Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (184)Книжкові видання та компакт-диски (126)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕВЕНЕЦ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Левенець С.В. 
Анатомічна мінливість ворітної вени: автореф. дис... канд. мед. наук: 14.03.01 / С.В. Левенець ; Харк. нац. мед. ун-т. — Х., 2009. — 16 с. — укp.

Встановлено морфологічні та морфометричні характеристики системи судин і ворітної вени (ВВ). Зазначено, що структура (мезо-, браді- і доліхоморфна), стать та тип будови ситеми судин ВВ (магістральний, змішаний та розсипний) впливають на морфометричні показники ВВ та її судин. У ході дослідження виявлено, що формоутвірна сутність системи судин і самої ВВ значною мірою залежить від статури та типу будови системи судин ВВ, а морфометричні показники - від статі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.44 + Е70*692.132 +
Шифр НБУВ: РА366661

Рубрики:

      
2.

Левенець В.В. 
Особливості поетики малої прози Еміля Золя: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.04 / В.В. Левенець ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2002. — 18 с. — укp.

Досліджено жанрову еволюцію та проаналізовано особливості поетики малої прози Е.Золя. Висвітлено характер еволюції літературно-естетичної концепції Золя, його творчого ставлення до різних літературних течій наприкінці ХІХ ст. Розглянуто жанрову та стильову різноманітність малої прози письменника, її архітектоніку в контексті розвитку французької новелістики другої половини ХІХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Фра)-4Золя Е.534
Шифр НБУВ: РА318365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Левенець А.Є. 
Психологічні особливості становлення життєвої перспективи в юнацькому віці: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Є. Левенець ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Проаналізовано детермінанти, структурні компоненти та критерії становлення життєвої перспективи у двох вимірах життєвого світу особистості, зокрема, часовому (визначеність, диференційованість, довготривалість життєвих планів) та смисловому (сформованість системи особистісних цінностей, смислових конструктів, диспозицій). Відзначено, що гармонійна взаємопов'язаність часового та смислового вимірів образу майбутнього особистості забезпечує становлення узгодженої життєвої перспективи. Досліджено особливості конструювання життєвих перспектив у сучасної молоді, визначено їх вікові та гендерні відмінності. Розроблено психологічний тренінг сприяння становленню узгодженої життєвої перспективи. Доведено ефективність тренінгової програми на основі позитивної динаміки під час контрольного експерименту за визначеними критеріями в порівнянні з результатами контрольних груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.234 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА342350

Рубрики:

      
4.

Левенець О.А. 
Психологічні чинники розвитку професійних умінь працівників органів внутрішніх справ: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / О.А. Левенець ; Акад. упр. М-ва внутр. справ. — К., 2009. — 16 с. — укp.

На основі системно-психологічного аналізу окреслено теоретичні положення щодо сутності вміння. Визначено відмінність понять "вміння"та "навички". На підставі аналізу функціональних обов'язків розроблено узагальгнену класифікацію професійних умінь працівників ОВС України. Показано, що їх діяльність забезпечується колом найбільш значущих професійно-психологічних умінь: комунікативних, інформаційно-пошукових, інформаційно-репродуктивних, управлінських умінь та умінь емоційно-вольової регуляції. Доведено, що основоположним фактором розвитку професійних умінь працівників ОВС є професійна спрямованість. Проаналізовано вплив психологічних чинників на розвиток професійних умінь у динаміці та взаємодії. Обгрунтовано доцільність застосування професійно-психологічних тренінгів та алгоритмів як ефективних засобів розвитку професійних умінь працівників ОВС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-353:Х + Х819(4УКР)112.010.22 +
Шифр НБУВ: РА367001

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Левенець В. В. 
Розроблення кольорових рідкокристалічних елементів на основі конфокальної текстури холестерика для візуалізації інформації: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.20 / В. В. Левенець ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2011. — 20 с. — укp.

Розроблено кольорові рідкокристалічні елементи на основі конфокальної текстури холестерика для створення великих інформаційних табло. Проведено дослідження електрооптичних, вольт-контрастних і динамічних характеристик індукованих холестериків з малим (до 2 %) вмістом хіральної компоненти. Досліджено вплив електричного поля на розсіювання світла в індукованих холестериках, виявлено закономірності впливу приповерхневої орієнтації та розмірів доменів конфокальної текстури на ширину індикатриси розсіювання. Проведено комп'ютерне моделювання процесу поширення світла в скляній пластині для різних способів і систем введення світлового потоку в планарну структуру. Розроблено кольоровий оптичний елемент зображення, який дозволяє утворити необхідний колір "змішуванням" трьох базових кольорів без створення окремих субпікселів. Показано, що одержаний елемент зображення має високу однорідність пікселя, та на його основі можна створити інформаційні табло з коефіцієнтом заповнення 90 %. Запропоновано способи стабілізації доменної структури холестеричного рідкого кристала, що забезпечує ефект пам'яті конфокальної текстури холестерика, внаслідок чого табло може працювати в стаціонарному режимі без прикладення електричного поля до холестеричного матеріалу. Визначено вплив параметрів керувальних сигналів на величину інтенсивності розсіювання активним середовищем оптичного елемента.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В342.2 в641.8,022 + В379.223 в641.8,022
Шифр НБУВ: РА382307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Левенець Ю.А. 
Теоретико-методологічні засади української суспільно-політичної думки: проблеми становлення та розвитку (друга половина XIX- початок XX століття): Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.01 / Ю.А. Левенець ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2001. — 43 с. — укp.

Досліджено проблеми української суспільно-політичної думки другої половини XIX- початку XX ст. як цілісного феномену, у рамках якого відбулося конституювання класичної української національної ідеї. На матеріалах історіографічного вивчення проблеми, а також шляхом застосування методології системно-критичного аналізу "народницької", "державницької" та "націоналістичної" політико-ідеологічних парадигм обгрунтовано тезу, стосовно якої світоглядною домінантою цих парадигм є орієнтація на органічну цілісність національної системи. Зроблено концептуальний висновок, що вийшовши на арену демократичного самовизначення та розбудови громадянського суспільства, його члени опинилися перед фактом відсутності грунтовних традицій ідеології лібералізму, що обстоює права людини та особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф1(4УКР)5/6
Шифр НБУВ: РА315129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Левенець О. М. 
Розвиток освіти і науки у Волинській області в 1964–1985 роках / О. М. Левенець. — Б.м., 2022 — укp.

Дисертація є результатом комплексного науково-історичного дослідження розвитку освіти і науки у Волинській області в 1964–1985 рр.Після розпаду Радянського Союзу та проголошення незалежності України (1991 р.) Українська держава успадкувала від СРСР радянську систему освіти і науки, яка мала свої індивідуальні риси та особливості. Деякі з них, зокрема ідейно-політичні, були відкинуті уже в перші роки незалежності. Згодом, в контексті державного реформування освіти і науки, яке проводило Міністерство освіти і науки України, розпочалися трансформаційні процеси в цих галузях, які передбачали запровадження окремих елементів західноєвропейських та американських освітньо-наукових моделей і поєднання їх з вітчизняною (фактично радянською) системою освіти і науки. Особливо пожвавилося реформування української освіти і науки з 2014 р. (після Революції Гідності), яке триває й зараз. Сучасне реформування освіти й науки в Україні вимагає проведення ретельного аналізу функціонування цієї галузі в минулому, врахування досвіду 60–80-х років ХХ ст., виокремлення позитивних та негативних рис радянської освітньої та наукової систем задля ефективного реформування й становлення якісної освіти і науки в Україні в майбутньому, що й зумовлює актуальність цієї тематики.^UThe dissertation is the result of comprehensive scientific and historical studies of education and science in Volyn region in 1964–1985.After the collapse of the Soviet Union and the declaration of independence of Ukraine (1991) Ukraine inherited from the USSR Soviet system of education and science, which had its own individual characteristics and features. Some of them, in particular ideological and political, were rejected during the first years of independence. Subsequently, in the context of state reform of education and science, held by Ministry of Education and Science of Ukraine, the transformation process, which included the implementation of certain elements of Western European and American educational and scientific models and combining them with domestic (actually Soviet) system of education and science started. The reform of Ukrainian education and science has especially intensified since 2014 (after the Revolution of Dignity), and still continues. The current reform of education and science in Ukraine requires conducting a thorough analysis of the functioning of this branch in the past, taking into account the experience of 60's – 80's of the ХХ century, separation of positive and negative features of the Soviet educational and scientific systems for effective reform and establishment of qualitative education and science in Ukraine in the future, which leads to the relevance of this topic.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського