Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (55)Книжкові видання та компакт-диски (82)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕПЕЙК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Лепейко Т.І. 
Управління прийняттям інвестиційних рішень в системі фінансового менеджменту підприємства: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Т.І. Лепейко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 36 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію системного підходу до прийняття рішень у системі фінансового менеджменту підприємства, реалізація якої створює передумови для активізації інвестиційної діяльності, підвищення ефективності рішень, що приймаються, розроблено технологію її використання. Запропоновано загальні принципи, алгоритм і процедури керування формуванням портфеля цінних паперів за умов невизначеності, які дають змогу приймати оптимальні рішення і реалізувати їх з максимальною ефективністю за швидких змін зовнішнього середовища. Розроблено комплексний підхід до аналізу кон'юнктури ринку цінних паперів, що базується на класифікації технологічних циклів процесу прийняття інвестиційного рішення за критеріями структуризації (характера операцій, тривалості, рівня прийняття рішень, характера прогнозу, обсягу вкладень, джерел інформації), а також розкрито зміст аналітичних процедур для спекулятивного, інвестиційного, стратегічного та портфельного циклів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-56 +
Шифр НБУВ: РА322756

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Омаров Е. Ш. 
Управління поведінкою споживачів на торговельному підприємстві. / Е. Ш. Омаров. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена узагальненню та розвитку теоретичних положень, розробці методичних підходів та практичних рекомендацій щодо управління поведінкою споживачів на торговельному підприємстві.У першому розділі проведено морфологічний аналіз терміну «поведінка споживача» за родовим поняттям, суб'єктом, об'єктом споживчої поведінки, дією суб'єкта щодо об'єкта, що дозволив надати авторське визначення поведінки споживача як сукупності фізичних, психологічних, емоційних, пізнавальних і соціальних процесів, включаючи виявлення потреби, пошук інформації, подальший вибір, придбання, використання, обслуговування, оцінку, розпорядження товарами, послугами, ідеями, часом, подіями, досвідом чи будь-якими іншими об'єктами, а також подальший обмін інформацією, що здійснюються окремими особами, групами чи організаціями з метою задоволення їхніх потреб і побажань у контексті внутрішніх і зовнішніх факторів, які керують такими процесами, та їх впливу на споживача та його оточення. Проведене дослідження підтвердило, що одним із найбільш суперечливих питань в управлінні поведінкою споживачів є моральна дилема щодо того, наскільки компанія може впливати на споживачів. Разом з екологічними, конкурентними проблемами, проблемою захисту прав працівників, тощо ця дилема призвела до появи соціально-етичного маркетингу як відображення концепції корпоративної соціальної відповідальності, яка сьогодні еволюціонує у концепцію соціального підприємництва. На основі інтеграції принципів маркетингу та принципів поведінки споживачів, в роботі сформульовано перелік принципів управління поведінкою споживачів, а саме: орієнтованість на споживача, гнучкість та креативність, міждисциплінарний науковий підхід, комплексність, довгострокова орієнтація, соціальне підприємництво. Ці принципи були інтегровані в розроблену модель управління поведінкою споживачів на торговельному підприємстві, яка об'єднує етапи та фактори поведінки споживачів, інструменти управління поведінкою споживачів та потребує інтеграції елементів соціального підприємництва до маркетингової стратегії.У другому розділі дисертації було проведено емпіричне дослідження ключових факторів, що впливають на поведінку споживачів на торговельному підприємстві. З метою обмеження кількості факторів та визначення тих із них, які найбільше впливають на поведінку споживачів на торговельних підприємствах, було проведене експертне опитування. В роботі обґрунтовано поділ факторів 3 групи для проведення опитування: внутрішні фактори, зовнішні фактори та поведінкові реакції споживача. На основі переліку відібраних експертами факторів розроблена анкета для оцінки факторів впливу на поведінку споживачів. Враховуючи структуру споживчих витрат та роздрібної торгівлі в Україні, зроблено висновок, що оптимальним форматом точок роздрібної торгівлі виходячи з завдань нашого дослідження є неспеціалізовані роздрібні магазини.У третьому розділі дисертації до результатів проведеного опитування споживачів застосовано метод факторного аналізу з метою визначення взаємозв'язків між кожною групою факторів поведінки споживачів та їх об'єднання в інтегральні фактори. На наступному етапі розроблено кореляційну матрицю інтегральних факторів споживчої поведінки, що дозволила визначити міжгрупові зв'язки та обґрунтувати висновки та рекомендації для торгових підприємств щодо управління поведінкою споживачів. Розроблено науково-практичний підхід до вибору інструментів управління поведінкою споживачів. В якості реалізації такого підходу на основі факторів споживчої поведінки, що є складовими комплексу маркетингу, визначено попередній перелік інструментів управління поведінкою споживачів. На основі такого переліку сформульовано набір гіпотез щодо позитивного впливу на поведінку споживачів у торговельних підприємствах таких інструментів як музичне оформлення, попередня реклама відомого продукту, методика неокруглених цін, кольорове оформлення цінників товарів, чесні поради продавців щодо особистого позитивного досвіду споживання продукту, особистий досвід споживання продукту та благодійність, що здійснюється магазином. Узагальнюючи результати проведених досліджень, розроблено методичний підхід до управління поведінкою споживачів на торговельному підприємстві. Поряд з ключовими складовими розробленої моделі управління поведінкою споживачів, він містить етапи вибору інструментів управління поведінкою споживачів, а також методичні положення щодо оцінки економічного ефекту від впровадження інструментів управління поведінкою споживачів.Практична цінність результатів дослідження підтверджується їх впровадженням у діяльність ТОВ «Хазар» ЛТД успішно впровадило підхід до управління поведінкою споживачів (довідка № 86 від 27.08.2021 р.); ТОВ «Харків-Інвест» (довідка № 35/21 від 27.08.2021 р.). У навчальний процес ХНЕУ ім. С. Кузнеця під час викладання дисципліни «Управління маркетингом і збутом» для підготовки магістрів за спеціальністю 073 «Менеджмент» (довідка № 28/86-21-99 від 27.08.2021 р.).^UThe dissertation is devoted to the generalization and development of theoretical provisions, to the development of methodological approaches and practical recommendations for the management of consumer behavior in trading enterprise.In the first chapter, the morphological analysis of the term “consumer behavior” by genus, subject, object of consumer behavior and by the actions conducted by subject towards the object is performed, allowing to provide the author's definition of consumer behavior as a set of physical, psychological, emotional, cognitive and social processes including need recognition, information search, selection, purchase, use, service, evaluation, disposal of goods, services, ideas, time, events, experiences, or any other entities, and further information sharing, performed by individuals, groups, or organizations in order to meet their needs and wants in context of internal and external factors driving such processes and their impacts on consumer and environment. Analysis of existing definitions of consumer behavior management has shown that there is no definition that describes this category comprehensively. So the author's definition of consumer behavior management is formulated in the dissertation: a subsystem of marketing management that embodies principles, methods, instruments and practices of interacting with customers in all the stages of their consumer behavior in order to both achieve a company's strategic and tactical marketing goals and satisfy customer needs in a socially responsible way. Basing on the integration of marketing principles and the principles of consumer behavior, the list of principles of consumer behavior management is formulated in the dissertation, namely: consumer orientation, flexibility and creativity, cross-disciplinary scientific approach, complexity, long-term orientation, social entrepreneurship. Those principles were integrated into the developed model of consumer behavior management in trading enterprise which aggregates stages and factors of consumer behavior, instruments of consumer behavior management and requires integration of social entrepreneurship elements to the marketing strategy.In the second chapter of the dissertation, the empirical research of key factors impacting consumer behavior in trading enterprises was conducted. In order to limit the number of factors and define those causing the strongest impact on consumer behavior in trading enterprises, the experts were interviewed.In the dissertation, the subdivision of factors in 3 groups for the interviewing purposes was substantiated, and such groups of factors were defined: internal factors, external factors and behavioral responses of consumer. Basing on the list of factors, selected by experts, the questionnaire for evaluation of consumer behavior factors was developed. Taking into account the structure of consumer expenses and the structure of retail trade in Ukraine, it was concluded that the optimal format for points of sales in terms of our research is non-specialized retail stores.In the third chapter of the dissertation, the method of factor analysis is applied to the results of consumers' interviewing, in order to define the relationships within every group of factors of consumer behavior and to join them into integral factors. On the next step, the correlation matrix for the integral factors of consumer behavior was developed, allowing to define intergroup relationships and to develop conclusions and recommendations on consumer behavior management by trading enterprises. The scientific and practical approach to choosing of instruments of consumer behavior management was developed. The set of hypotheses on the positive effect of list of instruments on consumer behavior in trading enterprises was formulated, namely: music sound, preliminary advertisement of the known product, colouring the product's price label, fair reference of personal positive experience regarding the product, personal experience of using the product, and of charity performed by the shop. Generalizing the results of researches being conducted, the methodical approach to consumer behavior management in trading enterprise was developed. Along with the key components of the developed consumer behavior management model, it contains the stages of choosing the instruments of consumer behavior management and the methodical provisions to evaluate the economic effect of implementation the instruments of consumer behavior management. The practical value of the research results is confirmed by their implementation into the activities of Hazar LLC has successfully implemented the approach to managing consumer behavior (reference № 86 from 27.08.2021); Kharkiv-Invest LLC (reference № 35/21 from 27.08.2021). In the educational process of Simon Kuznets KNUE in the course of teaching of the discipline “Marketing and Sales Management” for masters in specialty 073 "Management" (reference № 28/86-21-99 from 27.08.2021).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Баркова К. О. 
Формування організаційної культури в стратегічному управлінні підприємства. / К. О. Баркова. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертацію присвячено узагальненню та розвитку теоретичних положень, розробленню методичного забезпечення і практичних рекомендацій щодо формування організаційної культури в стратегічному управлінні підприємства.У першому розділі уточнено теоретичні засади та категорійний апарат предметної галузі стратегічного аспекту формування організаційної культури. Узагальнення концептуальних основ формування організаційної культури дозволило визначити основні етапи та передумови її впровадження та якісної підтримки на підприємстві. Проведено морфологічний аналіз ключових понять «організаційна культура» та «стратегічне управління», визначено основний перелік ключових слів та сформульовано власне визначення організаційної культури. Визначення складових, аналіз існуючих типів і моделей організаційної культури дозволив встановити відповідні зв'язки між ними та обґрунтувати власну класифікацію типів організаційної культури, яку доповнено новим типом – «культура інтересів», що відповідає сучасним тенденціям орієнтації підприємств на результат та на персонал, як на ключові складові сучасного розвитку.В роботі обґрунтовано шість положень, які регламентують формування організаційної культури у взаємозв'язку зі стратегічним управлінням. До цих положень входять такі: організаційна культура розглядається як важливий стратегічний елемент; вплив на організаційну культуру здійснюється за допомогою атрибутів; сучасне розуміння складових системи управління підприємства спирається на її зв'язок із організаційною культурою; на формування організаційної культури впливають внутрішні та зовнішні фактори; формування організаційної культури необхідно здійснювати у відповідності до стратегії підприємства; для формування організаційної культури у відповідності до стратегічного управління необхідно встановити можливу послідовність переходу від одного типу організаційної культури до іншого.Другий розділ присвячено розробленню аналітичного інструментарію ідентифікації стратегій та методичного забезпечення оцінювання рівня та типу організаційної культури.На основі комплексного аналізу існуючих стратегій для досліджуваних підприємств з використанням SWOT-аналізу було визначено сильні та слабкі сторони, потенційні можливості для розвитку та загрози зовнішньої середи. Шляхом комбінованого дослідження ідентифіковано такі типи стратегій: стратегія скорочення витрат, стратегія прямої вертикальної інтеграції, стратегія центрованої диверсифікації та стратегія концентрованого росту.В роботі обґрунтовано репрезентативність вибірки, наведено перелік питань, обґрунтовано шкалу оцінки відповідей. Аналіз анкетування показав, що рівень організаційної культури залишається досить високим, а домінуючими типами організаційних культур на підприємствах є: культура завдання, культура влади, бюрократична культура та кланова культура. Було обґрунтовано матрицю сумісності організаційної культури та стратегії підприємства, яка підтвердила гіпотезу щодо вагомості участі організаційної культури в стратегічному управлінні підприємства. Як результат, встановлено шкалу можливості взаємодії кожного типу організаційної культури із кожним типом стратегії та обґрунтовано логіку прийняття відповідного рішення. В третьому розділі наведено методи та інструменти управління формуванням організаційної культури у відповідності до стратегії підприємства.В роботі запропоновано методичний підхід до формування організаційної культури в стратегічному управлінні підприємства, оригінальність якого полягає у поетапному оцінюванні готовності організаційної культури до переходу до іншого типу та включає такі рівні: поверхнева оцінка, серединна, глибинна та етап контролю.Результати всебічного аналізу послідовності формування організаційної культури дозволили виділити два варіанти переходу від однієї організаційної культури до іншої: прямий та через перехідну організаційну культуру. З огляду на вищезазначене було розроблено схему переходів організаційних культур, яка ілюструє прямі переходи, що свідчить про достатній взаємозв'язок між культурами для переходу без додаткового етапу від одного типу організаційної культури до іншого. Для підтвердження гіпотези щодо послідовності формування організаційної культури в стратегічному управлінні підприємства було побудовано ієрархічну модель з використанням методу МАІ. В роботі обґрунтовано перелік рівнів ієрархічної моделі та проведено вибір моделі формування організаційної культури за допомогою шкали відносної важливості Сааті, а також визначено переваги того чи іншого варіанту при попарному порівнянні кластерів. Практична цінність розробок підтверджується упровадженням у діяльність підприємств, установ та організацій, а саме: ТОВ «Компанія «Бел-Гер» (№126, від 10.08.2020). Науковий процес ХНЕУ ім. С. Кузнеця для підготовки фахівців зі спеціальності 073 «Менеджмент» (№20/86-23-120 від 18.08.2020).^UThe thesis is devoted to the generalization and development of theoretical positions, development of methodological support and practical recommendations for the formation of organizational culture in the strategic management of the enterprise.The first section specifies the theoretical principles and categorical apparatus of the subject area of the strategic aspect of organizational culture's formation. The generalization of the conceptual foundations of the organizational culture's formation allowed to determine the main stages and prerequisites for its implementation and quality support at the enterprise. The morphological analysis of the key concepts "organizational culture" and "strategic management" is carried out, the basic list of key words is defined and the own definition of organizational culture is formulated.Determining of components, analysis of existing types and models of organized culture allowed to establish appropriate links between them and substantiate their own classification of organized culture's types, which is supplemented by a new type – "culture of interests", corresponds to modern trends in the focus of enterprises on results and staff as key components of modern development.The paper substantiates six provisions that regulate the formation of organizational culture in conjunction with strategic management. These provisions include the following: organizational culture is seen as an important strategic element; influence on organizational culture is carried out by means of attributes; modern understanding of the components of the enterprise's management system is based on its connection with the organizational culture to another.The second section is devoted to the development of analytical tools for identifying strategies and methodological support for estimating the level and type of organizational culture.Based on a comprehensive analysis of existing strategies for the surveyed enterprises using SWOT-analysis, the strengths and weaknesses, potential opportunities for development and threats to the external environment were identified. The combined research identified the following types of strategies: cost reduction strategy, direct vertical integration strategy, central diversification strategy and concentrated growth strategy.The representativeness of the sample is substantiated in the work, the list of questions is given, the scale of estimation of answers is also substantiated. The analysis of the questionnaire showed that the level of organizational culture remains quite high, and the dominant types of organizational cultures in enterprises are: task culture, power culture, bureaucratic culture and clan culture.The matrix of compatibility of organizational culture and strategy of the enterprise was substantiated, which confirmed the hypothesis about the importance of participation of organizational culture in the enterprise's strategic management. As a result, a scale of interaction's possibilities of organizational culture's types with each type of strategy is established and the logic of making the corresponding decision is substantiated.The third section presents methods and tools for managing the formation of organizational culture in accordance with the strategy of the enterprise.The paper proposes a methodical approach to the formation of organizational culture in the enterprise's strategic management, the originality of which lies in the gradual estimation of the readiness of organizational culture to move to another type and includes the following levels: superficial estimation, middle estimation, deep estimation and the control stage.The results of a comprehensive analysis of the sequence of organizational culture's formation allowed us to identify two options for the transition from one organizational culture to another: direct and transitional organizational culture. In view of the above, an organizational culture transition scheme has been developed that illustrates direct transitions, indicating that there is sufficient interrelationship between cultures to transition from one type of organizational culture to another without additional stage.To confirm the hypothesis about the sequence of organizational culture's formation in the strategic management of the enterprise, a hierarchical model was built using the method of MHA. The paper substantiates the list of the hierarchical model's levels and selects the model of organizational culture's formation using the scale of relative importance of Saati, as well as identifies the advantages of a particular option in pairwise comparison of clusters.The practical value of developments is confirmed by implementation in the activities of enterprises, institutions and organizations, namely: LLC "Bel-Ger" (№126 from 10.08.2020). The scientific process of S. Kuznets KhNEU for the training of specialists in the specialty 073 "Management" (№20 / 86-23-120 from 18.08.2020).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
4.

Цихетнер-Хіртенлінер Д. .. 
Формування стилю лідерства в процесі зміни поколінь в управлінні підприємством.: автореферат дис. ... д.філософ : 073 / Д. .. Цихетнер-Хіртенлінер. — Б.м., 2023 — укp.

Дисертацію присвячено поглибленню теоретичних положень та обґрунтуванню методичного забезпечення формування стилю лідерства в управлінні підприємством в процесі зміни поколінь керівників.Узагальнено трактування визначень «лідерство» та «стиль лідерства» за допомогою контент­аналізу та морфологічного аналізу. Запропоноване уточнене трактування поняття «лідерство», новизною якого є врахування як процесів зміни поколінь в управлінні підприємством. Виокремлено та узагальнено класифікацію стилів лідерства, наведено опис та порівняльний аналіз відповідних стилів лідерства.Удосконалено теоретичні положення сучасних процесів змін в теорії лідерства, новизною яких є врахування груп компетентностей, необхідних для різних стилів лідерства, що дало змогу сформувати матрицю компетентностей лідерів, диференційовану у розрізі різних поколінь та особливостей національної культури.Сформульовано положення щодо формування стилю лідерства в управлінні підприємством в процесі зміни поколінь, які включають наступні теоретичні аспекти: стиль лідерства має визначальне значення для забезпечення управління підприємством; керівники використовують стиль лідерства, який відповідає їх індивідуальним характеристикам та цінностям; різні покоління мають різні цінності, а отже – обирають різні стилі лідерства; в процесі зміни поколінь може з’явитись транзитивний стиль лідерства; існують додаткові фактори впливу на стиль лідерства: національна культура та стадія життєвого циклу підприємства, що зумовили визначення спеціальної процедури формування відповідного стилю лідерства, яка дає змогу перейти до нового стилю безпосередньо або через перехідний період, щоб допомогти керівництву підприємства досягти основних цілей.Узагальнено основні вимоги, які висуваються до робочого середовища для забезпечення ефективної комунікації поколінь при впровадженні транзитивного стилю лідерства, які згруповано наступним чином: ставлення до роботи, організаційна структура підприємства, мотиваційні фактори, технологія, співпраця, комунікації та технології, ставлення до роботи. Це дало змогу надати співставлення характеристик поколінь і факторів, пов’язаних з їхнім співробітництвом на робочому місці.Розглянуто відмінності між стилями лідерства, що притаманні різним національним культурам з використанням шестифакторної моделі Герта Хофстеде, та проведено порівняння основних характеристик австрійської та української національних культур і виявлено стилі лідерства, які іманентно притаманні цим національним культурам.У дисертації розроблено процедуру формування стилю лідерства в процесі зміни поколінь, новизна якої полягає у визначенні взаємозв’язку між стилем лідерства, національними культурними відмінностями, цінностями та психологічними характеристиками представників різних поколінь, а також встановленні відповідностей між етапом життєвого циклу підприємства та найбільш доцільним для нього стилем лідерства. Рекомендації апробовано на прикладі трьох поколінь (X, Y, Z), які виконують лідерські функції на сучасних підприємствах. Так, проведено порівняльний ретроспективний аналіз зміни стилів лідерства на протязі історії UAS UA та Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, який дав змогу розробити методичне забезпечення та інструментарій формування стилю лідерства в управлінні підприємством.Обґрунтоване методичне забезпечення формування стилю лідерства в процесі зміни поколінь в управлінні підприємством, яке включає процедуру формування стилю лідерства та інструментарій забезпечення формування стилю лідерства на кожній стадії та етапі процедури. Новизною є запропонована диференціація у відповідності до стадії життєвого циклу підприємства та особливостей національної культури країни співробіників підприємства або його лідера через обґрунтування побудови матриці відповідності.Результати дисертації отримано з використанням фундаментальних положень сучасної управлінської теорії, теорії поколінь та нових концепцій лідерства в управлінні підприємством. В якості основних загальнонаукових і спеціальних методів були використані: методи теоретичного узагальнення, аналізу, синтезу, структурно­логічний аналіз, статистичний аналіз, метод експертного опитування та анкетування, теоретико­логічний аналіз, інструменти описової та математичної статистики, кластерний аналіз, графічний метод.Практичне значення одержаних результатів. Університет прикладних наук Верхньої Австрії (довідка від 12.09.2023 р.). Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця (довідка № 23/86-02-53 від 11.09.2023 р.), (довідка № 23/86­02­54 від 18.09.2023 р.).^UThe dissertation is devoted to the deepening of the theoretical provisions and the justification of methodological support for the formation of a leadership style at enterprise management in the process of generation transition of managers.The interpretation of the definitions of “leadership” and “leadership style” is generalized using content analysis and morphological analysis. A refined interpretation of the concept of “leadership” is proposed, the novelty of which is the consideration of both the processes of generation transition in enterprise management. The classification of leadership styles is distinguished and summarized, and a description and comparative analysis of the relevant leadership styles are given.The theoretical provisions of modern processes of transition ge in the theory of leadership have been improved, the novelty of which is the consideration of groups of competencies necessary for different styles of leadership, which made it possible to form a matrix of competences of leaders, differentiated in terms of different generations and characteristics of national culture.Provisions regarding the formation of a leadership style at enterprise management in the process of generation transition have been formulated, which include the following theoretical aspects: leadership style is of decisive importance for ensuring enterprise management; managers use a leadership style that corresponds to their characteristics and values; there are additional factors influencing the leadership style.The main requirements that are put forward to the work environment to ensure effective communication between generations when implementing a transitive leadership style are summarized, which are grouped as follows: attitude to work, the organizational structure of the enterprise, motivational factors, technology, cooperation, communication and technology. This made it possible to compare the characteristics of the generations and the factors related to their cooperation in the workplace.The differences between the leadership styles inherent in different national cultures were considered using Gert Hofstede's six-factor model. The main characteristics of the Austrian and Ukrainian national cultures were compared and the leadership styles immanently inherent in these national cultures were identified.The procedure for the formation of the leadership style in the process of generation transition, the novelty of which consists in determining the relationship between the leadership style, national cultural differences, values, and psychological characteristics of representatives of different generations, as well as establishing correspondences between the stage of the enterprise's life cycle and the most appropriate one for it leadership style is developed in the dissertation. The recommendations are tested on the example of three generations (X, Y, Z), who perform leadership functions in modern enterprises. Thus, a comparative retrospective analysis of the change in leadership styles throughout the history of the University of Applied Sciences Upper Austria and Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics was conducted, which made it possible to develop methodological support and tools for the formation of leadership styles in enterprise management.The methodical support for the formation of the leadership style in the process of generation transition in the management of the enterprise, which includes the procedure for the formation of the leadership style and the toolkit for ensuring the formation of the leadership style at each stage and stage of the procedure, is substantiated. The novelty is the proposed differentiation by the stage of the life cycle of the enterprise and the characteristics of the national culture of the country of the enterprise's co-workers or its leader through the justification of the construction of the correspondence matrix.The results of the dissertation were obtained using the fundamental provisions of modern management theory, the theory of generations, and new concepts of leadership in enterprise management. The main general scientific and special methods were used: methods of theoretical generalization, analysis, synthesis, structural analysis, statistical analysis, expert survey and questionnaire method, theoretical analysis, tools of descriptive and mathematical statistics, cluster analysis, and graphic method.The practical significance of the obtained results. The University of Applied Sciences Upper Austria (dated September 12, 2023).Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics in 2022-2023 (certificate № 23/86-02-53 dated September 11, 2023), (Certificate № 23/860254 dated September 18, 2023).


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського