Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (83)Книжкові видання та компакт-диски (62)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=МІСЬКО$<.>+<.>A=ГАНН$<.>+<.>A=АНАТОЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Ганначенко С.Л. 
Економічна роль держави у формуванні українсько-російських торговельних відносин в агропродовольчій сфері: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / С.Л. Ганначенко ; НАН України. Ін-т екон. прогнозування. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено економічну роль держави у розвитку українсько-російських торговельних відносин в агропродовольчій сфері. Запропоновано шляхи їх активізації та раціоналізації. Обгрунтовано концептуальні засади державного впливу на формування та розвиток зовнішньої торгівлі, систематизовано основні методи та інструменти державного регулювання. Проаналізовано питання формування експортного потенціалу АПК України на російському напрямі, тенденції розвитку експортно-імпортних операцій в агропродовольчій сфері й основні правові документи щодо їх регулювання. Досліджено спільні та відмінні погляди України та Росії у процесі приєднання до СОТ щодо питань внутрішньої державної підтримки сільськогосподарських товаровиробників, рівня імпортних тарифів та експортних субсидій. Запропоновано можливий сценарій подальшого розвитку українсько-російських торговельних відносин після вступу обох держав до СОТ. З метою підвищення конкурентоспроможності агропродовольчої продукції сформовано відповідні заходи державного впливу. Проаналізовано Угоду про Єдиний економічний простір (ЄЕП) та визначено напрями спільної аграрної політики країн-учасниць ЄЕП з метою активізації українсько-російської торгівлі у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.9 + У9(4РОС)843.9 +
Шифр НБУВ: РА334195

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Міськов 
Міські поселення Північно-Східної Угорщини ХІ - першої чверті ХVІ ст.: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.02 / Іван Олексійович Міськов ; Ужгородський національний ун-т. — Ужгород, 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ВЕН)4-22 + Т3(4Укр33)4-22
Шифр НБУВ: РА351906

Рубрики:

      
3.

Місько В. В. 
Політика Польщі щодо ліворадикального руху в Західній Україні (1918 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / В. В. Місько ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 19 с. — укp.

Висвітлено основні аспекти політики Польщі щодо ліворадикального руху в Західній Україні. Встановлено причинно-наслідковий зв'язок між специфікою політичної діяльності комуністичних організацій і ставленням польської влади до них. Досліджено діяльність місцевої польської поліції, проаналізовано особливості функціонування пенітенціарної та судової систем у боротьбі з ліворадикальним рухом Західної України. З'ясовано, що діяльність комуністичних структур була об'єктивною потребою та закономірним виявом тогочасного суспільного життя в Західній Україні. Відображено їх активну протидію політиці державного примусу польської влади завдяки розгалуженій мережі осередків, потужному фінансовому забезпеченню, формам і методам політичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4ПОЛ)61-56 + Т3(4УКР33)61-4
Шифр НБУВ: РА385992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Міськова Н.М. 
Становлення змісту шкільної початкової математичної освіти в Україні (60-і роки XIX - 30-і роки ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Міськова ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему становлення змісту шкільної початкової математичної освіти в Україні (1860-ті - 1930-ті рр.). Запропоновано науково обгрунтовані та узагальнені теоретико-методологічні засади розвитку змісту початкової математичної освіти, його структури, особливості конструювання з метою впровадження найбільш ефективних і оптимальних елементів до практики роботи сучасної початкової школи України. Показано необхідність створення нової системи початкової математичної освіти. Визначено основні етапи розвитку змісту шкільної початкової математичної освіти України останньої третини XIX - першої третини XX ст. Конкретизовано дидактичні підвалини формування та структурування змісту даної освіти та психолого-педагогічні вимоги до нього. Розкрито загальне та специфічне у розвитку змісту початкової математичної освіти різних регіонів України у зазначений період. Подано цілісний аналіз поглядів педагогів-математиків цього періоду. Висвітлено здобутки та втрати сучасних теоретичних засад формування та структурування змісту початкової математичної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1-31 г(4УКР) + В1 р1-31 г(4УКР)
Шифр НБУВ: РА341067

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Ганніченко 
Формування комунікативної компетенції майбутніх економістів засобами дидактичної гри у процесі мовної освіти: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Тетяна Анатоліївна Ганніченко ; Херсонський держ. ун-т. — Херсон, 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-2 + Ш143.21-913-2
Шифр НБУВ: РА365838

Рубрики:

      
6.

Місько Є. М. 
Поліпшення показників повороткості та стійкості руху зчленованого міського автобуса особливо великого класу / Є. М. Місько. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертаційна робота присвячена вирішенню науково-технічної задачі щодо питання маневреності і стійкості руху зчленованого автобуса (у подальшому автопоїзда) з урахуванням можливого прикладання тягового зусилля до різних його осей, а також перерозподілу навантажень по бортам і осям автобуса і причіпної секції за різних варіантів їх завантаження пасажирами. За результатами теоретичних досліджень на математичних моделях різного ступеня складності було доведено вплив варіанту прикладання тягового зусилля або на другій осі автобуса, або на осі причіпної секції на параметри повороткості та складання автопоїзда. Запропоновано методику ідентифікації жорсткісних та демпфуючих властивостей підвіски коліс автобуса і причіпної секції. На основі отриманих параметрів була створена математична модель коливання колеса з урахуванням відповідних дисипацій, що в свою чергу дозволило удосконалити двоколійну математичну модель руху автопоїзда до просторової, з урахуванням вертикальних коливань коліс усіх його осей. Це дало можливість врахувати зміну вертикальних навантажень зі зміною бічних сил відведення і їх вплив на зміну повороткості автопоїзда. За результатами проведених експериментальних досліджень встановлено, що запропонована просторова математична модель відповідає характеру руху реального автопоїзда.^UThe dissertation is devoted to the problem of solving the scientific and technical task about the maneuverability and stability of motion of the jointed bus (later trains) with the possible application of traction in different axes and redistribution on the sides and axles of the bus and trailer sections on different options for loading passengers. According to the results of theoretical research on mathematical models of various complexity has been proven effect of application of traction or the second axis of the bus, or on the axis of the trailer section on the parameters of maneuverability and folding train. The technique of identifying hard and damping properties of the suspension of the wheels of the bus and trailer section. Based on the obtained parameters, a mathematical model of the oscillations of the wheel taking into account the relevant dissipate, which, in turn, allowed to improve two-track mathematical model of motion of lorry convoy to spatial, taking into account the vertical oscillations of the wheels of all axles. This gave the opportunity to consider the change of vertical loads with changes in lateral forces of withdrawal and their influence on the change in the maneuverability of the road train. According to the results of experimental researches it is established that the proposed spatial mathematical model corresponds to the real nature of the road train.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського