Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (20)Книжкові видання та компакт-диски (66)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛІКАРЧУК$<.>+<.>A=ІГОР$<.>+<.>A=ЛЕОНІДОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Лікарчук А.М. 
Технологія створення та використання зошитів з друкованою основою (на матеріалі хімії): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.М. Лікарчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз вербальних засобів навчання з хімії. Визначено роль і місце робочих зошитів з друкованою основою в навчально-методичному комплексі та експериментально доведено доцільність їх впровадження до навчального процесу шкіл і професійно-технічних училищ. Експериментально доведено, що робота з робочими зошитами забезпечує підвищення ефективності навчання, посилює його виховну та розвиваючу функції. Доведено, що технологія систематичного застосування зошитів з друкованою основою посилює мотивацію учнів до навчання, позитивно впливає на їх психологічний стан, надає змогу виконувати завдання різного рівня складності, формує особистість. Зазначено, що робочі зошити надають вчителю реальну можливість індивідуального підходу до учнів, допомагають з'ясувати та оцінити рівень їх досягнень у навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)21-363 + Ч421.215.1 +
Шифр НБУВ: РА323316

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Лікарчук І.Л. 
Управління системами підготовки кваліфікованих робітників в Україні: педагогічний аспект (1888-1998 роки): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / І.Л. Лікарчук ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1999. — 36 с. — укp.

Відтворено історію розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів в Україні у 1888-1998 рр. На основі детермінованого аналізу конкретно-історичних обставин визначено науково обгрунтовані періоди в розвитку систем підготовки кваліфікованих робітників в Україні. Здійснено класифікацію типів закладів освіти з підготовки робітничих кадрів, визначено їхні особливості як об'єктів управлінської діяльності. Обгрунтовано систему підготовки робітничих кадрів як соціально-педагогічну систему з виробничими функціями. Розкрито сутність, структуру, зміст, управління системами підготовки робітничих кадрів на різних історичних етапах, обгрунтовано необхідність і доцільність використання методологічних та організаційних засад менеджменту в управлінні системою підготовки кваліфікованих робітників в незалежній Україні. Запропоновано прогностичні положення щодо розвитку управління системами підготовки робітничих кадрів, які можуть стати важливим джерелом для розробки нових науково-теоретичних напрямів фундаментальних досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч453(4УКР)

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Лікарчук Н.В. 
Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лікарчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Розкрито суть іміджу політичного лідера, зазначено, що імідж політика формується на підставі реально властивих цій особистості характеристик, але у відповідний спосіб "препарованих" спеціалістами (іміджмейкерами). Саме вони дають змогу лідеру здійснити свої функції, зокрема, переконати населення в правильності вибраного рішення. Зазначено, що створення іміджу політика проходить ряд певних етапів, кожний з яких має свої методи здійснення. Відзначено, що побудова іміджу політичного лідера має свою стратегію та тактику. Саме в межах стратегії реалізується образ кондидата, тактика та план виборчої кампанії. Зауважено, що формування іміджу політика в межах виборчої кампанії носить технологічний характер. Політичний маркетинг, менеджмент, реклама, паблік рилейшнз та пропаганда використовуються як технології створення іміджу політичного лідера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 + Ф038.4 +
Шифр НБУВ: РА326000

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського