Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (58)Книжкові видання та компакт-диски (38)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЮБОВЕЦ$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ГРИГОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Любовець О.М. 
Ідейно-політичні процеси в українських партіях у контексті альтернатив революційної доби (1917 - 1920 рр.): Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 / О.М. Любовець ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 31 с. — укp.

Здійснено дослідження ідейно-політичних процесів в українських партіях у контексті альтернатив революційної доби 1917 - 1920 рр. З'ясовано причини й особливості міжпартійної та внутрішньопартійної боротьби щодо вибору шляхів суспільно-політичного розвитку України. Базуючись на архівних матеріалах, тогочасній пресі, історіографічних джерелах систематизовано весь наявний політичний спектр доби революції - від лівих до правих партій (не лише на загальнопартійному рівні, а й на рівні фракцій, течій, груп). Здійснено критичний аналіз політичних доктрин українських партій. Визначено їх соціальну базу, регіональну розгалуженість і чисельність. Висвітлено діяльність партій у державних і опозиційних структурах. З'ясовано особливості формування багатопартійності в Україні на різних етапах революції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)612-4 + Ф69(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА345051

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Любовецька І.Й. 
Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Й. Любовецька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Виявлено, що соціальні уявлення про цінність "обдарованості" визначають діяльність педагога й учнівську поведінку. На підставі результатів спостережень і опитувань педагогів у всіх колективах були "обдаровані" учні, однак реалізація діяльності таких дітей була істотно відмінною. Це засвідчило загальність поняття "обдарованість" і його визначеність структурно-ієрархічними характеристиками класного колективу та соціокультурними експектаціями педагогів і учнів. З'ясовано, що педагогічний процес, у якому не враховано необхідність прояву "обдарованості" учня, взаємопов'язаний з конфліктами. Одним з конфліктогенних чинників є суперечність між загальними вимогами організації педагогічного процесу й уявленнями про необхідність проявлення обдарованості в освітньому процесі. Зазначено, що школа вимагає "обдарованості", однак вона створює умови, які блокують цю особистісну якість. Таким чином, соціальні експектації виявляються фрустрованими. Констатовано: учні, щодо яких висуваються вимоги виявляти "обдарованість", стикаються з істотним тиском. Вимоги й очікування педагогів і класних колективів ніколи не бувають реалізованими, що зумовлює дезадаптацію обдарованих дітей. З'ясовано, що творча діяльність є адекватною формою відносин між учителями й обдарованими учнями, оскільки уможливлює розкриття здібностей і проявлення особистісних рис обдарованих учнів. Експериментально доведено, що тренінг творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на роботі з обдарованими дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 + Ю959.0-994 + Ч421.430 +
Шифр НБУВ: РА346081

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського