Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (25)Книжкові видання та компакт-диски (44)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕВІНА$<.>+<.>A=ПРИСТІНСЬКА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Левіна І.В. 
Інтелектуальний капітал: концептуальні основи відтворення: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.01 / І.В. Левіна ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2007. — 16 с. — укp.

Досліджено економічний зміст інтелектуального капіталу та розроблено концепцію його відтворення за умов транзитивного стану економіки. Вивчено загальноцивілізаційні тенденції відтворення даного капіталу у постіндустріальній економіці та їх особливості за умов транзитивності. Визначено оптимальне співвідношення ринкових і державних методів регулювання інтелектуального капіталу. Обгрунтовано вибір джерел його фінансування в українській економіці з урахуванням фаз його відтворення та ризиків інтелектуальної діяльності. Наведено теоретичні та практичні рекомендації з метою відтворення інтелектуального капіталу, впровадження нових знань, інноваційних технологій, створення об'єктів інтелектуальної власності, розвиток людського капіталу. Створено методику інтегральної оцінки стану інтелектуального капіталу мікросистеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.15 + У9(4Укр)0-141.1 +
Шифр НБУВ: РА351828

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Левіна І.А. 
Професійна діяльність учителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.А. Левіна ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2001. — 20 с.: мал. — укp.

Досліджено професійну діяльність учителя у питаннях формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання. Визначено структуру такої діяльності на основі системного, управлінського та технологічного підходів. Уточнено сутність і структуру пізнавальної самостійності учнів, встановлено її критерії на рівні сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено можливість застосування моделювання як засобу формування пізнавальної самостійності учнів. З'ясовано умови, що забезпечують ефективність діяльності вчителя засобами моделювання. Визначено сутність і розроблено структурно-функціональну модель професійної діяльності вчителя з формування пізнавальної самостійності підлітків засобами моделювання. Розроблено методичне забезпечення процесу оволодіння моделюванням на уроках предметів природничо-математичного циклу з урахуванням виділеної сукупності умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч421.267
Шифр НБУВ: РА313452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Пристінська Г.Я. 
Соціально-філософські основи нігілізму (XIX - XX ст.): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / Г.Я. Пристінська ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2004. — 18 с. — укp.

Досліджено соціальні та філософські засади феномену нігілізму в європейській історії XIX - XX ст. Наголошено, що послідовний аналіз нігілізму потребує постійної уваги до питань методології дослідження. Окреслено ескізний образ нігілізму, репрезентований в його основних характеристиках. Акцентовано увагу на багатоаспектності феномену нігілізму, розглянуто три його основні складові: як умонастрій індивіда або групи індивідів (індивідуально-психологічний аспект); як певна ідеологія і відповідний їй суспільний рух; як філософське кредо, символ віри, в якому зафіксована квазірелігійна компонента у свідомості нігіліста. Вказано на парадоксальність амбівалентності нігілізму. Зазначено, що нігілістичний спосіб вирішення проблем екзистенції людини призводить до їх збільшення. З'ясовано, що панівним компонентом нігілізму є метафізичний бунт, реалізований у філософському кредо, а інші складові досліджуваного вчення мають здатність утворювати різні форми суспільної свідомості, в яких їх деструктивність частково компенсовано у межах правової регуляції відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.122 + Ю3(0)5/6 +
Шифр НБУВ: РА332078

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського