між суб'єктами чи об'єктами, які накладають власні обмеження щодо її значення. Підтверджено її зв'язок із забезпеченням якості вищої освіти. Запропоновано концепцію моделювання інформаційної прозорості закладів вищої освіти, модельний базис якої дає змогу підвищити ефективність взаємодії із стейкхолдерами в онлайн середовищі. Критично оцінено методи дослідження інформаційної прозорості та доповнено перелік критеріїв, що визначають її рівень. Проведено таксономічний аналіз фінансового стану галузі та окремих ЗВО за період 2015–2019 рр., результати якого засвідчили погіршення значення показників. Досліджено поведінку стейкхолдерів конкретних ЗВО онлайн засобами фрактального та рекурентного аналізів за динамікою частоти запитів їх сайтів у пошукових системах. Обґрунтовано систему підтримки прийняття рішень щодо забезпечення юзабіліті сайтів ЗВО. Проведено анкетування 1170 стейкхолдерів за критеріями юзабіліті сайтів закладів. Побудовано модель нечіткого логічного виводу юзабіліті сайтів ЗВО за алгоритмом Мамдані на базі уточненого переліку критеріїв юзабіліті. Обгрунтовано моделі прийняття рішень щодо забезпечення інформаційної прозорості для кожного ЗВО шляхом встановлення значущості впливу окремих вхідних змінних моделі нечіткого логічного виводу на юзабіліті сайтів ЗВО. Обґрунтовано резерви та шляхи забезпечення досягнення цільового значення інформаційної прозорості закладами для ефективної взаємодії із зацікавленими сторонами в онлайн середовищі^UThe dissertation is devoted to modeling the information transparency of institutions of higher education online, the study of the system's response to a certain state of information transparency, its existing structure, the search for effective interaction of subjects and objects of research in the online environment.In the dissertation it is offered to interpret information transparency as a category which qualitatively characterizes the information from the point of view of its accessibility, visibility, and possibility of distribution, informativeness, safety, value for the user, target level of which is defined in the course of interaction between subjects or objects which limit its significance. Its connection with quality assurance in higher education has been confirmed. The concept of modeling information transparency of higher education institutions is proposed, the model basis of which allows increasing the efficiency of interaction with stakeholders in the online environment. Methods of information transparency research have been critically evaluated and the list of criteria that determine its level has been supplemented. A taxonomic analysis of the financial condition of the industry and individual free economic zones for the period 2015–2019 was conducted, the results of which showed a deterioration in the value of indicators. The behavior of the stakeholders of specific institutions of higher education was reported online by means of fractal and recurrent analyzes based on the dynamical frequency of powering up their sites in the searching systems. The system of support of decision making and solutions on institutions of higher education web-sites usability maintenance has been explained. A questionnaire was carried out for 1170 stakeholders for the criteria of the use of the institutions web-sites. A model of an unclear logical type usability of the web-sites of institutions of higher education by the Mamdan algorithm on the basis of a refined version of the usability criteria was developed. The models of decision making on providing the information transparency for each institution of higher education by establishing the significance of influence of the certain entering running models of unclear logical results on the institutions of higher education websites usability are explained. Reserves and ways to ensure the achievement of the target value of information transparency by institutions for effective interaction with stakeholders in the online environment are substantiated


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського